• Aangezien mijn oude coverstore dood is en ik het nu veel beter kan (vind ik), heb ik een nieuwe coververzoektopic aangemaakt.

    Ik ben absoluut niet de geweldigste, ik hoor graag feedback van jullie. Als ik eens een drukke periode heb, meld ik dit ook meteen.

    Het is best simpel, je vult het lijstje in en zet het in dit topic. Ik zet je dan in de wachtlijst en zodra jij aan de beurt bent, maak ik een cover voor je!


    Het lijstje:
    Titel *optioneel:
    Extra tekst *optioneel:
    Voorkeur lettertype *optioneel:
    Afbeeldingen incl. achtergrond (afbeeldingen zelf opzoeken!):
    Username erbij ja/nee:
    Story beschrijving *optioneel:
    Sfeer:
    Extra:
    Status: Drukke periode, accepteert geen verzoeken meer


    Ik herhaal het nog maar een keer, ik ben zeker niet super geweldig in het maken van covers. Zie hieronder maar wat voorbeelden.






    - Er volgen meer voorbeelden, zodra ik meer gelukte covers gemaakt heb



    Wachtlijst:
    -

    Al af:
    MissSwaggerx
    Rawiyah | Kleur | Sepia | Zwartwit

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 18:06 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    (...)

    Ik heb een andere afbeelding van Harry Styles gebruikt, omdat ik met deze echt niets kon. Ik vond hem erg saai en heb daarom een plaatje van een aantal jaartallen toegevoegd. Ik vond het wel mooi passen, omdat ze terug in de tijd gaan. Oh, 'One Direction' heb ik trouwens niet toegevoegd aan de tekst omdat het er nergens paste en ik dat nogal overbodig vond, aangezien je dat al ziet aan de foto van Harry. Maar als je wil, dan zet ik het er nog ergens bij. Oh ja! Het is trouwens een andere achtergrond.



    Ik hoor graag wat je vindt en ik kan nog altijd dingen aanpassen!
    Jeetje, waarom moet die site altijd foto's verkleinen. Kut Tinypic. Groter.



    Oké, heel erg bedankt (
    mss vraag je je dit af, yep dit is een nieuw profiel, maar ja ik ben dus Missswagger)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Bumpje. Er mogen nog altijd covers worden aangevraagd. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Wil je astjeblieft een cover voor me maken? Alle details staan in dit topic.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ^ Je staat op de wachtlijst


    Some people are art and do art at the same time

    Status veranderd. Ik ga een tijdje geen verzoeken meer accepteren, ik zet je nog wel op de wachtlijst maar het duurt wel een paar weekjes voordat ik 'm ga maken. Het spijt me hiervoor. Ik ben nauwelijks nog hier op Q om mijn topics te checken etc, heb nogal veel reallife problems. Thuis en op school. Excuseer me.


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Status veranderd. Ik ga een tijdje geen verzoeken meer accepteren, ik zet je nog wel op de wachtlijst maar het duurt wel een paar weekjes voordat ik 'm ga maken. Het spijt me hiervoor. Ik ben nauwelijks nog hier op Q om mijn topics te checken etc, heb nogal veel reallife problems. Thuis en op school. Excuseer me.


    Je hoeft het niet te maken hoor, waarschijnlijk heb ik dan al gekozen.
    Succes, ik hoop dat het snel beter met je gaat.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.