• Hallo allemaal,

    Helaas is mijn stage op de kinderdagverblijf bijna afgelopen (nog 2x) Ik loop al 9 maanden stage..
    Dat vindt ik natuurlijk ontzettend jammer :( en daarom wil ik leuke cadeautjes voor de kinderen halen als afscheid.. Het probleem is alleen dat ik geen flauw idee heb wat ik moet geven.. Heeft iemand een tip voor een leuk en niet te dure kado? en heeft iemand ook tips voor een leuke kado voor de leidsters met wie ik gewerkt hebt? iets leuks maar niet duur
    A.s maandag en dinsdag zijn de laatste dagen dat ik stage loop..

    Ik hoop dat iemand (het liefst meerdere) tips en ideeën voor me heeft.. Alvast super bedankt voor de moeite!!

    xx Jiley

    Toen ik na een jaar stage lopen op de peuterspeelzaal afscheid moest nemen, had ik geloof ik muffins gebakken voor de kinderen en wat voorleesboeken gekocht voor de peuterspeelzaal zelf & voor mijn collega's een tasje met wat leuke/lekkere spulletjes erin en een dankjewel kaart : )

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 13:52 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Kinderen vinden snoep altijd erg leuk. :Y) In winkels zoals de Action heb je ook altijd wel van die kleine, heel goedkope dingetjes, dus misschien kun je daar iets vinden. Of je zou bijvoorbeeld koekjes kunnen bakken, als je er toch iets meer werk in wilt stoppen. Voor de leidsters zou ik gewoon een doos bonbons kopen, of misschien een mok met een leuke tekst, als je iets wilt dat langer herinnerd blijft. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Kinderen vinden snoep altijd erg leuk. :Y) In winkels zoals de Action heb je ook altijd wel van die kleine, heel goedkope dingetjes, dus misschien kun je daar iets vinden. Of je zou bijvoorbeeld koekjes kunnen bakken, als je er toch iets meer werk in wilt stoppen. Voor de leidsters zou ik gewoon een doos bonbons kopen, of misschien een mok met een leuke tekst, als je iets wilt dat langer herinnerd blijft. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Toen ik na m'n stage afscheid moest nemen van een kinderdagverblijf, gaf ik de leidster een potje bloemen en de kinderen een klein glazen potje met hartjessnoepjes. En ook trakteerde ik op cupcakes die ze mochten versieren.


    You are beautiful, you are love.

    Dankjewel allemaal! ben nog aan het nadenken wat het wordt :)