• hey,

    Ik weet niet of het hier moet maar goed

    De afgelopen week had ik van een aantal dingen last:

    - mijn arm, als ik niets deed met mijn arm was er niets, maar bij sommige bewegingen kreeg ik steken over heel mijn arm. Die pijn ging dan weg na een aantal minuten.
    - mijn rug, Mijn rug en schouderbladen doen ook pijn. Die pijn die komt en die gaat. Soms als ik niets heb gedaan kwam die, en soms als ik een verkeerde beweging maakte. Het rare was, bij lo (touwtje springen) had ik geen pijn.
    - mijn nek, mijn nek doet vaak pijn.
    - Ook nog een laatste ding, ik had/heb blauwe plekken op mijn hoelen, mijn ouders denken dat ze van mijn schienen komen, laar ik weet het niet


    Mijn ouders denken ook dat alle andere dingen van slecht liggen komen, maar ik vroeg me af of iemand anders nog een andere oorzaak heeft en iemand er raad mee heeft

    Alvast bedanks


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Misschien es verkeerd gelegen ofseu? Ga anders naar een dokter. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier kan ik maar één ding op zeggen: Ga de huisarts opzoeken.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Hier kan ik maar één ding op zeggen: Ga de huisarts opzoeken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Klinkt cru, maar ga naar je huisarts. Ik wil graag helpen, maar het is geen dokterssite.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ga naar de huisarts. Wij zijn geen dokters, dus wij kunnen je niet helpen in zulke gevallen.

    -

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:28 ]


    Can't control my second personality

    Als je vannacht niet wilt kunnen slapen, dan zou ik je symptomen gaan googlen. Daar komen altijd de meest gruwelijke ziektes naar boven, terwijl je bij wijze van spreken alleen maar verkouden bent.
    Maar inderdaad wat al is vermeldt, ga naar de dokter.
    Beterschap!


    Can't control my second personality

    -

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:29 ]


    Can't control my second personality

    Mijn mobiel flipte van daar vier keer hetzelfde

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:29 ]


    Can't control my second personality

    Waarom denken sommigen dat dit een dokterssite is? (cat).
    Ga naar een huisarts als je daar last van hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De huisarts. Nu meteen. De pijn bij je nek kan komen door een rare, snelle beweging. Dit heeft iedereen weleens, gaat zo over. Gewoon niet teveel met je nek bewegen. Plus, misschien heb je inderdaad een keer verkeerd gelegen. Een huisarts kan alles oplossen. Trouwens, het maakt niets uit als iemand het hier vraagt, ook al is het geen dokterssite. Misschien kunnen er wel meerdere tips zijn dan alleen 'ga naar de huisarts' en misschien wilt diegene die tips wel horen. So why are you guys attacking her? Als iemand in een dipje zit en het hier kwijt kan, zegt iedereen toch ook niet 'we zijn geen stelletje psychologen'?
    Just deal with it, please.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:15 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    De huisarts. Nu meteen. De pijn bij je nek kan komen door een rare, snelle beweging. Dit heeft iedereen weleens, gaat zo over. Gewoon niet teveel met je nek bewegen. Plus, misschien heb je inderdaad een keer verkeerd gelegen. Een huisarts kan alles oplossen. Trouwens, het maakt niets uit als iemand het hier vraagt, ook al is het geen dokterssite. Misschien kunnen er wel meerdere tips zijn dan alleen 'ga naar de huisarts' en misschien wilt diegene die tips wel horen. So why are you guys attacking her? Als iemand in een dipje zit en het hier kwijt kan, zegt iedereen toch ook niet 'we zijn geen stelletje psychologen'?
    Just deal with it, please.



    dank je voor de info en thx voor de verdedeging :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    MissSwaggerx schreef:
    (...)


    dank je voor de info en thx voor de verdedeging :)


    Graag gedaan. Hopelijk komt het goed, beterschap! Dat is inderdaad heel vervelend.


    Some people are art and do art at the same time

    Probeer bytheway anders eens een warm bad, dat helpt ontspannen en misschien gaat de pijn dan wel weg.


    26 - 02 - '16

    Maestum schreef:
    (...)

    Graag gedaan. Hopelijk komt het goed, beterschap! Dat is inderdaad heel vervelend.



    thanks :$


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3