• Jaa, daar heb ik namelijk echt zin in (misschien niet zo handig aangezien ik zometeen een paar weken alleen thuis ben met mn zus maarja).
    Dus nu vraag ik of jullie zelf horror stories hebben, of er eentje kennen? Hij moet aan deze eisen voldoen:
    - ABN, met leestekens, zonder smiley's/emoticons.
    - het liefst over (kwade) geesten, maar dit hoeft niet.
    - onbekende personen.

    En dat was het eigenlijk wel!
    Alvast bedankt (flower)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 16:26 ]


    As travars

    Is er echt niemand die zo'n story heeft/kent? :o


    As travars

          - Battle Royale
          - My Little Eye
          - |Fobia| Game Over
          - The Massacre

    Ik houd van horror verhalen schrijven (:

    Als je ook TH-fan bent.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Loveless schreef:
          - Battle Royale
          - My Little Eye
          - |Fobia| Game Over
          - The Massacre

    Ik houd van horror verhalen schrijven (:


    oooh ik ga ze allemaal bekijken/lezen! Dankje! Heb ik weer iets te doen hahah (flower)


    As travars

    Hingucker schreef:
    Als je ook TH-fan bent.


    Nee sorry, ik houd niet echt van TH :(
    Maar ik ga dr wel even bijzetten dat het met onbekende personen moet zijn :')


    As travars

    Dan moet je bij Loveless zijn.
    Ik schrijf ook horror, maar aangezien ik niet zo'n grote schrijver ben stoppen ze allemaal halverwege :l Nu staan ze op ge-inactiveerd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    Dan moet je bij Loveless zijn.
    Ik schrijf ook horror, maar aangezien ik niet zo'n grote schrijver ben stoppen ze allemaal halverwege :l Nu staan ze op ge-inactiveerd.


    Ik ben dat ook niet, maar je moet ergens beginnen.
    Niet opgeven!
    En het is niet het aantal abo's dat telt, maar wel de positieve reacites. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik ben dat ook niet, maar je moet ergens beginnen.
    Niet opgeven!
    En het is niet het aantal abo's dat telt, maar wel de positieve reacites. (:
    Ik bedoel dat ik stop halverwege haha, op een gegeven moment weet ik niks meer en stop ik ermee :l whoops.
    En true, vind reacties leuker dan abo's :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    Dan moet je bij Loveless zijn.
    Ik schrijf ook horror, maar aangezien ik niet zo'n grote schrijver ben stoppen ze allemaal halverwege :l Nu staan ze op ge-inactiveerd.

    Had ik ook eerst, en nu telt één stories van mij 45 Hoofdstukken, oké weinig maar voor mijn doen echt ontieglijk veel, en ik ben nog niet eens op de helft :9~

    En ook moi, houdt meer van reacties dan van abo's. :Y)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Had ik ook eerst, en nu telt één stories van mij 45 Hoofdstukken, oké weinig maar voor mijn doen echt ontieglijk veel, en ik ben nog niet eens op de helft :9~

    En ook moi, houdt meer van reacties dan van abo's. :Y)
    45 WTF
    18 is mijn record :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)45 WTF
    18 is mijn record :l

    Mijn vorige record was 17, en daar was ik al trots op, het gros van mijn verhalen haalt de 10 nog niet eens :'3
    Maar toen ik een Fanfic ging schrijven, voer mensen die mij echt inspireren. Toen lukte het wel.
    Dit ga je niet leuk vinden, het verhaal met mijn 45 hoofdstukken, is die Twincets van mij : 'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mijn vorige record was 17, en daar was ik al trots op, het gros van mijn verhalen haalt de 10 nog niet eens :'3
    Maar toen ik een Fanfic ging schrijven, voer mensen die mij echt inspireren. Toen lukte het wel.
    Dit ga je niet leuk vinden, het verhaal met mijn 45 hoofdstukken, is die Twincets van mij : 'D


    Haha, bij mij is dat ook zo.
    Het enige verhaal dat echt veel abo's kreeg bij mij was mijn twincest die meer als tien hoofdstukken had. Soms geilen ze hier ook alleen maar op dat. (': Hoewel er niet eens veel seks of dergelijke in voorkwam.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Haha, bij mij is dat ook zo.
    Het enige verhaal dat echt veel abo's kreeg bij mij was mijn twincest die meer als tien hoofdstukken had. Soms geilen ze hier ook alleen maar op dat. (': Hoewel er niet eens veel seks of dergelijke in voorkwam.

    Dingen als seks komen er niet echt in voor, bij mij. Mijn aantal Abo's valt ook wel mee, maar 11 waarvan maar 2 mensen reacties plaatsen. :'D
    Ach ja, ik schrijf voor mijn plezier en uit respect voor de band. Dat mensen het lezen en leuk vinden is enkel een bonus :3

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 17:00 ]


    Let it come and let it be



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    The Last Delivery

    Het wordt een geestenverhaal, maar op het moment schrijf ik heel weinig, omdat er heel wat gebeurd is waardoor ik niet in de mood ben om te schrijven.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.