• Al iets meer als 7 jaar verf ik mijn haar en eerlijk gezegd weet ik niet eens meer wat mijn echte haarkleur is. Nu ga ik zo naar de kappersgroothandel om ontkleuring te halen.
    Nee dat is geen blondeer of bleek, het haalt gewoon de verf uit je haar door middel van de onnatuurlijke pigmenten te verwijderen.
    Het is niet onwijs slecht voor je haar. (Beter als blonderen).
    Ik ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien. Mijn haar is nu aan de onderkant een uitgevaagd blond-bruin achtige kleur en de bovenkant is roodbruin met een vreemde kleur uitgroei. Al met al, oerlelijk.
    Well, wish me luck! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heb m'n haar ontkleurt, was geen succes :')


    To infinity and beyond •

    Goodluck. Hehe, het komt wel goed, joh :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Succes!


    26 - 02 - '16

    Aha, niet schadelijke ontkleuring (:
    Trapte mijn moeder ook in (:
    Good luck


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Aha, niet schadelijke ontkleuring (:
    Trapte mijn moeder ook in (:
    Good luck


    Ik heb nooit gezegd dat het niet schadelijk is, ik heb gezegd MINDER SCHADELIJK ALS BLONDEREN.
    Niet gelijk zo sarcastisch reageren als je toch niet goed leest. (;"

    @ Huf; Ik heb het inderdaad ook al eens geprobeerd, en bij mij pakte het wel, alleen ik deed het om naar een andere kleur te verven haha!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:24 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Veel geluk! ^_^


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Succes! Ik ben benieuwd naar het resultaat. *Hint*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat het niet schadelijk is, ik heb gezegd MINDER SCHADELIJK ALS BLONDEREN.
    Niet gelijk zo sarcastisch reageren als je toch niet goed leest. (;"

    @ Huf; Ik heb het inderdaad ook al eens geprobeerd, en bij mij pakte het wel, alleen ik deed het om naar een andere kleur te verven haha!


    Ik dacht; oh ik ga lekker wat tinten lichter (heb zelf donker bruin haar), was gewoon knal oranje en droog dat 't was, om te huilen.. Maar ze had 't niet goed gedaan, m'n hoofdhuid was voor 60% weggebrand en zat vol blaren en korsten. Een fucking hel was dat :')
    Hoop trouwens dat je het gewenste resultaat krijgt ^^


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Ik dacht; oh ik ga lekker wat tinten lichter (heb zelf donker bruin haar), was gewoon knal oranje en droog dat 't was, om te huilen.. Maar ze had 't niet goed gedaan, m'n hoofdhuid was voor 60% weggebrand en zat vol blaren en korsten. Een fucking hel was dat :')
    Hoop trouwens dat je het gewenste resultaat krijgt ^^


    Dat klinkt heel erg pijnlijk D:


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Dat klinkt heel erg pijnlijk D:


    Het was ook niet zo tof. Ging toen daarna naar m'n vaste kapper en die vroeg echt wat ik gedaan had. Maar had 't door een vriendin laten doen en die werkt als kapper, maar ze heeft 't op m'n hoofdhuid gesmeerd en dat mag niet. Heb 2 weken met dat haar rond gelopen voordat alles geheeld was en ik weer bruin kon gaan.. sighs.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Ik dacht; oh ik ga lekker wat tinten lichter (heb zelf donker bruin haar), was gewoon knal oranje en droog dat 't was, om te huilen.. Maar ze had 't niet goed gedaan, m'n hoofdhuid was voor 60% weggebrand en zat vol blaren en korsten. Een fucking hel was dat :')
    Hoop trouwens dat je het gewenste resultaat krijgt ^^


    Ow god... Dat is een hel.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Huf schreef:
    (...)

    Ik dacht; oh ik ga lekker wat tinten lichter (heb zelf donker bruin haar), was gewoon knal oranje en droog dat 't was, om te huilen.. Maar ze had 't niet goed gedaan, m'n hoofdhuid was voor 60% weggebrand en zat vol blaren en korsten. Een fucking hel was dat :')
    Hoop trouwens dat je het gewenste resultaat krijgt ^^


    Wow, dat klinkt echt verschrikkelijk....

    Dat heb ik dan ook een keer gehad bij de kapper, bij mij deed ze het ook op mijn hoofdhuid en het ging ook branden. Toen heb ik gezegd dat ze er maar mee moest stoppen, voordat ze er meer op zou doen :') Ik wilde het er echt af. Deed wel pijn, maar gelukkig heb ik zo nog de ergste schade voorkomen :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Kleur jij je haar al van je 12de??


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Kleur jij je haar al van je 12de??


    Ik ook hoor. Nog wel eerder zelfs.


    Your make-up is terrible

    Succes!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.