• Sanctuary: New Dawn




    Sanctuary biedt een thuis aan Abnormalen, mensen die anders zijn dan de 'gewone' mens die we nu kennen. Van complete lichaamsveranderingen tot simpele dingen zoals supergevoeligheid. Alle monsters die je dacht dat die alleen bestonden in je nachtmerries bestaan echt, alleen ze hebben geen kwaad in de zin.


    Hier kun nog wat informatie vinden.

    Ik, Katy Fresco, wil het werk van dr. Helen Magnus nastreven. Ik ben de nieuwe baas van deze Sanctuary. Ik wil de veiligheid van Abnormalen verzekeren en de database uitbreiden. Ik hoop dat er meerdere mensen en Abnormalen er zo over denken.






    Het Sanctuary huis is gigantisch groot. Het ziet er oud uit maar vanbinnen bevat het de nieuwste technologie. Het biedt onderdak aan Abnormalen die opgejaagd worden en niet meer worden geaccepteerd in de maatschappij. Abnormalen kunnen zich bevinden onder de mensen. Wanneer ze zich aangevallen voelen, kunnen er doden vallen en wij, leden van het Sanctuary proberen te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt. Regelmatig overleggen we met andere hoofd Sanctuary’s over de wereld. Abnormalen kunnen normaal functioneren in de maatschappij maar zoals ] Bigfoot werkt dat niet goed. Bigfoot doet vanalles in het Sanctuary, van poetsen tot aan luisteren naar je problemen. Het liefste gaat hij mee op veldwerk als het om een Abnormale gaat. Katy, de baas van deze Sanctuary, is geen Abnormale maar injecteert zich met vampierenbloed. Op aanraden van Helen Magnus. Abnormale hoeven ook niet perse een mens te zijn. Het kan ook een Superhero pak zijn. Het hecht zich vast aan het lichaam van de drager en geeft ongekende krachten aan de drager. Natuurlijk ligt dit in het Sanctuary archief . Kate zou het wel een tijdje leuk hebben gevonden. Ook bestaan er Basilisken maar deze leven in Hollow Earth. Hollow Earth een land onder de aarde die wordt bewoond door Abnormalen. Een aantal jaar geleden is er een groot gedeelte van verwoest doordat er een paar organisaties mee hebben bemoeit en een groot gedeelte hebben opgeblazen. Nu wordt het al een aantal jaar weer herbouwd met behulp van Kate, waarmee we ook regelmatig contact hebben.





    Regels Sanctuary


    - Buitenstaanders mogen niet van Sanctuary afweten mits het een Abnormale is.
    - Werknemers en bewoners van Sanctuary hoeven niet continue verantwoordelijkheid af te leggen over wat ze doen maar een melding zou fijn zijn en gewaardeerd, ook voor de veiligheid van Sanctuary en de Abnormalen zelf.



    Regels RPG

    - In het begin let ik niet op hoeveel mensen schrijven aangezien, het nog moet beginnen Maar uiteindelijk wil ik naar 200-300 woorden.
    - Schelden mag alleen in het spreektopic. Er mag wel eens bijv. shit gezegd worden als je personage iets moet doen maar het niet lukt.
    - Geen perfecte personages, de Abnormalen zijn alles behalve normaal :P
    -Wat je schrijft is naar eigen invulling maar wel volgens het verhaal uiteraard en je houdt rekening met je mede personages.
    -Naamwijzigingen doorgegeven!
    - Geldt ook voor afmeldingen.
    - Minimaal drie keer met een stuk verhaal reageren in het speeltopic. Als je vastloopt, geef het dat aan dan proberen we je te helpen.



    Wat ik van je wil weten:
    Naam:
    Geboorte datum: ( omdat er ook vampieren bestaan :P)
    Uiterlijk: ( als je kunt veranderen, graag twee foto’s of je moet Bigfoot zijn ter voorbeeld dan maar eentje).
    Beschrijf je afwijking:
    Je persoonlijkheid:
    Wat doe je bij Sanctuary? ( Als je er werkt, moet je ook even precies uitleggen wat/ overleggen als je geen idee hebt).

    Aantal nodig:
    drie werknemers die bij mij werken: Mens of Abnormale.
    Bewoners van het huis: 5.
    Random characters: wa jullie aanbieden ;)

    Deelnemers:

    Paddo : Kyra Crassins




    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en er genoeg rollen komen :D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 12:58 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik pas even aan dan


    Done ;)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 22:26 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam: Kyra Crassins
    Geboorte datum: 14 April 1765
    Uiterlijk:



    Beschrijf je afwijking:

    Kyra haar afwijking is verschillend, door de experimenten die op haar gedaan zijn, heeft haar lichaam een gave ontwikkelt die geen enkel ander werkelijk kan beschrijven. Kyra haar afwijking is namelijk het stelen van andere hun kracht.
    Hierdoor kan Kyra deze krachten voor zichzelf gebruiken, ondanks dat het maar een klein deel is wat ze steelt.
    Als Kyra een kracht steelt, behoudt de gene van wie de kracht is, zijn krachten nog wel. Het enige wat Kyra doet is het stelen van een bepaalde kracht die zij misschien handig vindt voor later. Hoewel deze kracht niet net zo sterk is dan de werkelijke kracht van de gebruiken. De kracht die Kyra namelijk kan gebruiken die ze steelt is 1/3 van de werkelijke kracht. Hoewel ze wel met haar intelligentie meestal weet hoe ze de krachten het slimste kan gebruiken.

    Helaas heeft haar kracht 1 min punt... Het heeft de levensenergie van andere nodig, dit kan ze op verschillende manieren stelen.
    1: Door de energie op te zuigen als ze met de persoon zoent, nadeel hiervan is dat de ziel steeds meer afsterft van de gene waar het van genomen word.
    2: Door het bloed te drinken van de persoon waar ze het van neemt, nadeel hiervan is dat Kyra steeds bloed lustiger word.
    3: Door energie van mensen van een afstand af te tappen, nadeel hiervan is dat Kyra hier heel lang over doet, de mensen die ze aftapt voelen het dan ook.
    Het grootste nadeel van al deze dingen is dat Kyra steeds meer... en meer... en meer... en meer wilt...


    Je persoonlijkheid:

    Kyra is een vrouw die moeilijk te begrijpen is, ze leeft op zichzelf en haat mensen om haar heen, vanwege haar verleden is ze ook heel veel mensen gaan buiten sluiten. Kyra is namelijk iemand die geen enkel persoon vertrouwt, ondanks dat ze in het Sanctuary zit.
    Kyra is namelijk iemand die steeds meer en meer wilt moorden, vanwege wat haar aangedaan is heeft ze vreselijke haat aan de mensheid en de abnormale.
    Haar innerlijke is dankzij de experimenten ook moordlustig geworden, hierdoor heeft ze een gespleten persoonlijkheid gekregen die ze tot nu toe nog deels onder controle heeft.
    Haar ene persoonlijkheid heeft goede bedoelingen met de krachten die ze kan stelen en daarna kan gebruiken, terwijl haar andere persoonlijkheid duivelse dingen wilt doen met alle krachten die ze wel niet allemaal kan stelen.
    Hierdoor heeft ze constant een gevecht met zichzelf, laat staan een gevecht met verschillende mensen vanwege de afwisseling van haar persoonlijkheid.
    Kyra is namelijk iemand die het liefste haar kracht en persoonlijkheid onder controle heeft... maar soms word het TE veel waardoor ze het wel moet gebruiken en waardoor ze wel wisselt van persoonlijkheid.
    Kyra heeft ook geen idee waar ze daadwerkelijk vandaan komt, door een ongeluk wat gebeurde toen ze haar kracht kreeg zijn al haar herinneringen gewist waardoor ze niets meer wist, dankzij het archief wat ze hadden daar kon ze haar naam wel terug vinden, maar meer ook niet.
    In het Sanctuary probeerde ze meer te leren van haar kracht, maar helaas was zij de eerste die deze kracht daad werkelijk had.
    Hierdoor dwaalt ze nog steeds rond in haar gedachtes, opzoek naar wie ze was en wat ze hier doet, waarom ze deze kracht heeft en wat ze er allemaal mee kan, of het daad werkelijk dodend is voor andere of dat het ongevaarlijk is.

    Wat doe je bij Sanctuary? ( Als je er werkt, moet je ook even precies uitleggen wat/ overleggen als je geen idee hebt).

    Kyra is daar zodat ze bijna tot niemand kwaad doet, ze heeft daar haar eigen plek waar ze rustig kan doen wat ze wilt zonder dat ze daad werkelijk iemand zijn levens energie afneemt.
    Ze heeft daar haar eigen lab gemaakt, om verschillende experimenten op haar zelf uit te oefenen... dit doet ze zodat ze meer kan leren over haar kracht, haar gesplete persoonlijkheid , levensenergie zelf kan maken en haar verleden kan ontvogelen

    Extra:

    Kyra bespeelt ook de piano waarbij ze vaak zingt, de piano die ze heeft staat in haar eigen kamer waar ook haar laboratorium is.
    Haar kamer en laboratorium zijn gescheiden van elkaar door een geheimen deur omdat ze niet wilt dat mensen in haar lab rond neuzen. Alleen Kyra en Katy weten waar de trigger zit om de deur naar het lab te openen.
    Hierdoor kan ze als ze geen zin meer heeft om te werken even tot rust komen door op de piano te spelen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 19:46 ]

    Paddo schreef:
    Naam: Kyra Crassins
    Geboorte datum: 14 April 1765
    Uiterlijk:



    Beschrijf je afwijking:

    Kyra haar afwijking is verschillend, door de experimenten die op haar gedaan zijn, heeft haar lichaam een gave ontwikkelt die geen enkel ander werkelijk kan beschrijven. Kyra haar afwijking is namelijk het stelen van andere hun kracht.
    Hierdoor kan Kyra deze krachten voor zichzelf gebruiken, ondanks dat het maar een klein deel is wat ze steelt.
    Als Kyra een kracht steelt, behoudt de gene van wie de kracht is, zijn krachten nog wel. Het enige wat Kyra doet is het stelen van een bepaalde kracht die zij misschien handig vindt voor later. Hoewel deze kracht niet net zo sterk is dan de werkelijke kracht van de gebruiken. De kracht die Kyra namelijk kan gebruiken die ze steelt is 1/3 van de werkelijke kracht. Hoewel ze wel met haar intelligentie meestal weet hoe ze de krachten het slimste kan gebruiken.

    Helaas heeft haar kracht 1 min punt... Het heeft de levensenergie van andere nodig, dit kan ze op verschillende manieren stelen.
    1: Door de energie op te zuigen als ze met de persoon zoent, nadeel hiervan is dat de ziel steeds meer afsterft van de gene waar het van genomen word.
    2: Door het bloed te drinken van de persoon waar ze het van neemt, nadeel hiervan is dat Kyra steeds bloed lustiger word.
    3: Door energie van mensen van een afstand af te tappen, nadeel hiervan is dat Kyra hier heel lang over doet, de mensen die ze aftapt voelen het dan ook.
    Het grootste nadeel van al deze dingen is dat Kyra steeds meer... en meer... en meer... en meer wilt...


    Je persoonlijkheid:

    Kyra is een vrouw die moeilijk te begrijpen is, ze leeft op zichzelf en haat mensen om haar heen, vanwege haar verleden is ze ook heel veel mensen gaan buiten sluiten. Kyra is namelijk iemand die geen enkel persoon vertrouwt, ondanks dat ze in het Sanctuary zit.
    Kyra is namelijk iemand die steeds meer en meer wilt moorden, vanwege wat haar aangedaan is heeft ze vreselijke haat aan de mensheid en de abnormale.

    Wat doe je bij Sanctuary? ( Als je er werkt, moet je ook even precies uitleggen wat/ overleggen als je geen idee hebt).

    Kyra is daar zodat ze bijna tot niemand kwaad doet, ze heeft daar haar eigen plek waar ze rustig kan doen wat ze wilt zonder dat ze daad werkelijk iemand zijn levens energie afneemt.


    Hij is nog niet af ;)




    heel interessant! mooi gedaan! Je kunt ook zeggen dat wij je helpen om je te helpen functioneren en een oplossing te zoeken voor het probleem van je character dat doen we namelijk ook :P

    Maar het is jouw character natuurlijk ;)

    Ik schrijf je erbij


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hahahaha daarom is die nog niet af ^^
    Ik had gisteren een piek van inspiratie maar jammer genoeg moest ik uit mn les, waardoor die piek weer aardig snel daalde -.-''
    Dus zit nu te wachten op die piek weer waarna ik hem verder af kan schrijven ^^
    Heb namelijk aardig wat ideetjes voor mn personage :)

    Paddo schreef:
    Hahahaha daarom is die nog niet af ^^
    Ik had gisteren een piek van inspiratie maar jammer genoeg moest ik uit mn les, waardoor die piek weer aardig snel daalde -.-''
    Dus zit nu te wachten op die piek weer waarna ik hem verder af kan schrijven ^^
    Heb namelijk aardig wat ideetjes voor mn personage :)


    Ik ben benieuwd!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    mmm...I'm not sure..
    Mijn topics, voor de zekerheid.

    Hmmmm.... ik denk dat die nu wel af is ^^
    paar kleine aanpassingen gedaan ^^ werk gegeven in het Sanctuary, wat meer innerlijk en denk nu idd dat die wel af is xD tenzij ik nog meer inspi krijg :)

    Super! Alleen de baas, KAty ( wat ik speel), weet alles van het Sanctuary, dus eeehm small problem of je moet zeggen dat alleen zij het mag weten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Thalin schreef:
    mmm...I'm not sure..
    Mijn topics, voor de zekerheid.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    LoveLost schreef:
    Super! Alleen de baas, KAty ( wat ik speel), weet alles van het Sanctuary, dus eeehm small problem of je moet zeggen dat alleen zij het mag weten



    hahaha oke :P dan zet ik dat er even bij ;)

    ja thanks xD
    ja kan er niks aan doen maar er is iemand die overal en vanalles over wat weet :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    ja thanks xD
    ja kan er niks aan doen maar er is iemand die overal en vanalles over wat weet :P


    1 ding verander ik niet :o
    en dat is dat jet archief van het sanctuary niets van Kyra dr kracht weet ^^
    wil haar kracht namelijk meer en deels geheim houden xD en nog wat special effects aan geven :P

    is het trouwens niet slim om Kary ook even te maken? Want sommige mensen zullen haar niet kennen, zoals ik :P omdat we de serie niet kennen ;)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 22:13 ]

    Paddo schreef:
    (...)

    1 ding verander ik niet :o
    en dat is dat jet archief van het sanctuary niets van Kyra dr kracht weet ^^
    wil haar kracht namelijk meer en deels geheim houden xD en nog wat special effects aan geven :P

    is het trouwens niet slim om Kary ook even te maken? Want sommige mensen zullen haar niet kennen, zoals ik :P omdat we de serie niet kennen ;)


    Ja dat kan zeker! het wordt later aan het archief toegevoegd en nice! ben ben benieuwd ;)
    Ja ik maak van katy ook een rol maken, zal morgen ergens een maken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam: Katy Luna Francesca Fresco

    Geboorte datum: 13-06- 1899

    Uiterlijk:


    Beschrijf je afwijking: Katy heeft geen afwijking aangezien ze eigenlijk gewoon mens is. Maar ze injecteert zich met vampierenbloed waardoor ze langer kan leven en minder vatbaar is voor allerei ziektes en virussen.
    Je persoonlijkheid: Katy is een heel open persoon maar wilt altijd overal alles van weten. Ze kan zich bijna in elke persoon verplaatsen en zich inleven in de situatie. Nadat ze te horen kreeg van Dr. Helen Magnus dat ze Sanctuary moest overnemen stond ze een tijdje voor blok. Ze ging wel om met Abnormale en hielp Magnus weleens uit maar meer verantwoordelijkheid had ze nooit gehad. Maar sindsdien wilt ze alleen maar Abnormalen beschermen en een goede toekomst aanbieden.

    Wat doe je bij Sanctuary? Katy is de baas :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nog meer geìnteresseerden?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."