• Dat wil ik!!
    Ik wil mijn haar helemaal lichtblauw verfen maar ik mag het niet van mijn moeder.. maar mijn ma fukt niet duss ,, Wat seggen jullie dervan??^^(A)
    Maar strxx gaat iedereen mij uitlachen O.o


    Crack a bottle

    Wat maakt jou het uit dat ze je uitlachen,zij lopen er niet mee. Zij zijn gewoon allemaal hetzelfde en voelen zich heel wat als ze je uitlachen. Ik vind dat je het gewoon moet doen. En je nisk van je moeder moet aantrekken. Lekker rebels:Y)


    Music is the new sex

    ik vind wel hip hoor.. gaat dat roze er dan uit ?? jammer anders

    DOEN DOEN DOEn ! xD
    Ik ga je niet uitlachen schat, dat weet je :Y)
    Anders maak je dat roze gedoe, blauw, en dan kijk je of het staat en daarna je hele haar ^^

    Kusje !


    Every tear falls down for a reason.

    ik heb het blauw^^
    ik zla me ff aanmelden op msn kan je het zienxD

    Zo ver ik weet hebben ze je met roze of zwrat haar toch ook niet uitgelachen? Dan doen ze dat bij blauw ook niet en anders sla je ze toch verrot? :'D

    ow by the way ze noemen je wel smurf enzo maar iedereen vind het wel gedurftxD

    pff wees blij dat je het al kan verven >.<
    ik mag het wel van mn ma ma tmag gewoon niet op mn school >.<

    ik heb het blauw^^
    ik zla me ff aanmelden op msn kan je het zienxD

    okii ,, ik w8 (A) XD


    Crack a bottle

    ow ik merk net dat ik de verkeerde heb je bf
    dus voeg me maar ff toe
    r.ianne@hotmail.com

    GheGhe xD ik hb een idee ,ik gaa het blauw doen met uitwasbare verf en dan siet me ma hoe geniaal het is endan doe ik het egt helemaal blauw^^ maar dan moet eerst dit zwart/roze deruit ¬¬ duss moet ik een kort kapsel uitzoeken want het gaat afbreken O.o


    Crack a bottle

    Dooeeenn :D


    We can only learn to love by loving.

    Uh... ik zou het niet doen, mar als jij het wilt

    Paars doen schat ^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Paars doen schat ^^


    NEE BLAUW

    ik ga heel mis. stiekem stuk van mijn pony groen verve n_n of roze


    We can only learn to love by loving.

    Hah ,, mij hebben ze fout geverft moest zwart zijn maar nu ist donkerblauw.. plukken in me haar dan .. nu ben ik blond met blauw en k laat t ook zitten ook XD


    Because Nobody Love's