• Ik zou graag willen weten wat voor opleiding jullie doen. Ja klinkt misschien raar maar ik zit nu al langer dan één jaar thuis omdat ik het erg moeilijk had en ik dus niet naar school kon. Alleen ik word best wel depri van thuis zitten want ik heb nu dus ook totaal geen vrienden. Ik heb wel een vriend en daar ben ik dan ook heel blij mee alleen ik raak geïsoleerd. Ook wil ik gewoon graag weer wat te doen hebben en denk ik dat ik er wel klaar voor ben aangezien thuis zitten ook geen optie is en het soms alleen maar erger maakt.
    Maar ik heb dus totaal geen idee van wat best wel leuk is om te doen of wat bij mij past. Aangezien ik er ook al een tijdje uit lig heb ik het gevoel dat ik daar mee achterloop en er geen verstand van heb. Ik wil dan graag een opleiding doen in Emmen aangezien dat dichterbij is voor mij. Dus mensen die in Emmen een opleiding doen zouden mij daar misschien wel wat mee kunnen helpen. Daarom wil ik graag weten wat je doet en hoe het is. Het moet wel op MBO niveau zijn want ik heb mijn niveau 2 niet kunnen halen aangezien het toen mis liep met mij. Ik weet ook niet wat allemaal de mogelijkheden zijn dus ik hoop dat iemand of meerderen mij hier mee kunnen helpen ^^ Ik zou het erg waarderen!

    xoxo.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik doe Grafisch Vormgeving @ Mediacollege in Amsterdam, is een MBO-4 opleiding. Ik zou 't eigenlijk alleen maar aanraden als je creatief ben. Er zijn nog een aantal lociaties door Nederland heen qua MBO (veel is namelijk HBO), maar waar zou ik niet precies weten c:


    To infinity and beyond •

    Ik doe Grafische Vormgeving op MBO niveau! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Huf schreef:
    Ik doe Grafisch Vormgeving @ Mediacollege in Amsterdam, is een MBO-4 opleiding. Ik zou 't eigenlijk alleen maar aanraden als je creatief ben. Er zijn nog een aantal lociaties door Nederland heen qua MBO (veel is namelijk HBO), maar waar zou ik niet precies weten c:


    This was kinda creepy.

    Ik doe hem in Utrecht, er zit er ook een in Eindhoven geloof ik! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wauw, dubbelpost

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 12:05 ]


    To infinity and beyond •

    Wauw, mijn computer deed vreemd ..


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Ik doe Grafisch Vormgeving @ Mediacollege in Amsterdam, is een MBO-4 opleiding. Ik zou 't eigenlijk alleen maar aanraden als je creatief ben. Er zijn nog een aantal lociaties door Nederland heen qua MBO (veel is namelijk HBO), maar waar zou ik niet precies weten c:

    Ik had ook al even gekeken naar die opleiding en het leek me wel interessant alleen ik ben nou niet echt creatief :Y) Dus ik denk dat ik dan toch voor wat anders moet gaan. Alleen ik vind het gewoon moeilijk.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ik had ook al even gekeken naar die opleiding en het leek me wel interessant alleen ik ben nou niet echt creatief :Y) Dus ik denk dat ik dan toch voor wat anders moet gaan. Alleen ik vind het gewoon moeilijk.


    Hmm, kan me voorstellen dat het moeilijk is ja. Heb je er al aangedacht om zo'n test te doen, soort beroepen test-iets? Zo kom je misschien een beetje achter je sterke kanten en wat je misschien leuk lijkt?


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Hmm, kan me voorstellen dat het moeilijk is ja. Heb je er al aangedacht om zo'n test te doen, soort beroepen test-iets? Zo kom je misschien een beetje achter je sterke kanten en wat je misschien leuk lijkt?

    Ja heb ik al gedaan en daar kwam iets uit met pedagogisch gebeuren. Alleen dat lijkt me dus niks. Maatschappelijk werk lijkt me dan wel weer interessant alleen ik denk dat het ergens ook wel moeilijk voor mij zou zijn aangezien ik er zelf loop. Ik kan dan wel veel vertellen over dingen en goed luisteren omdat ik zelf ook dingen heb meegemaakt, maar ik ben bang dat het misschien te veel van mij zou gaan vragen. Maar ik kan het natuurlijk altijd eens proberen, maar ik weet ook niet welke vooropleiding je er voor nodig hebt, volgens mij was dat niveau 4 en die heb ik dus al niet.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ja heb ik al gedaan en daar kwam iets uit met pedagogisch gebeuren. Alleen dat lijkt me dus niks. Maatschappelijk werk lijkt me dan wel weer interessant alleen ik denk dat het ergens ook wel moeilijk voor mij zou zijn aangezien ik er zelf loop. Ik kan dan wel veel vertellen over dingen en goed luisteren omdat ik zelf ook dingen heb meegemaakt, maar ik ben bang dat het misschien te veel van mij zou gaan vragen. Maar ik kan het natuurlijk altijd eens proberen, maar ik weet ook niet welke vooropleiding je er voor nodig hebt, volgens mij was dat niveau 4 en die heb ik dus al niet.


    Hmm, maar juist omdat je er zelf loopt kan het heel goed zijn omdat je je meer in mensen kunt inleven dan? Je zou altijd naar een open dag kunnen gaan of een dagje meelopen, dan weet je direct of het iets is? Volgens mij kan je 't ook via NTI doen? Volgens mij heb je ook niveau 1-2 opleidingen ervan hoor!


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Hmm, maar juist omdat je er zelf loopt kan het heel goed zijn omdat je je meer in mensen kunt inleven dan? Je zou altijd naar een open dag kunnen gaan of een dagje meelopen, dan weet je direct of het iets is? Volgens mij kan je 't ook via NTI doen? Volgens mij heb je ook niveau 1-2 opleidingen ervan hoor!

    Ohja NTI heb je ook nog :Y) Ik zal eens even gaan kijken. Dankje.


    Sometimes it's best not to care.