• Ik weet niet of er hier al een topic over is, maar weet iemand waar je online zo'n boeken box met alle boeken erin kan kopen?

    Google is your best friend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bederov schreef:
    Google is your best friend.


    Al gekeken maar kan alleen film boxen vinden.

    Bederov schreef:
    Google is your best friend.


    Dit is niet erg aardig.

    OT; misschien bij bol.com? ebay.com? bookdepository.com? de website van selexyz?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan op bookdepository eens kijken, of bij bol.com

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 13:53 ]


    Ex astris, sciencia

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit is niet erg aardig.

    OT; misschien bij bol.com? ebay.com? bookdepository.com? de website van selexyz?


    Het is makkelijk genoeg om van Harry Potter een boxset van de boeken te vinden online te vinden.

    Als je gewoon googled op "boxset Harry Potter boeken" is de eerste link gelijk bol.com, dusja, nogal overbodig om hier te vragen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 13:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bederov schreef:
    (...)

    Het is makkelijk genoeg om van Harry Potter een boxset van de boeken te vinden online te vinden.

    Als je gewoon googled op "boxset Harry Potter boeken" is de eerste link gelijk bol.com, dusja, nogal overbodig om hier te vragen.


    Dat betekent nog niet dat je zo moet reageren. Dat komt gewoon heel bot over.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Well, je komt niet erg ver als je dit niet eens kan googlen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Dat betekent nog niet dat je zo moet reageren. Dat komt gewoon heel bot over.


    Ik vind het niet bot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Dat betekent nog niet dat je zo moet reageren. Dat komt gewoon heel bot over.


    Dat is het standaard antwoord op dit soort topics die door iedereen gegeven wordt. en jij moet niet veel zeggen over bot zijn, queen


    Your make-up is terrible

    Dat ligt er aan of je een Nederlandse box wil of een Engelse. Engelse boxen zijn in overvloed te vinden op bijvoorbeeld bol.com, maar Nederlandse boxen zijn een stuk moeilijker te vinden. Ik heb het even voor je gegoogled maar je komt eigenlijk alleen maar op Engelse boxen uit. Denk dat je dan beter naar een boekhandel in de buurt kunt gaan om er naar te vragen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Klopt, zo bot vind ik het niet overkomen. Ze had het ook 'botter' kunnen zeggen, maar deed ze niet.

    OT: Ik denk inderdaad bol.com. Daar hebben ze meestal van dat soort dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    bol.com ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.