• Mijn vriend is eind februari jarig en ik ben altijd een ramp in cadeaus voor hem te bedenken.
    Nou leek het me leuk om hem uit eten te nemen. Maar ik vind het uit eten alleen zo saai dus mij lijkt het leuk om die middag ook wat samen te doen. Alleen ik weet niet wat. Ik zat te denken aan de bioscoop maar we gaan zo vaak samen naar de bioscoop dat het niet speciaal is. Dus hebben jullie leuke ideeën wat ik kan gaan doen in de middag?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het mag heel stom klinken, maar iets met herinneringen van al jullie momenten samen. Dus de plek waar je hem ontmoet hebt, waar jullie je eerste kus had, waar hij jou of jij hem vroeg en dat soort dingen om dan af te sluiten met hoeveel hij voor je betekend.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Het mag heel stom klinken, maar iets met herinneringen van al jullie momenten samen. Dus de plek waar je hem ontmoet hebt, waar jullie je eerste kus had, waar hij jou of jij hem vroeg en dat soort dingen om dan af te sluiten met hoeveel hij voor je betekend.

    Ik had toen we een jaar hadden al een boekje gemaakt met het verhaal erin hoe we elkaar hebben leren kennen, over onze eerste afspraak, enzovoorts. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmmm wat voor type is je vriend of wat zijn zijn hobby's?
    De mijne houd van modelbouw (wat ik dus ook voor hem gekocht had, zo is die lekker stil 's avonds :p)
    Maar paintballen vind hij ook supertof (is dat te duur, probeer dan eens lazershooting echt vet!) of betaal hem een kwartiertje karten? Of naar de wellness als hij daarvan houdt? Bowlen? Een picknick?

    (mijn ideeën zijn op denk ik :) )


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Is hij ook op zevenentwintig februari jarig? Mijn broer ook. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Is hij ook op zevenentwintig februari jarig? Mijn broer ook. :'D


    Ja. Oh god hoe raad je dat?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 15:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."