• Tenminste, dat is de korte versie. Volg het hier.

    De lange versie: Iemand heeft een emulator gemaakt en de input aan twitch chat gehangen. Twitch is een site waar je games naar kunt streamen. Meestal word dit gebruikt voor letsplays en dergelijke. In dit geval wordt er gestreamd vanaf een pc die een emulator afspeelt waarop pokemon blue speelt. Het spel wordt bestuurd door het gewenste knopje (Bijvoorbeeld up, a, b of select) in te tikken in de chat box.

    Tot zover is het simpel. Het word echter ingewikkelder doordat er op dit moment bijna 16000 mensen kijken die allemaal tegelijk knopjes intikken (sommige serieuze suggesties, andere minder serieus) Daar komt bij dat door twitch er ongeveer 20 seconden zit tussen het typen van een command en het uitvoeren daarvan. Het eindresultaat van 16000 mensen die hun hersenen bundelen lijkt erg veel op een spastische retard dit pokemon speelt.

    Op dit moment is dit spel al 2 dagen en 12 uur bezig en zitten ze vast voor een boompje. Ze hebben wel al de eerste twee badges, mogelijk ook de derde

    Edit: Jup, de derde badge is ook binnen. In de tussentijd (10 minuten later) zitten ze nog steeds vast voor een boompje. Er is wel een stuk of zes keer gesaved

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:06 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    This is like the most genius thing ever :'D
    Dat ze serieus al drie badges hebben. Way to go.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik was het inderdaad al tegengekomen en het is echt geweldig c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik snap at niet echt, ik snap sowieso geen Pokemon, maar lijkt me wel geinig.


    Some people are art and do art at the same time

    Kan je zelf ook spelen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hahahaha, omg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, genius.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Maestum schreef:
    Ik snap at niet echt, ik snap sowieso geen Pokemon, maar lijkt me wel geinig.


    wat

    Wut?

    WUT!

    *checkt leeftijd*

    *voelt zich oud*


    quidquid excusatio prandium pro

    ShadowNight schreef:
    Kan je zelf ook spelen?


    Jup. Dan moet je wel een account aanmaken bji twitch (Rechtsondering staat een knopje voor register) Zodra je een account hebt log je in en leest de instructies en dan kun je meespelen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Chocolata schreef:
    Haha, genius.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maestum schreef:
    Ik snap at niet echt, ik snap sowieso geen Pokemon, maar lijkt me wel geinig.


    o.o die zag ik niet aankomen.


    Zelf heb ik ook meegespeeld met de game, maar man, wat een chaotisch gebeuren was het daar zeg haha


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Okammy schreef:
    (...)

    wat

    Wut?

    WUT!

    *checkt leeftijd*

    *voelt zich oud*


    Is het raar dan? D:


    Some people are art and do art at the same time

    Focus schreef:
    This is like the most genius thing ever :'D
    Dat ze serieus al drie badges hebben. Way to go.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zit me echt kapot te lachen nu.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit is best geinig om te kijken, vooral als je sommige, droge reacties leest. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Omygod..
    ik wil ze wel eens in gevecht zien met een Pokémon xd.

    EDIT: Oke, dat gevecht faalde :')

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:15 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'