• Hi peeps,
    Ik zoek dus een cover voor mijn SOTY deelname.

    beschrijving:
    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.

    Linkje naar het verhaal mocht je het willen lezen voor indrukken:
    Klik

    Niet lezen als je mijn verhaal nog wilt lezen:

    Het begint met een grote brand in haar ouderlijk huis en ze gaat wanneer ze oud genoeg is alle schuldige de nek omdraaien ^^



    Plaatjes:









    Tekst:
    De titel: De strijd om Ira
    Mijn naam: ©Iris Huis in 't Veld
    mijn naam mag klein maar leesbaar onderin de hoek.

    De cover moet duisternis uitstralen ^^

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 16:24 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Niemand?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik probeer straks wel even. (:

    Draculea schreef:
    Ik probeer straks wel even. (:
    ben benieuwt ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry, ik was vandaag nogal druk. Maar ik heb toch iets kunnen maken. Ik wist niet zo goed wat ik met het mes moest doen. ):

    Witchking schreef:
    Sorry, ik was vandaag nogal druk. Maar ik heb toch iets kunnen maken. Ik wist niet zo goed wat ik met het mes moest doen. ):

    wauw die is echt waanzinnig! dankjewel!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)wauw die is echt waanzinnig! dankjewel!

    Dankje, en graag gedaan. (: