• Inmiddels is er al wat meer bekend over de op de boeken gebaseerde nieuwe serie: Shadowhunters. Het filmen ervan is onlangs begonnen en in 2016 zal de eerste aflevering verschijnen. Ook is een gedeelte van de cast bekend gemaakt.

    Clary Fray — Katherine McNamara
    Jace Wayland — Dominic Sherwood
    Simon Lewis — Alberto Rosende
    Isabelle Lightwood — Emeraude Toubia
    Alec Lightwood — Matthew Daddario
    Magnus Bane — Harry Shum Jr.
    Luke Garroway — Isaiah Mustafa
    Valentine Morgenstern — Alan Van Sprang

    Foto’s van de cast:

    Clary (Katherine McNamara) en Jace (Dominic Sherwood).



    Simon (Alberto Rosende) en Isabelle Lightwood (Emeraude Tobia).



    Magnus Bane (Harry Shum Jr.) en Alec Lightwood (Matthew Daddario).



    Wat vinden jullie van de cast?

    Om eerlijk te zijn kan ik echt huilen om de “nieuwe” Clary en Jace – al zou ik dat sowieso wel doen. Niemand kan Lily en Jamie overtreffen voor mij. Al kan ik Katherine nog wel zien als Clary maar Dominic dus echt niet. Daarbij irriteer ik me aan het feit dat hij geen amberkleurige ogen heeft, voor mijn gevoel is dat namelijk wel belangrijk, vooral omdat het zo vaak wordt gezegd in de boeken.
    Ik vond Godfrey Gao er ook beter uit zien als Magnus Bane, hij had zo’n mysterieus aura en een elegante/sierlijke houding, zegmaar.
    De enige die er wel vooruit op zijn gegaan zijn Alec en Isabelle Lightwood. Dat komt omdat ik vond dat ze in de film–versie er té oud uit zagen en de nieuwe acteurs “hebben” het meer. Van Simon vind ik het eigenlijk ook wel jammer aangezien ik het een hele goede acteur vond.

    Simon vind ik er nu wel leuk uitzien, niet als alec. Mara toch zie ik ze meer zoals ze in de film waren.
    Godfrey zag er inderdaad beter uit, maar I like Harry tho.
    - Clary en jace ben ik nog geen fan van zo, nog niet echt voorlopig in elk geval, maar ik was het ook niet van Lilly, acteren kan het veranderen

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 21:46 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ooh, Shadowhunters! Ik vind Alec & Magnus persoonlijk heel goed gecast, Izzy niet echt en Clary & Jace ook niet. Maar goed. Ik ben wel blij dat ze voor zo'n diverse cast zijn gegaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 21:38 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind deze Clary en Jace eigenlijk beter, de vorige clary had niet echt het Rode haar wat ik verwachte en de vorige jace was gewoonweg niet knap.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik voel me echt best wel alleen maar ik haat de nieuwe cast! Vond de cast van de film eigenlijk best goed, vooral Jace! Ik zie echt niemand anders nog Jace spelen. Eigenlijk vind ik het best vervelend. Je hebt een beeld van de personages in de boeken en die worden dan omgezet naar film. Oké, prima. En nu worden de film personages weer omgezet in nieuwe acteurs, waardoor het beeld in je hoofd blijft veranderen. Of ben ik gewoon een enorme zeur? xd


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SPECS schreef:
    Ik vind deze Clary en Jace eigenlijk beter, de vorige clary had niet echt het Rode haar wat ik verwachte en de vorige jace was gewoonweg niet knap.

    Neeeee je breekt mijn hart. Ik weet dat de vorige Jace anders was dan verwacht (had ook meer een soort sixpack spierbundel verwacht) maar ooh ik droom alsnog van hem hoor ^^

    Ik heb zin in de serie (:
    Het wordt wel inderdaad enorm wennen aan de nieuwe acteurs/actrices maar dat komt hopelijk wel goed als het echt begint.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 22:40 ]


    Can't control my second personality

    Ik vind alle faceclaims wel prima, behalve die van Isabelle. Like in de boeken wordt duidelijk gezegd dat zij een andere oogkleur heeft dan Alec en Max en dat zij die ook wou -als ik mij het goed herinner hoor-. Izzy had geloof ik bruine ogen en Alec en Max blauw, of net andersom.
    En Clary's haar kleur lijkt heel, heel erg nep.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik vind alle faceclaims wel prima, behalve die van Isabelle. Like in de boeken wordt duidelijk gezegd dat zij een andere oogkleur heeft dan Alec en Max en dat zij die ook wou -als ik mij het goed herinner hoor-. Izzy had geloof ik bruine ogen en Alec en Max blauw, of net andersom.
    En Clary's haar kleur lijkt heel, heel erg nep.


    I agree. Het irriteert mij ook heel erg, evenals de oogkleuren van Jace en Isabelle.
    Daarbij vond ik Jamie ook niet echt een goede Jace (toen bekend werd dat hij Jaces rol ging spelen) maar ik vond hem behoorlijk goed acteren en nu kan ik niemand anders meer zien als Jace. Hij had ook supermooie ogen, btw.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 22:53 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Infini schreef:
    Ik voel me echt best wel alleen maar ik haat de nieuwe cast! Vond de cast van de film eigenlijk best goed, vooral Jace! Ik zie echt niemand anders nog Jace spelen. Eigenlijk vind ik het best vervelend. Je hebt een beeld van de personages in de boeken en die worden dan omgezet naar film. Oké, prima. En nu worden de film personages weer omgezet in nieuwe acteurs, waardoor het beeld in je hoofd blijft veranderen. Of ben ik gewoon een enorme zeur? xd


    Je bent niet alleen. De boeken heb ik niet gelezen, maar de cast vond ik in het verhaal en bij de personages passen.


    Physics is awesome

    Infini schreef:
    Ik voel me echt best wel alleen maar ik haat de nieuwe cast! Vond de cast van de film eigenlijk best goed, vooral Jace! Ik zie echt niemand anders nog Jace spelen. Eigenlijk vind ik het best vervelend. Je hebt een beeld van de personages in de boeken en die worden dan omgezet naar film. Oké, prima. En nu worden de film personages weer omgezet in nieuwe acteurs, waardoor het beeld in je hoofd blijft veranderen. Of ben ik gewoon een enorme zeur? xd


    Ik vind de cast ook verschrikkelijk. En inderdaad, ik vond Jamie echt de perfecte Jace!

    Sowieso vind ik het best jammer dat er een serie komt want dat betekend dat heel het verhaal wordt veranderd. En ik ga het niet aan kunnen als mensen opeens met iemand heel anders krijgen dan in de boeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laten we zeggen dat ik erg teleurgesteld in deze casting ben, ik vond Lily en Jamie ook de meest geweldige Clary en Jace maargoed. Ik vind in alle opzichten de vorige cast leuker denk ik.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels