• want Delphine aka ObIivion is namelijk vandaag 13 jaar geworden!
    Dus Dolfijntje, geniet van de berichtjes en natuurlijk de taarten (want ik wist niet welke taart jij lekker vond) en de rest van de dag!
    Oh en er is taart voor heel veel mensen (ik denk namelijk dat het er een beetje te veel zijn om op te eten)
    Wens haar een fijne verjaardag(, want anders krijg je geen taart! :Y) )




    Lieve Dolfijn :Y)
    Wow! Je bent jarig! Whii! Goed, ik zit - zat op het moment dat ik dit schreef in de bus en ik was inspiratieloos voor iets normaals, dus hier komt mijn lange lijst van A tot Z waarom je geweldig bent.
    a) Awesome, om maar lekker creatief te zijn met dit woord, b) Bovennatuurlijk, DAT IS EEN GROOT COMPLIMENT, IEDEREEN WIL EEN ALIEN ZIJN, c) Creatief ^-^, d) Delphine hoe kom ik erop, e) Elk personage *kuch* heel lief, f) Feil, omdat ik even niets kon bedenken. Draai het woord om en je hebt Lief, tadaa, g) Gaia, :Y) h) Hulp, bijvoorbeeld wanneer ik panikeer over school en jij een geweldig droge reactie geeft, i) Irritant, (H) j) Ja omdat je dat woord vast al eens gebruikt hebt, k) KLEURRIJK, l) Lief, a kun je daarvoor ook bij de F zijn, m) Mooie gesprekken enzo geen idee, n) Nahh is een woord, wist je dat? O) Onbesuisd, net als onze Leah, p) Paraat om me duizend berichten te sturen, q) QUIZLETTER MET EEN GEWELDIGE NAAM, r) raar, love you :3, s) Spam, duhuh, t) Taliaaaaa, u) UnpredictabIe wat niet helemaal waar is maar whatever, v) Vaag.., w) "Wat?" wanneer je je bericht in mijn GB bent vergeten omdat ik het verwijderde, x) xxx weetikveel, y) You is jarig, z) zand is in een woestijn.
    HAPPY BIRTHDAY


    IK WEET WAT BIJ DE F KAN: FRANS GENIE



    Hey, Delphie of Dolfijn wat jij wilt.
    Je bent al weer 13 en dus net zo uit als mij en nog een aantal andere hier op Quizlet!
    En hoewel het een ongeluksgetal is hoop ik dat je veel geluk hebt het komende jaar en alle jaren daarna.
    Ik hoop ook dat we ooit als we ouder zijn een keer kunnen meeten.
    Oké genoeg maar nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag Dolfijn! En nog een fijne dag!

    Liefs,
    Lilly



    Allerliefste Ninny,
    Waarom is iedereen zo vlak achter elkaar jarig? Nou goed, in ieder geval, je bent geweldig.
    Je bent ten eerste héél lief en je bent er altijd voor me, terwijl ik eigenlijk altijd niet super vrolijk tegen je doe -SORRY DAARVOOR. :c
    Daarbij, je zet je graag in voor andere mensen en je wil het beste voor iedereen -al gaat dat soms ten koste van jezelf en je eigen creaties.
    Je bent echt héél slim en wijs en ik denk dat ik wat dat wijze betreft nog héél véél van je kan leren (want slimheid kun je niet leren en wijsheid kun je doorgeven, vandaar mijn woordkeuze, haha ^^).
    Sorry van TFOD echt oprecht sorry. Als ik het wat minder druk heb en vooral als ik (ooit) weer gemotiveerd ben het schrijven weer op te pakken zal ik dat doen. Voor nu schrijf ik gewoon niks meer.
    Je haat aan anime is nogal spijtig, maar voor de rest zijn je fandoms echt super awesome. Hermioninny is niets voor niets in jouw bijnaam. <3
    Late goede voornemens voor 2017, ik ga vaker en langer antwoorden op je berichten, echt waar. Want ik zie je als een goede vriendin, echt waar. Je denkt meer dan de gemiddelde net-dertienjarige en ik ben het ook best eens met je mening, daarbij mis ik het wel om lange discussie berichten te sturen, want nou ja, discussiëren met jou is gewoon geweldig.
    Helaas vrees ik dat je sowieso de komende vijf jaar aan me vast gaat zitten aangezien we die politieke partij nog moeten starten. Waarschijnlijk langer dan vijf
    jaar. Maar hé, we worden al ouder! De zes jaar zijn nu verandert in vijf jaar.
    Je bent dan misschien even oud -tien dagen jonger zelfs- maar ik heb nog altijd gevoel data ik met iemand van zeventien praat als ik met je praat, oeps haha.
    Oh voordat ik het vergeet, (ultramarijnblauw met bruin (donkerder dan zwart)) GEFELICITEERD O LIEFSTE NINNY.
    Had ik niet eens toegegeven dat lange berichten schrijven voor mij weggelegd is en ik het niet kort kan houden? Volgens mij wel hé, nou ik doe mijn oprechte best dit zo kort mogelijk te houden haha.
    Maar, oprecht en welgemeend, Ninny je bent geweldig, creatief, awesome, lief, zorgzaam, ,behulpzaam, slim, wijs en getalenteerd*.
    *Getalenteerd, want je schrijft héél goed, en al je hobby's, daar ben je volgens mij ook heel goed in.
    Maak ik weer een te lange tekst om één punt? Misschien wel hé, maar het is me eindelijk gelukt om onder de vijfhonderd woorden te blijven volgens mij. (';
    In ieder geval, (ultramarijnblauw met bruin) gefeliciteerd en blijf jezelf, want je bent super geweldig awesome.
    Liefs
    Brood (met Boter)



    Ja daar is hij weer hoor, die gif haha, sorry ik hoop dat hij je niet verveelt inmiddels.




    En een random Katniss en Peeta gif. ^^



    Gelukkige verjaardag , Delphine.
    Maak er een fantastisch jaar van.
    ♡♡♡Margot



    Zin in je taart?


    De eerste taart is een ....

    Rarara

    Harry Potter taart, of nou ja een Zweinstein taart.




    Eet maar lekker op als je van chocolade houd.

    Let er wel op dat het onleesbaar is voor dreuzels dus hopelijk ben je een heks of tovenaar.

    Nog steeds honger?

    De volgende taart is .........


    een ...

    Hunger Games taart!

    Eet maar op:



    Nog steeds honger?

    Hier zijn een aantal taarten en ook de laatste voor heel Q!


    AL YOU CAN EAT!



    Last spoiler I promise:

    NOG EEN GEWELDIGE VERJAARDAG GEWENST! En hopelijk ben je niet al te misselijk na de taarten. ;)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 9:59 ]

    --

    THANKS LILLY

    Oeps dat hoorde er niet bij


    (ultramarijnblauw met bruin) GEFELICITEERD LIEFSTE NINNY
    VOOR DE DERDE KEER
    IK HOOP DAT JE EEN SUPER TOFFE VERJAARDAG HEBT

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 8:37 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Awh thanks Lilly en de anderen! (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 9:34 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gefeliciteerd!! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quintana schreef:
    Gefeliciteerd!! *O*


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! *O*


    GEFELICITEERD MIJN LIEVE DAUPHIN, YASS DIT IS GEWELDIG, JE BENT JARIG EN WE HOPEN DAT JE DAT VOLGEND JAAR EN HEEL VEEL JAREN DAARNA OOK JARIG BENT!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ^ Thankssss


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gefeliciteerd!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17