• Elke keer als ik het doe denk ik, waarom in vredesnaam. Maar eigenlijk heb ik er heel veel plezier van; Mijn haar verven. Het het liefst in zo'n onnatuurlijke kleuren mogelijk. Deze keer blauw. Dat kan ik ook weer afvinken van mijn lijstje. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik nog bezig met de wachttijd waarin de verf moet intrekken. Of eigenlijk kleurspoeling, want echt permanent heb ik nog nooit aangedurfd. De meeste van mijn vrienden vinden het niet echt geweldig, maar hé wat maakt mij dat uit. Het is niet alsof ik het altijd verf en ik loop vaak genoeg met mijn natuurlijke haarkleur rond. Het is niet voor altijd en waarom niet? Iemand anders plannen om zijn of haar, haar te verven, heb je het altijd al willen doen of snap je niet waarom mensen het doen? ^^



    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Kruml schreef:
    Oh apart. Ik wil het wel eens zien als je het hebt uitgespoeld.:Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Cool!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Vroeger verfde ik het zowat iedere maand, en ik heb inmiddels bijna iedere mogelijke kleur wel gehad, I guess :'D Van zwart tot blond tot wit, van rood tot blauw tot paars, van roze tot groen tot oranje en ga zo maar door :'D
    De laatste jaren is dat verven alleen fel geminderd, soms waag ik me nog wel eens aan een andere, natuurlijke kleur buiten donkerbruin/mahonie of bordeauxrood(mijn favoriet), maar na een dag heb ik er alweer spijt van omdat het niet echt bij me hoort. Het staat me wel - lucky me staan zowat alle kleuren me wel - maar het voelt gewoon niet aan als mezelf. Ik denk dat het gewoon te maken heeft met hoe ik mezelf zie en bij m'n eigen, vaste identiteit. Misschien ook met m'n leeftijd en m'n levensfase ^_^

    Afin, ik ben dus zeker wel nieuwsgierig naar het resultaat, dus post je een foto van zodra het gaat?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bedankt, door jou wil ik mijn haren nu weer verven. :'D.
    Ik wil trouwens wel een foto zien van je blauwe haar, ben wel benieuwd nu haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Bedankt, door jou wil ik mijn haren nu weer verven. :'D.
    Ik wil trouwens wel een foto zien van je blauwe haar, ben wel benieuwd nu haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb bruine dip dye gehad, het is er nu bijna uit. Maar ik wil heel graag blond of licht bruin!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben blij dat ik eindelijk mijn natuurlijk haarkleur terug heb, dus ik kleur het niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil mijn blonde dip dye terug.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb paarse en blauwe verf liggen, maar kwam erachter dat ik m'n haar toch echt eerst moet bleken voor je die kleur kan zien, toen ik het paarse erin smeerde, haha. :'D
    Maar ja, ik heb nu geen geld voor bleekspul. Ik ga het nog wel eens goed doen, maar dan heb ik dat dus eerst nodig. ;p
    Ik wil stiekem wel graag een foto zien. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil het enorm graag groen/blauw verfen, mermaid achtig eigenlijk maar ik wacht tot de zomervakantie, dan heb ik geen gezeur van klasgenoten en kan ik daarna weer back to black!


    .

    Nopes, eigenlijk niet. Felle kleuren staan me niet echt aan en ik vind van blonde haarwortels naar bruine toppen echt niet mooi. Ik zou dus eerst mijn haar bruin moeten kleuren, om een mooi effect te hebben. Daarbij vind ik mezelf nog een beetje jong.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Leuk! Ik heb het al eens helemaal paars en ook helemaal blauw gehad! :3 Nu wil ik het helemaal bruin verven. (:

    Photo when it's done? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb mijn haar al verschillende kleuren geverfd, maar wel steeds in aardetinten.
    Op de middelbare school heb ik op elke schoolfoto van het jaar een andere haarkleur.
    Eerst blond, toen rood, toen bruin en het laatste jaar zwart.
    Ik zou het wel eens felrood willen verven of donkerblauw, maar met mijn baan gaat dat niet.


    Tell me about it, stud.