• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: het waanzinnige Kletscafé numero 79!

    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan zeventig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlandse lessen).

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.






    Wie wint?



    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Lotta • Chocolata • Cafébazin • 12
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Peredhil • Entertainer • 17
    Sylvie • Determinate • Serveerster • 19
    Kelly • RlN • Serveerster • 17
    Rick • Mikealson • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • RapunzeI • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • lnfinity • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Fonseca • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 12
    Leah • TaurieI • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Vipera • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Internetverslaafden (?) • 14


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.


    Het Kletscafé; Wist je dat..?

    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Dooddoenervo) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Chocolata) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Chocolata) (bedenker van de naam), Jarne (Dooddoenervo) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • Alle wezens uit Harry Potter geweldig zijn?
    • Lotta nog altijd wraak wil nemen op Jarne, maar het haar niet lukt? Toch wel zielig hé?
    • Suuz pas in topic 76 voor het eerst het topic had, terwijl ze al vanaf het eerste topic aanwezig was?

    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:00 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Goedenavond :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    RlN schreef:
    (...)

    Spijtig.
    Maar jongens geven toch alleen maar problemen. Beter blijf je single (: werkt goed.


    Daar ben ik het niet geheel mee eens, als je de juiste jongen hebt krijg je als het goed is geen problemen. Ik ga maar single blijven. Tot de tijd dat ik wel een jongen vind, heb ik wel een lieve kat die altijd wil knuffelen.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet geheel mee eens, als je de juiste jongen hebt krijg je als het goed is geen problemen. Ik ga maar single blijven. Tot de tijd dat ik wel een jongen vind, heb ik wel een lieve kat die altijd wil knuffelen.


    Hmm, never been there.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet geheel mee eens, als je de juiste jongen hebt krijg je als het goed is geen problemen. Ik ga maar single blijven. Tot de tijd dat ik wel een jongen vind, heb ik wel een lieve kat die altijd wil knuffelen.


    Ik weet niet wat ik het liefste ben, single én verliefd zijn op iemand, terwijl je weet dat die met 99% kans niet op jou is, of single zijn en niet verliefd zijn maar weten dat iemand die je totaal niet mag verliefd is op jou. Of in een relatie zitten met een kutjongen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peredhil schreef:
    Goedenavond :Y)

    Mag ik even zeggen dat ik jouw pf helemaal awesome vind? :Y)


    From these ashes, I will rise

    TaurieI schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat ik het liefste ben, single én verliefd zijn op iemand, terwijl je weet dat die met 99% kans niet op jou is, of single zijn en niet verliefd zijn maar weten dat iemand die je totaal niet mag verliefd is op jou. Of in een relatie zitten met een kutjongen.


    Ik denk dat ik toch het liefst zou hebben dat iemand die ik niet mag verliefd is op mij. Dat zou ik althans het minst erg vinden.


    26 - 02 - '16

    hellooow :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mairimis schreef:
    (...)
    Mag ik even zeggen dat ik jouw pf helemaal awesome vind? :Y)

    Dank je wel ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I'm bored en ik heb totaal geen zin in school morgen.


    16 - 09 - '17

    Lol, die gifs in de beginpost.


    -

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik toch het liefst zou hebben dat iemand die ik niet mag verliefd is op mij. Dat zou ik althans het minst erg vinden.

    Hoe gemeem het ook gaat klinken, ik ben het hier harstikke mee eens.


    -

    Ik zou me eigenlijk enorm gevleid voelen omdat iemand van me houdt, want de meeste jongens - niet dat ik op m'n leeftijd al aan vriendjes zit te denken - vinden me gewoon een saaie, nerderige trut. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ok, mijn hart lag net bijna in mijn schoenen. (cat)
    In onze keuken is het licht al een tijdje stuk, welja...De schakelaar eigenlijk.
    Nu moeten we dus in het donker door onze keuken om het licht aan te krijgen...
    Nu moest ik in de keuken zijn, liep ik in het stikdonker naar de schakelaar aan de andere kant van de keuken, deed ik het licht aan en zag ik dat ik net niet op een spin ben getrapt.

    Maar ik heb een helse schrik van spinnen en het was net zo'n super grote...
    Natuurlijk ben ik ook nog eens helemaal alleen thuis, dus heb ik er van het schrikken een hele stapel reclame op gegooid en ben dan gaan lopen. :x
    Ik durf al die reclame niet meer op te pakken uit schrik dat het rotbeest het heeft overleefd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chocolata schreef:
    Ik zou me eigenlijk enorm gevleid voelen omdat iemand van me houdt, want de meeste jongens - niet dat ik op m'n leeftijd al aan vriendjes zit te denken - vinden me gewoon een saaie, nerderige trut. :')


    Wel, ik zou me ook zo voelen als iemand verliefd op me zou zijn. Ik ben nu 19 en heb geen vriend, terwijl bijna iedereen rondom mij al een vaste relatie heeft van een aantal maanden tot jaren en dan zeggen dat het tijd is dat ik ook iemand ga zoeken. Wel, ik heb gewoon geen behoefte aan een vriendje, het komt ooit wel, alleen moet dat niet per se nu omdat ik zowat de enige single ben die ik ken.


    16 - 09 - '17

    Cassia schreef:
    Ok, mijn hart lag net bijna in mijn schoenen. (cat)
    In onze keuken is het licht al een tijdje stuk, welja...De schakelaar eigenlijk.
    Nu moeten we dus in het donker door onze keuken om het licht aan te krijgen...
    Nu moest ik in de keuken zijn, liep ik in het stikdonker naar de schakelaar aan de andere kant van de keuken, deed ik het licht aan en zag ik dat ik net niet op een spin ben getrapt.

    Maar ik heb een helse schrik van spinnen en het was net zo'n super grote...
    Natuurlijk ben ik ook nog eens helemaal alleen thuis, dus heb ik er van het schrikken een hele stapel reclame op gegooid en ben dan gaan lopen. :x
    Ik durf al die reclame niet meer op te pakken uit schrik dat het rotbeest het heeft overleefd.


    Ieuw!
    Ik heb ooit zoiets gehad, dat ik in mijn kamer stond, ik was mijn presentatie voor de volgende dag hardop aan het opzeggen tot ik opzij keek en een spin net naast me zag neerkomen. Als ik het niet gezien had, zat die vast op mijn schouder. Bah!


    16 - 09 - '17