• Ik had laatst Inglourious Basterds na een hele tijd weer gezien. En ik heb me gewoon weer helemaal dood gelachen om deze scene.



    En nu de vraag; Bij welke film scene heb jij je helemaal dood gelachen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bij de film Mulan, een film die ik vroeger regelmatig zag. Nog steeds lach ik me dood om de scènes van Mushu. Misschien is het niet grappig als je het niet kent, maja.. ^^ Ze moeten Mulan ff verfilmen van tekenfilm naar echt zegmaar.. dat zou leuk zijn(:


    :)

    HAHA, die scene is leuk, ja! Ik denk dat ik té veel scenes heb om hier neer te zetten :').


    The odds are néver in our favor.

    De openingsscène van Les Intouchables, die was gewoon geweldig.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Knight schreef:
    HAHA, die scene is leuk, ja! Ik denk dat ik té veel scenes heb om hier neer te zetten :').


    •*• Lululu •*•


    Het lijkt net alsof Stitch "I need a snicker bar" zegt op 0:39 :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 15:49 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Er is een scène in The Blue Lagoon waar het meisje een kokosnoot tegen het hoofd van de jongen gooit en ik ga stuk alleen al als ik er aan denk gewoon omdat het echt zo'n grappig geluid maakt.
    *POK*
    *guy drops to floor unconcious*

    Tenminste ik denk dat het die film was.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Daikazoku schreef:

    Het lijkt net alsof Stitch "I need a snicker bar" zegt op 0:39 :')

    Lol x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Daikazoku schreef:

    Het lijkt net alsof Stitch "I need a snicker bar" zegt op 0:39 :')


    Hahahaha, Lilo & Stitch is sowieso geweldig.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    17 again, die film is gewoon in z'n geheel geniaal. Gewoon elke scène lig ik daarbij dubbel:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    This Means War. En Bruce Almighty.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 17:58 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Compulsion schreef:
    This Means War. En Bruce Almighty.


    Scene..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmmm,



    En dan moet je even bedenken dat Mephistopheles de duivel is ^^

    en


    Want dat is gewoon een geniale film :')


    Happy Birthday my Potter!

    Deze is trouwens ook leuk van the life of Brian, de favoriete scène van een leraar engels bij ons op school.


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Deze is trouwens ook leuk van the life of Brian, de favoriete scène van een leraar engels bij ons op school.



    Bigest Dickes xD
    Deze is ook geweldig


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'



    en


    26 - 02 - '16