• Hallo lieve mensen,
    ik heb even jullie creabea-minds nodig. Wij moeten voor scheikunde een 3D molecuul maken. Wij moeten dit doen van de stof Serine, die bestaat uit;
    3x koolstof (C) zwart
    7x waterstof ( H ) wit
    1x stikstof ( N ) blauw
    3x zuurstof (O) rood
    Maar nu heb ik geen idee wat voor materiaal ik voor de molecuulbolletjes moet gebruiken ^^ Hebben jullie een idee? Wij hebben al gedacht aan pingpong balletjes, piepschuimbolletjes of snoepjes (lekker!), maar dat heeft iedereen al uit de klas gedaan en wij willen graag origineel zijn :') Duss, hebben jullie een idee hiervoor?
    Heel erg bedankt!
    Liefs, LakeTown

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 20:22 ]

    Kaarsjes? :'D En dan moet je ze zeg maar uit hun 'bakje' halen en ze verven. Ik betwijfel alleen of er wel satéprikkers doorheen kunnen.
    En ik hoop dat je weet dat het H2 en N2 en O2 is? [de tweeën moeten natuurlijk klein.]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 21:43 ]

    katten. Het is alleen wat moeilijk om een blauwe kat te vinden. En om al die katten niet rood te verven als je de stokjes er in prikt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is een serieuse comibi van uitgeademde lucht.
    Probeer anders luchtblaasjes?
    Hoe orgineel is dat?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Bloemetjes!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hanaemi schreef:
    Kaarsjes? :'D En dan moet je ze zeg maar uit hun 'bakje' halen en ze verven. Ik betwijfel alleen of er wel satéprikkers doorheen kunnen.
    En ik hoop dat je weet dat het H2 en N2 en O2 is? [de tweeën moeten natuurlijk klein.]

    Niet als ze als atomen in een molecuul zitten...

    OT: Bierdoppen of frisdrankdoppen ofzo? Succes ermee (;


    Valar Morghulis.

    Kurken?


    26 - 02 - '16

    Ballonnen.

    Heee !!
    Ik ga je hier totaal niet mee helpen.
    Maar ik wilde gewoon pure aids plaatsen.. Twilight verslaving: Voor Team Jacob YEAH!!

    Vader Jacob, vader jacob.
    Slaapt u nog, slaapt u nog?
    Alle klokken luiden, alle klokken luiden.
    Bimbambom, bimbambom!


    Love,
    Maxine.

    p.s. OMDAT HET KAN!


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    OH! En ik heb ook een idee.
    Stuiterballen...!
    Sorry, nog een van mijn random verslavingen.
    Love,
    Maxine, nog een keer
    :D


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Maak er happy smileys van. Of geef ze kattenoortjes en een staart?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aardbeitjes :Y)

    Als het sneeuwt, sneeuwballen. Maar dat wordt em niet denk ik...

    Uhhhhh, knikkers? Laat maar daar kunnen geen stokjes doorheen.


    maar wel aan vastgelijmd.


    Stempels?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als je die piepschuimen bolletjes nou met de gewenste kleuren wol zou omwikkelen, heb je volgens mij best een leuk effect.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tegen wanneer is het? En moet je iets speciaals doen rond je dubbele binding?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn oma breid kerstballen, als iemand van jullie ook kan breien dan kan 'ie vast wel bolletjes maken. Of doe bellen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Of maak deze dingen! Heb je ook meteen touwtjes om ze door te verbinden met andere moleculen.


    Deep inside, I've never felt alive