• Ja, we gaan zo plaatsen opschrijven in het klasseboek, zelfde klas als vorig jaar. Ik zit midden in de klas, maar naast mij zit... NIEMAND.

    Echt waar, ik verlang nu al weer naar de zomervakantie. Ik háat het om de out-stander te zijn.

    Nu de tweede dag, ik heb mijn plekje wel een beetje gevonden bij een paar meisjes uit mijn klas, maar de andere helft... Ik voel gewoon, het treiteren gaat beginnen, dat kon ik vandaag al merken. Mensen van twee stoelen verderop zaten de hele lessen over me te lullen en ik moest maar doen alsof ik het niet hoorde. Ookal lijkt het misschien niet zo voor hun, ik ben ook een mens met gevoelens en ieder woord raakte me echt.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:30 ]


    Let it come and let it be

    Sterkte, school is gewoon kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Awhh, ik heb echt medelijden met je.. Dat voelt gewoon echt zo kut..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hé , dat heb ik ook. Join the club :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ATL schreef:
    Sterkte, school is gewoon kut.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ken dat gevoel, ik heb er zelf ook last van gehad (nu is onze klas meestal te vol). Maar je kunt toch ook proberen met degene achter je te gaan praten?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Atropos schreef:
    Awhh, ik heb echt medelijden met je.. Dat voelt gewoon echt zo kut..


    I love you Tim

    Atropos schreef:
    Awhh, ik heb echt medelijden met je.. Dat voelt gewoon echt zo kut..

    Klopt, alsof ik nergens thuis hoor, op de basisschool voelde ik me misschien al kut en buitengesloten en ik werd ongelooflijk gepest.
    Maar hier word ik genegeerd, het voelt alsof ik mijn plek nooit zal vinden.


    Let it come and let it be

    Ahw, dat is echt kut. Sterkte!


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Moooh, kom op! Dat is toch leuk? Heb je lekker veel meer plaats dan al die losers en kan je gezellig je voeten op de andere stoel of op de bank leggen, dan kan je slapen zonder gestoord te worden! ^^
    Het komt wel goed, je blijft niet voor heel je leven op school zitten éh. (:
    Sterkte!


    Where there is a sea there are pirates...

    bekijk het zo: meer plek voor jou alleen :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Komt goed, meid. *knuffelt*


    ars moriendi

    Heb ik ook gehad.
    Ik had met een vriendin afgesproken dat ik naast haar ging zitten en toen mochten twee klasgenoten een lijst maken wie naast wie ging zitten en toen gingen ze vragen 'naast wie wil je zitten?' dus ik geef dat door, bleek mijn vriendin al naast iemand anders te willen zitten. Terwijl we hadden afgesproken naast elkaar te gaan zitten. Toen had ik er even zwaar de pest in. Gelukkig zat ik toen in mijn eentje achter twee van mijn vriendinnen dus viel het nog mee.
    Ik zou zeggen, sterkte, je overleeft het wel. En je hebt tenminste ruimte naast je 8D


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Klopt, alsof ik nergens thuis hoor, op de basisschool voelde ik me misschien al kut en buitengesloten en ik werd ongelooflijk gepest.
    Maar hier word ik genegeerd, het voelt alsof ik mijn plek nooit zal vinden.


    Ik ken het. Sucks right ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik zat vorig jaar trouwens ook veel alleen, omdat bijna al mijn oude-vrienden me lieten vallen, dus ik weet wel hoe je je voelt. Alleen zitten is kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die ruimte naast me boeit me niet, echt fack heel die stijl van mij en alles wat er bij hoort. Ik wil gewoon normaal zijn. Ik héb niet eens vrienden in mijn klas, in de pauzes sta ik meestal bij mensen die ik nog van vroeger ken, maar één is er verhuist en met de andere twee heb ik dikke ruzie. Ik wil gewoon niet meer naar school.


    Let it come and let it be