• Beste users,

    In het vorige mededelingen topic over het lucht je hart topic hebben we uitgelegd dat wij vinden dat het niet langer kan gaan zoals het nu gaat. We gaven aan wat wij wilden gaan doen, namelijk strengere regels en gevolgen gaan invoeren. We hebben jullie toen gevraagd met andere ideen te komen.
    Twee opties vonden wij toen reëel. Deze hebben wij in een poll gezet en jullie hebben gestemd. Nu is de poll gesloten. Dit is de uitslag:



    Vanaf nu hoort het lucht je hart topic dus thuis in het Off-topic subforum. Dit betekent dat wij verder niks aan het topic veranderen en dat de regels van het off-topic gelden. Reageren op elkaar heeft dus geen consequentie meer, off-topic gaan mag gewoon, maar zaken als onder andere schelden en pesten mogen natuurlijk nog steeds niet.
    De topics die volgen dienen ook in het off-topic subforum gepost te worden.

    Met vriendelijke groeten,
    De mods

    Ah, oké. Niet wat mijn voorkeur zou hebben gehad, maar de meeste stemmen gelden, natuurlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moeten de regels die nu in het ljh-topic staan er dan nog steeds in blijven of mogen die dan weg?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 20:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ah, oké. Niet wat mijn voorkeur zou hebben gehad, maar de meeste stemmen gelden, natuurlijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Ah, oké. Niet wat mijn voorkeur zou hebben gehad, maar de meeste stemmen gelden, natuurlijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    De LJH-topics gaan nu echt uitsterven. D:

    I highly disagree with this and second Witchking's comment.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 21:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Witchking schreef:
    De LJH-topics gaan nu echt uitsterven. D:


    Niet dat ik er veel te bekennen ben, maar ik heb zo mijn vermoedens dat het aantal posts gaat dalen.


    Pretty is just a pretty word.

    Sowieso dat het nu gewoon een praattopic wordt. :')


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Sowieso dat het nu gewoon een praattopic wordt. :')


    Dat weet ik wel zeker.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    I highly disagree with this and second Witchking's comment.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Niemand is het ermee eens, maar toch heeft die de meeste stemmen. D:
    Ik denk echt dat iedereen bij de afgewezen suggesties hebben gekeken, ik had al aangegeven dat de keuzes nogal onduidelijk in het topic stonden en of ze onderstreept konden worden, maar dat is niet gedaan.


    Your make-up is terrible

    Ik heb op de tweede gestemd. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus. Voortaan maar een Wat je kwijt wilt-topic aanmaken als vervanging, naar het idee van Orchard?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Endorphin schreef:
    Sowieso dat het nu gewoon een praattopic wordt. :')

    Dus ik denk niet dat het gaat uitsterven. (:


    -

    Square schreef:
    Ah, oké. Niet wat mijn voorkeur zou hebben gehad, maar de meeste stemmen gelden, natuurlijk.


    :)