• ik zat vandaag dus op school beetje tege demi te klieren die heeft namelijk angst voor emo's en goths [weeniewrm x3] en toen seik voor de gein tegen der ''kword emo wa doe je dan'' segt sij ''Gillen'' en toen moesten we lachen en toen kwam susan er so aan gaat se so lullen van ''ja hoor jij wou zo graag toch emo worde nicol..?'' ik zo ''nee hoezo dat dan ?'' zegt zij : ''nou vorig jaar toen maakte je allemaal van die rare foto's van jezelf van boven af enzo en al dat soort dingen...'' egt en da moet emo sijn ? whaha ik lig dus egt dubbel en even over die foto's die hebbe hier een hele tijd in mijn fb gestaan en ik weet seker dat het geen emo foto's fzoiet swaren ookal weetk nie wat da voor moet stellen.. :X en ik vind da kind egt een kutwijf o-o en nadat se dat had gesegt gaat se weer heel lief tegen me doen egt waar ik had der willen slaan mr kon nie wnt leraar kwam binne :X


    We can only learn to love by loving.

    WAHAHA

    WAHAHA


    niet grappig wnt ik vat dat wijf gewoon niet o_o wnt se flikt de hele tijd vn die dingen tegenover mij o_o se ging ook tegen iedereen lullen datk me sneed enz. terwijl ik da nie doe


    We can only learn to love by loving.

    haha die susan is egt dom


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    haha die susan is egt dom

    so ik mag je wel iemand die met me eens is:D


    We can only learn to love by loving.

    Jij emo ik emo,!:Y) Wij samen emo, oew wat een logica.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    niet grappig wnt ik vat dat wijf gewoon niet o_o wnt se flikt de hele tijd vn die dingen tegenover mij o_o se ging ook tegen iedereen lullen datk me sneed enz. terwijl ik da nie doe


    OMG wat een raar kind..


    T O K I O H O T E L < 3

    Omg je hebt echt zo gelijk. Ook van die mensen die tegen iedereen zeggen dat ik een gothic ben ofzo, omdat ik fan ben (was) van th. Terwijl ik dr gewoon in normale kleding bijloop>.<.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jij emo ik emo,!:Y) Wij samen emo, oew wat een logica.


    whoe gesellig :P

    @Nina
    idd :x en da moet dan mijn vriendin sijn.. mr op het ene moment is se egt heel lief enz. en ik ben al 6 jaar vrienden met der en voor de rest hebk nie so heel veel goeie vriendinnen bij mij op school alleen nadieh en demi mr demi is beetje een meeloper :'(


    We can only learn to love by loving.

    Omg je hebt echt zo gelijk. Ook van die mensen die tegen iedereen zeggen dat ik een gothic ben ofzo, omdat ik fan ben (was) van th. Terwijl ik dr gewoon in normale kleding bijloop>.<.


    whaha ik ben voor de gein verkleed als goth nr hockey wedstrijd vn een vriendin gegaan alleen om die kakkers te stange x3 mr toend urfde niemand met me te prate n_N


    We can only learn to love by loving.