• wa word jij met carnaval?????


    So Wrong, It's Right <3

    Dat vieren we hier niet.. (in westen nl) Maar volgens mij is het ook een christelijk feest. En in west-nl is zo wat niemand christelijk, en op het platteland (alles buiten de randstad) veel meer mensen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hier vieren we het [gelukkig] niet. Ik heb niets met carnaval x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik weet het nog nie seker maar ik dank gewoon kleren die bij erkaar vloeken een sjirt wwar ze dan op kunne schijven en so


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Niets, carnaval is in mijn ogen een dom, nutteloos feest. Niet om je te beledigen hoor, maar je hebt er gewoon niets aan.

    HIER VIEREN SE DA EN IK HAAT HET x3
    ik ga wel als idioot fzo verf mijn haren dan roze met spuitbus en ga loltrappe in centrum met vriendinne mr meer ook nie


    We can only learn to love by loving.

    Dat vieren we hier niet.. (in westen nl) Maar volgens mij is het ook een christelijk feest. En in west-nl is zo wat niemand christelijk, en op het platteland (alles buiten de randstad) veel meer mensen.


    het was vroeger een christelijk feeest maar nu niet meer ik ben niet christelijk(bijna niemand meer) en ik vier het al me helen leven. en ik woon niet op het platteland maar gewoon in de stad


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik word. sneeuwitje met kort rokje inplaatst van zon lange.


    So Wrong, It's Right <3

    Wij vieren het hiero niet :'D
    Maar ik wil wel ooit een x naar Venetië tijdens Carnaval<3 dat lijkt me zo geweldig n_n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hofdame _O_


    Bored.

    (...)

    het was vroeger een christelijk feeest maar nu niet meer ik ben niet christelijk(bijna niemand meer) en ik vier het al me helen leven. en ik woon niet op het platteland maar gewoon in de stad


    Ja ik dacht al dat t verkeerd klonk van dat plattelandXD. Maar ik zie gewoon alles buiten de randstad als het platteland van nl, met af en toe een stad dr tussen. Maargoed, mijn mama zei dus dat wij het niet vieren hier omdat minder mensen hier christelijk zijn. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het meer is omdat mensen het feest gewoon minder leuk vinden, want oud-en nieuw is ook om boze geesten te verjagen, maar dat word hier wel heeeel groot gevierd. Maarja dan ist ook nieuw jaar he.. o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vier dat [thankgod] niet.


    Mew <3

    ik vier dat niet. ^^


    AAP

    NIKS. Vieren ik niet. Is saai xd


    I live for the applause, you will die for it.

    verkleed mij niehh xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik verkleed mij niet
    maar dat gaan we wss bij de kindercrea wel doen
    en dan word ik een konijn :V

    of ik zet mijn haar als bill xD


    We're all going to hell, and I am driving the bus