• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Campbell Saunders - Leora

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^




    Rollentopic
    Speeltopic
    story

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 14:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zal ik gibus buitrn de trein neer plaatsrn?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Zal ik gibus buitrn de trein neer plaatsrn?


    Ja en George in de zaal zodat Campbell het kan zien.. ohja laat Albus Ginny kussen zodat ze kan flippen als hij vertelt inhet bos dat hij haar zoon is :p

    Je hoeft haarn ogn iet in de eerste post te kussen hoor xd

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 0:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Potter

    Mijn hutkoffer sjouwde ik mee naar buiten en keek even om of ik Ginny achter me zag. Meteen zag ik datze moeite had met haar hutkoffer en met een glinlach liet ik die van mij met een harde klap op de grond vallen die helaas open vloog en naar Ginny toe liep.
    'Laat mij je helpen, je hebt nogal een zware hutkoffer,' grijnsde ik en pakte de handvat waardoor onze vingers elkaar even aanraakten maar al gauw trok ik het uit haar handen en trok het met een lichtroze blos op mijn wangen hhet op de perron naast mijn hutkoffer neer. Gauw hurkte ik naast mijn open gevlogen koffer neer en mijn blik viel op een kleine familie foto die ij geplakt had aan de binnen kant van de hutkoffer. Een bewegende foto uit de ochtendprofeet. Mam was aan het lachen en had haar hand op mijn schouder terwijl ik richting pap lachte. James en lily stonden er ook bij. Zachtjes zuchtte ik en gooide de hutkoffer dicht waarna ik die rechtop zette en Ginny aan keek.
    'Kom je mee naar de koetsen of wil je met je vrienden mee?' Vroeg ik aan haar
    'Tenminste, als je me nog steeds geen vreemde gozer vind die je maar achterna zit te lopen.' Zei ik dan met een glinlach. Maar ik bleek te enthousiast te zijn waardoor ik niet eens op haar antwoord wachtte rn haar bij haar hand greep en meetrok naar de eerste koets toe.
    'Ik bedoel, je kunt ook met mij mee in de koets, sowieso heb ik geen zin om op lily en James te wachten. Tenminste, als jij met je vrienden of broers gaat hou ik je niet tegen.' Zei ik, nog steeds met de glinlach op mijn gezicht.


    Albus is zk enthousiast ='D
    '


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha Albus is geweldig ='3 word leuk als ze in het bos komen ^^ muhahaha! Albus is echt een mama's kindje


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Verget je Campbell post niet te veranderen x') er veranderd niet met wat Campbell tegen George heeft gezegd denk ik, dus ga ik nu met george posten dat Camp gewoon naast een rondom jongen gaat zittn; is goed?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Verget je Campbell post niet te veranderen x') er veranderd niet met wat Campbell tegen George heeft gezegd denk ik, dus ga ik nu met george posten dat Camp gewoon naast een rondom jongen gaat zittn; is goed?



    Is goed ik verander t zo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij liet me los en even keek ik weg.
    ‘Ik weet heus wel dat als ik je familie niet bedreig je geen reden hebt om bij mij te blijven. Je bent de enige waar ik niet bij lijk te kunnen liegen; charmeren of iets anders. Ik spreek zelfs nu de waarheid. Iets wat nooit iemand voor elkaar gekregen heeft.’ Ik schudde mijn hoofd.
    'Het dreigen van mijn familie is geen reden, Campbell. Ik hou niet van je als een plicht omdat er anders iets slechts gebeurd, ik hou van je omdat het zo is.'
    ‘Vergeet wat ik gezegd heb. Je- je moet me verlaten.’ 
    Voordat ik nog wat kon doen draaide hij zich om en liel van me weg. Huhu, als ik van hem weg ga geeft hij me een preek, maar hij kan wel makkelijk van mij weg gaan.
    'Oké dan, ik ga je echt niet verlaten Campbell Saunderd..' zei ik tegen mezelf en liep ook de grote zaal in. Ik nam plaats naast Lee Jordan die me spontaan begroette en wierp Campbell even een blik toe die ook naast een onbekende jongen zat en zuchtend keek ik weer om.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Met een rood hoofd probeerde ik mijn loodzware hutkoffer naar buiten te tillen maar nu ik eenmaal bij de uitgang stond leek er geen beweging in te komen. Ik vloekte zachtjes en schrok op van een harde klap die veroorzaakt werd door albus koffer die op de grond viel wat hem niet leek te deren.
    'Laat mij je helpen, je hebt nogal een zware hutkoffer,' een grijns sierde om zijn lippen waarbij hij naar me toekwam lopen. ' het lukt...' me stem stierf weg terwijl ik met een rood hoofd keek naar zijn vingers die de mijne even aanraakte voordat hij mijn hutkoffer uit mijn handen trok en de trein mee uit nam. Ik streek verlegen wat haar uit mijn gezicht voordat ik naar hem toe liep waar albus al druk bezig was met zijn koffer dicht te doen die ook redelijk vol was.
    'Kom je mee naar de koetsen of wil je met je vrienden mee? Tenminste, als je me nog steeds geen vreemde gozer vind die je maar achterna zit te lopen.' Ik lachte door zijn enthousiasme maar voordat ik mijn mond open kon trekken trok hij me naar een koets.
    'Ik bedoel, je kunt ook met mij mee in de koets, sowieso heb ik geen zin om op lily en James te wachten. Tenminste, als jij met je vrienden of broers gaat hou ik je niet tegen.' Zijn glimlach was enorm aanstekelijk waardoor zelfs de glimlach over mijn gezicht bleef hangen. 'Ik vind je wel een vreemde gozer maar ik ben bang dat ik geen andere keus heb dan bij je in de koets te stappen.' Ik trok een klen pruillipje en trok hem deze keer mee de koets in die meteen in beweging kwam. 'Ik heb echt zin in dit jaar.' Zei ik vol enthousiasme.


    Sorry echt inspiratieloos met ginny x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Potter

    'Ik vind je wel een vreemde gozer maar ik ben bang dat ik geen andere keus heb dan bij je in de koets te stappen.' Ze trok een klen pruillipje wat mondanks het feit dat ze van mij een rare gozer vind, deed lachen. Ze trok me mee de koets in die meteen in beweging kwam.
    'Ik heb echt zin in dit jaar.' Hoorde ik Ginny enthousiast zeggen.
    'Oh, ik dacht dat je in de trein zei dat je dit haar zou gaan haten door de SLIJMBAL examens.' Grijnzde ik en kwam tegen over haar zitten.
    'Maar ja, ik heb ook zo een zin in dit jaar.' Zei ik dan. Ik keek Ginny even aan en een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht die ik niet kon verklaren en dus ook probeerde te verbergen zonder succes.
    'Helemaal omdat ik jou heb leren kennen.' Murmelde ik en al gauw voelde ik me wat rood worden, maar ik dwong mezelf mijn blik niet te laten veranderen dus bleef ik haar maar met een glimlach aanstaren.
    'En helemaal omdat dit James zijn laatste jaar is, en oh god wat gaat het rustig worden als hij weg is. Eindelijk ben ik dan voor een schooljaar van hem af.' Zei ik zodat ze mijn eerdere zin zou vergeten.


    Wat is Albus eng xq maar laat ginny maar merken dat ze verkeerd gaan zodat Albus haar straks kussen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    'Oké dan, ik ga je echt niet verlaten Campbell Saunderd..'


    Omdat Campbell het niet kan zeggen zeg ik het; Ik hou van je George <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Oh, ik dacht dat je in de trein zei dat je dit jaar zou gaan haten door de SLIJMBAL examens.’ Hij kwam tegenover mij zitten en ik voelde mijzelf rood worden tot aan mijn rode haarwortels. Ik zeg maar niet waarom ik zin had in dit jaar en de reden was hij. Hij was zo anders; zo lief, aardig en knap. Allerlei eigenschappen die hij bezat waardoor ik niet begreep dat hij interesse in mij toonde.
    ‘Maar ja, ik heb ook zo een zin in dit jaar. Helaas omdat ik jou heb leren kennen.’ Ik kneep hard in mijn been en ik keek weg. Had ik deze woorden letterlijk zijn lippen horen verlaten? Dat kon niet; maar toch.
    ‘En helemaal omdat dit James zijn laatste jaar is, en oh god wat gaat het rustig worden als hij weg is. Eindelijk ben ik dan voor een schooljaar van hem af.’ Ik lachte zachtjes. ‘Is hij zo vreselijk ja.’ Ik dacht automatisch aan Percy die vertrokken was van Zweinstein. Normaal pakte mijn broers; Fred en George altijd zijn badges af die ze betoverde. Percy vond het vreselijk maar ik kon ondanks dat mijn broers me niet mochten er smakelijk om lachen. ‘Mijn broers pakte altijd mijn oudere broers; Percy zijn badge af en maakte allerlei variaties van Hoofdmonitor en Klassenoudste. Percy zelf vond het altijd irritant maar stopte nooit om achter ze aan te jagen.’ Ik keek bedachtzaam naar buiten. ‘Hoe irritant het ook voor hem was maakte het de familie wel hechter.’ Ik beet op mijn lip terwijl de bomen duisterder werden en de koets bonkte op de weg. Percy was nu weg. Percy had ons verlaten omdat hij niet geloofde dat You Know Who herrezen is. De ruzie was vreselijk. Pa werd nooit boos en toch had Percy dat voor elkaar gekregen.
    ‘Uhm; Albus. Ik wil niet vervelend zijn maar kijk eens naar buiten? Ik heb nog nooit de weg naar Zweinstein zo ervaren en zo gezien en ik kan ook de hemel niet meer zien.’ Ik zweeg en staarde naar buiten. ‘ik eh- heb het gevoel dat we in het verboden bos beland zijn..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

     ‘Is hij zo vreselijk ja. Mijn broers pakte altijd mijn oudere broers; Percy zijn badge af en maakte allerlei variaties van Hoofdmonitor en Klassenoudste. Percy zelf vond het altijd irritant maar stopte nooit om achter ze aan te jagen. Hoe irritant het ook voor hem was maakte het de familie wel hechter.’
    Ik glimlachte zachtjes en knikte met mijn hoofd. Ik weet al deze verhalen ook maar al te goed. Mam had ik het ooit horen vertellen en van Rose heb ik ook een hele boel gehoord. Het is vast nu wel moeilijk voor Ginny nu. Maar ik liet het niet blijken dat ik erover wist en begon met mijn vingers te spelen.
     ‘Uhm; Albus. Ik wil niet vervelend zijn maar kijk eens naar buiten? Ik heb nog nooit de weg naar Zweinstein zo ervaren en zo gezien en ik kan ook de hemel niet meer zien. ik eh- heb het gevoel dat we in het verboden bos beland zijn..’
    Ik keek op van mijn vingerd en keek naar buiten. Er waren inderdaad meer bomen op onzr pad gekomen dan dat er normaal gesproken zijn. Of de route van vroeger was gewoon anders dan in mijn tijd. Maar aangezien Ginny ook verward is, misschien zijn we samen in een andere tijd..! Maar ik zag lily vandaag nog..
    Ik sprog op en ging naan de rand van de koets staan eb keek naar buiten. Nope, we waren inderdaad in de verboden bos terecht gekomen.
    'O nee,' siste ik en grabbelde mijn stok tevoorschijn maar voordat ik iets kon doen schoot ik met een harde klap tegen de dakje van de koets aan en viel ik terug de bankje neer. Pijnlijk wreef ik over mijn achterhoofd en sprong de koets uit.
    '..Ginny, ik denk dat we inderdaad de verboden bis in zijn gereden.' Even wees ik naar de tweede koets voor die van ons.
    'En we zijn niet de enige.'
    Die van ins is zo te zien aangebotst tegen deze koets die een wiel mist. Ik liep teryg naar onze koets toe en leunde voorover om mijn gevallen toverstok te pakken en duwde die terug mijn gewaad in.
    'Denk je dat we de sporen terug kunnen volgen en gewoon lopend de weg naar Zweinstein kunnen afleggen?' Stelde ik voor en wreef nog steeds over mijn achterhoofd die pijnlijk begon te bonken. Even werd ik ook misselijk en werd het donker voor mijn ogen maar na een aantal keren knipperen leunde ik tegen de koets aan en staarde naar de hemel.
    'Of we wachten en hopen dat de volgende paar studenten ook komen botsen en dat we het aan hun vragen.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Deze praattopic word mede mogelijk gemaakt door Harry Potter and the goblet of fire speeltopic en when generations meet hp speeltopic




    ga Iik in de begin post zetten :']


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Hier gaan we dus verder.. alweer


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    Ik zucht en liep naar een raam toe waar ik even uit keek. Als Camp nu weg gaat, terug naa zijn eigen tijdz dan was dit de laatste keer dat ik hem zag. Laatste keer dat ik hem voelde en rook. Althans, dat zou ik denken als ik de deur niet hoorde die keihard openvloog en ik angstig me omdraaide, Campbell zag die de lokaal weer inliep en de deur weer keihard acher zixh dichtramde. Een mens met zelf een beetje verstand zou denken dat deze jingen je nu zou doden of anvallen. Maar ik niet. Want ik kende hem. Meteen legde hij zijn armen in mijn nek en trok me mee tegen een muurtje aan wat mijn hart even sneller liet kloppen en stopte meteen toen hij zijn lippen tegen die van mij aandrukte. Zijn lichaam dir ik dixht tegen die van mij aan voelde, die hij zelfs nog dixhter tegen die van mij andrukte, zijn ademhaling die ik in mijn gezixht voelde. Het was zo fijn, ik kon me echt niet bedenken hoe ik zonder dit alles nog verder zou kunnen leven, ook al kende ik hem pas twee dagen. Ik zette mijn handen in zijn haren en greep die in een vuist die ik weer wat losjes liet hangen en dat ook overnieuw deed terwijl ik hem met alle plezier terug kuste.
    'Ik ben beter dan Scorpius.’ zei hij toen hij de kus verbrak waarin mijn kaak even schuin oopenviel en wat begon te hijgen aangezien ik mijn adem in hield toen hij mij tegen de muur aan drukte, en tot nu de kans niet kreeg om mijn adem uit te blazen of juist zuurstof in me te krijgen. Ik sloot al gauw weer mijn mond die al gauw weer in een schuine glimlach veranderde.
    'Weet ik.' Fluisterde ik zachtjes en hield alweer mijn adem in alsof ik niets had geleerd van de gebeurtenis van zonet, en voelde zijn ademhaling over mijn oor strijken wat me kippenvel gaf.
    ‘Ik weet waar je naar verlangt.’ fluisterde hij in een schorre toon in mijn oor waardoor mijn hart wat begon te smelten, en helemaal toen hij een kus in mijn nek plantte waardoor ik mijn adem spontaan maar zachtjes uit blies om op mijn lip te bijten. Hij schoof mijn gewaad wat aan de kant waardoor ik wat meer aan zijn haren trok en ergens wist ik dat ik hem nu los moest laten of dat zou nooot gebeuren. En helemaal vergat ik die gedacchten toen zijn hand onder mijn shirt dllr gleed en meer kusjes in mijn neknplantte.
    ' Ik ben geweldig- George. Niemand kan mij vervangen.' Siste hij en drukte zijn lippen wederom op die van mij. Alsof iemand me liet bewegen met de imperio vloek schoot mijn ene hand van zijn haren iver zijn lichaam naar zijn shirt waar ik even begon te spelen voordat mijnhand eronder door glipte en het over zijn borstkas liet strelen voordat ik hem van daar wat naar achteren duwde om mijn hoofd even in zijn schouder te plaatsen en ik mijn ogen sloot.
    'Ik weet het, Campbell. Ik weet het.' Fluisterde ik zachtjes.
    'Ik weet het. Maar weet dat we op dit moment in een openbare klaslokaal staan.' Grapte ik nog zachter en snoof zijn geur op tot hoever het maar kon en glinlachte zachtjes. Is het gelukt; koos hij echt voor mij? Even beet ik op mijn lip om het feit dat scorpius hem ook leuk vond, en hij leek ook best aardig in mijnogen. Ik hees mijn hoofd weer op en staarde maar in zijn glinsterende bruine iogen.
    'Campbell, toen we voor de grote zaal stonden beloofde ik je dat ik je nooit zou verlaten. Dacht je nou echt dat ik die belofte zou breken'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••