• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Avery Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Campbell Saunders - Leora

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^




    Rollentopic
    Speeltopic
    story

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 14:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Mijn hart bonsde zo hard tegen mijn borstkast dat ik bang was dat hij eruit zou stormen om mijn lichaam te verlaten. Ritmisch greep George mijn haar vast om daar zachtjes aan te trekken. Vurig kuste ik hem terwijl zijn hand mijn haar verliet en over mijn borstkast gleed tot de rand van mijn shirt waar hij mee begon te spelen waardoor ik verstijfde tot zijn hand onder mijn shirt gleed en ik mijzelf meer tegen de muur drukte en mijn buik van de spanning in hield terwijl zijn hand tot mijn opluchting voorbij mijn buik gleed naar mijn borstkast. Zijn blote hand voelde raar op mijn blote borstkast en het liet bij iedere aanraking een tinteling achter. Zijn hoofd legde hij op mijn schouder terwijl ik zijn schouderbladen nog vasthield met mijn handen. ‘Ik weet het, Campbell. Ik weet het. Ik weet het. Maar weet dat we op dit moment in een openbare klaslokaal staan.’ Hij hief zijn hoofd op van zijn schouder terwijl ik nog akelig bewust was van zijn hand die op mijn borstkast lag wat mij nerveus maakte. Vooral om het feit dat op mijn buik een brandwond bevond dat tot mijn bovenbeen liep van vroeger toen ik de weeshuis in fik had gezet door middel van magie.
    ‘Campbell, toen we voor de grote zaal stonden beloofde ik je dat ik je nooit meer zou verlaten. Dacht je nou echt dat ik die belofte zou breken.’ Zijn bruine ogen doorboorde mij en ik bleef hem sprakeloos aanstaren en wendde uiteindelijk mijn ogen af terwijl mijn handen hem loslieten alsof ik nu pas besefte hoe fout ik bezig was.
    ‘Je houd niet van mij- je houd van Scorpius dat heb je gister zelf gezegd. Je hield zelfs zíjn hand vast.’ Ik voelde mijn gezicht alleen al verstrakken bij het zeggen van Scorpius naam in een context met George en ik voelde mijn hand een vuist vormen.


    Yup. Cam is jaloers ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij liet me los en keek me wat strakker aan waardoor ik hem ook automatisch losliet en met gekruiste armen tegen de muur achter me leunde.
    ‘Je houd niet van mij- je houd van Scorpius dat heb je gister zelf gezegd. Je hield zelfs zíjn hand vast.’ 
    Ik geijnsde even en keek weg.
    'Camp, ik heb nog nooit gezegd dat ik van hem hield.' Begin ik en keek hem weer aan.
    'Toen je vroeg of het handen vasthouden een trend was zei ik alleen dat ik hoopte van niet, want anders zou de liefde van mij en een speciale persoon niet echt geweest zijn. Die speciale persoon ben jij, Campbell.' Zei ik en zette een hand langs zijn wang.
    'En ik hield zijn hand vast omdat ik en Scorp hadden afgesproken om een nep-relatie te beginnen voor jouw neus om te kijken op wie je jaloers zou worden. Ik weet, het was een afschuwelijke idee en ik had er zo vwel spijt van imdat we je alleen maar pijn er mee deden. Sorry daarvoor, Campbell..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Camp, ik heb nog nooit gezegd dat ik van hem hield. Toen je vroeg of het handen vasthouden een trend was zei ik alleen dat ik hoopte van niet, want anders zou de liefde van en een speciale persoon niet echt geweest zijn. Die speciale persoon ben jij, Campbell.’ Ik schrok lichtjes door zijn hand die mijn wang aanraakte waardoor mijn adem stokte en ik hem slechts met grote ogen aanstaarde terwijl mijn hart weer luid begon te kloppen.
    ‘En ik hield zijn hand vast omdat ik en Scorp hadden afgesproken om een nep-relatie te beginnen voor jouw neus om te kijken op wie je jaloers zou worden. Ik weet, het was een afschuwelijke idee en ik had er zo veel spijt van omdat we je alleen maar pijn er mee deden. Sorry daarvoor, Campbell..’ ik fronste mijn wenkbrauwen van verbazing terwijl zijn woorden herhaalde in mijn hoofd. ‘..jaloers… pijn.’ Twee dingen die ik niet had. Ik wendde mijn blik af en liep langs hem heen verder het lokaal in. Het ergste was dat ik niet boos was integendeel zelfs; ergens voelde ik me op een onverklaarbare reden nog erger aangetrokken door George; iets wat ik haat. Ik moest dit de kop indrukken voordat er wat ergs gebeurden.
    ‘Jaloers?’ probeerde ik zo schamper mogelijk te zeggen. ‘Ik ben niet jaloers; zeker niet op jullie. Jullie betekenen niks meer voor mij dan een pion op een schaakbord. En pijn…’ ik zweeg en dacht aan de enkele traan die ik geproduceerd had gister avond. Ik had een akelige gevoel dat dat door beide jongens kwam. Hoewel ik het nooit zou toegeven was Scorpius de enige persoon die ik vriend kon noemen gezien ik de andere het niet waardig zijn en George.. die vond ik gewoon aardig. Meer niet en ik had me daar vies in vergist en toch had hij nog een kracht op mij. Een kracht om mij zwakker te maken wat mij sterk beangstigde. Ik wilde dat ik met iemand kon spreken die me dit kon verklaren. Die kon vertellen hoe ik deze zwakte kon overheersen maar er was niemand. Niemand zou ik vertrouwen.
    ‘Pijn hebben jullie míj niet aangedaan. Daar moesten jullie maar beter je best voor doen.’


    Tja Camp snapt het nog niet helemaal ('x maar het komt wel steeds sdichterbij xd

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 11:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Jaloers? Ik ben niet jaloers; zeker niet op jullie. Jullie betekenen niks meer voor mij dan een pion op een schaakbord. En pijn…’
    Hij liep weg, verder het lokaal in en ikzelf kon de grijns op mijn gezicht zelf niet verklaren.
    ‘Pijn hebben jullie míj niet aangedaan. Daar moesten jullie maar beter je best voor doen.’ 
    Ik liep ookk verder weg van hem en leunde weer tegen een stukje muur aan terwijl ik hem nog steeds aan staarden.
    ' "Ik ben beter dan Scorpius." ? En " Je houd niet van mij- je houd van Scorpius dat heb je gister zelf gezegd." ? Of zei je dat omdat je dacht dat ik vreemdging? Die kus was dan zeker een test voor mij..'
    Mijn grijns verdween even en ik liep terug naar hem toe waarna ik recht voor hem stond en schudde even met mijn hoofd.
    'Campbell, vertel me de waarheid. Ik kan het niet meer aan. Ik huppel gewoon de hele tijd achter je aan met de doel om je echte gevoelens tegenover mij te kunnen achterhalen of het nou pure haat is, of gewoon dat je me aardig vind.. of dat je hetzelfde voor mij voelt wat ik ook voor jou voel.' Ik keek hem even diep aan en zuchtte zachtjes.
    'Alsjeblieft Camp. Want wat ik voor jou voel is puur liefde..'


    Hier- George heeft eindelijk met open woorden zijn gevoelens voor Campbell verklaart (cat) niet slim denk ik maar misschien gaat Campbell hem of snappen, of omdat hij "liefde" haat gaat hij scheldend de lokaal uit rennen en dan ziet George hem nooot meer..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik ben beter dan Scorpius? En Je houd niet van mij- je houd van Scorpius dat heb je gister zelf gezegd. Of zei je dat omdat je dacht dat ik vreemdging? Die kus was dan zeker een test voor mij..’ Ik voelde een blos vanuit mijn nek opstijgen naar mijn wangen waardoor ik gauw naar beneden staarde terwijl ik zijn voetstappen naar mij toe hoorde komen.
    ‘Campbell, vertel me de waarheid. Ik kan het niet meer aan. Ik huppel gewoon de hele tijd achter je aan met de doel om je echte gevoelens tegenover mij te kunnen achterhalen of het nou pure haat is, of gewoon dat je me aardig vind… of dat je hetzelfde voor mij voelt wat ik ook voor jou voel. Alsjeblieft Camp. Want wat ik voor jou voel is puur liefde.’ Mijn ogen werden groot en bij een ieder zou ik schamper gelachen hebben of verteld dat ik niks voor hen voelde maar bij George leken beide opties in mijn keel te hangen. In plaats van naar woorden te zoeken om te zeggen drukte ik mijzelf stijf tegen hem aan terwijl ik de geur van George opsnoof wat mij alleen maar meer in de war bracht en het leek alsof er een cocon in mijn buik zat die langzaam aan het barsten was en er iets uit wilde komen wat ik niet durfde te aanschouwen. Ik sloot mijn ogen en drukte mijn hoofd nog dichter tegen zijn borstkast aan. ‘Ik begrijp het niet en ik kan het niet.’ Fluisterde ik hoewel mijn gevoel leek te begrijpen wat er zich afspeelde deed mijn verstand dat niet.

    Meh ik wil wel een cage maar het is moeilijk :’x en Campbell is echt uber soft geworden xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat zei je ook bij @goblet :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dat zei je ook bij @goblet :')


    Wat zei ik @ Goblet? XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat zei ik @ Goblet? XD


    Urgh, moet ik hrlemaal terug naar de eerste paar speeltopics om het te vinden xq

    Maar je zei ook zoiets, dat het moeilijk zou worden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Urgh, moet ik hrlemaal terug naar de eerste paar speeltopics om het te vinden xq

    Maar je zei ook zoiets, dat het moeilijk zou worden.


    okok sorry speur het niet af Xd ik geloof je :p dementie begint vroeg bij mij (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij drukte zich tegen me aan wat ik het minst verwachtte en even bleef ik zo op de zelfde houding staan Terwijl hij szijn hoofd tegen mijn borstkast legde.
    ‘Ik begrijp het niet en ik kan het niet.’ hoorde ik hem zeggen. Automatisch sloeg ik ook mijn armen om hem heen.
    'Je hoeft het niet te begrijpen, Camp.' Begon ik zachtjes en zette mijn kin in zijn haren.
    'Je hoeft het alleen te voelen.'
    Ik drukte een kleine kus in zijn haren en sloot ook mijn ogen en bleef zo voor een hele lange tijd stil staan zonder nog iets te zeggen. Het was alsof alles om me heen verdween, de klaslokaal, de voetstappen op de gangen hoorde ik niet meer, het was alsof alles om me heen verdween en ik alleen met Campbell ik een hoopje duisternis zweefde. Merlin, kon ik altijd maar zo blijven dtaan met Campbell dicht dicht bij mij. Maar ondanks al dit liet ik hem wat losser en hield zijn kin vast die ik wat omhoog trok zodat ik in zijn ogen kon kijken.
    'Campbell, vergeet al deze gedachtes gewoon. Luister eens voor deze ene keer naar je gevoelens dan je hersenen. Waarom kustte je me dan? Door welke gevoel kwam dat?'

    Slecht stukje sorry


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    ‘Ik negeer je niet; Albus. Ik wist gewoon niks te zeggen. Dat kan ook soms gebeuren.’ ik keek even weg en wende me tot mijn verpletterde, gescheurde en levenloze boek.
    ‘Ik moet nog een opstel vanavond maken; dus ik moet nu echt gaan.’ zei Rose en verliet mij en James in de verlaten gang, alweer. Ik zuhtte Achtjes en keek hem aan.
    ‘Heb je nog pijn?’ ik schudde even met mijn hoofd en haalde mijn boek tevoorschijn.
    'Vraag dat maar aan mijn boek,' zei ik met een zwak glimlach en gooide het recht voor zijn voeten neer.
    'En James; je hebt altijd wat te zeggen. Zo niet dan sta je nutteloos te lachen; dat doe je zelfs niet.' Ik keek hem even aan en probeerde zijn blik op te vangen.
    'James, je hebt onze ruzie van net echt achterwegen gelaten; of niet?' Ik wist de antwoord al maar ik weet zeker dat hij nu gaat liegen.

    Soeey voor deze late reactie maar ik had mijn vinger gesneden waardoor ik paniekerig naar een plijster zicht in huis :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Vraag dat maar aan mijn boek.’ Met een bonk viel er wat voor mijn voeten en ik raapte een exemplaar van Geschiedenis van Toverkunst van de grond die redelijk aan gord was.
    ‘En James; Je hebt altijd wat te zeggen. Zo niet dan sta je nutteloos te lachen; dat doe je zelfs niet.’ Ik zweeg en frummelde wat aan het boek.
    ‘James, je hebt onze ruzie van net achterwegen gelaten; of niet?’ ik keek op en probeerde zo zelfverzekerd mogelijk te kijken. ‘Ja. Dat zou jij ook moeten doen. Ik heb al gezegd dat het mijn schuld is; Albus dus je hoeft nergens om te zitten.’ Ik begroef mijn vingers wat dieper in het boek en hield hem iets omhoog. ‘Ik bestel wel een nieuwe boek voor je.’ Ik kon hem niet mijn boek aanbieden gezien ik nooit een SLIJMBAL voor geschiedenis van Toverkunst behaald had. ‘Ik zal het nu al wel bestellen alvast.’ Mompelde ik en liep meteen weg richting de uilenvleugel.


    haha wat ben je toch een held ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god :p zal Albus hem volgen om te zeggen dat niets zijn schuld was x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god :p zal Albus hem volgen om te zeggen dat niets zijn schuld was x')


    Verras me maar ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is hij nu in de uilenvleugel of nog onderweg :p buiten of binnen x') GEEF ME INFORMATIE :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••