• Genre: Sci-fi, Slic of Life
    Woorden per post: Minimaal 300
    Tempo: Langzaam
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Inspringen: Dit kan altijd, PB me dan even (:
    Regels:
    • Huisregels
    • De 'RPG-regels'
    Seeking their Souls
    In het jaar 2147 ontdekte een groep wetenschappers in Londen een nieuwe manier om leven te creëren. Door het manipuleren van het DNA van een foetus en deze buiten de baarmoeder te laten groeien konden ze een 'perfect' mens schapen. Deze mensen zouden geen imperfecties hebben en alleen hun oogkleur kon al elk mogelijke kleur hebben, aangepast op wat de 'ouders' wilden. Rijke ouders van over de hele wereld bestelden één van deze 'Beauties', zoals zij werden genoemd, en uiteindelijk werden er 32 gemaakt. Een jaar later werden de eerste zes Beauties geboren, één op elke 13e van de maand. In het begin leek alles perfect, maar dit duurde niet lang...

    In 2155 ontwikkelde een Beauty een 'gift'. De jongen was een prototype geweest en stond bekend onder de naam Zero. Hij was opgegroeid in Engeland en op zijn zesde verjaardag raakte hij buiten bewustzijn, toen hij daarna wakker werd had hij een stem die niet eigen was en sprak hij de volgende woorden:


    "Door een man zonder hart geschapen
    Deze wezens oh zo fragiel
    Moeten opnieuw worden verbonden
    Met hun lang verloren ziel"

    Elke keer dat hij hierna oogcontact maakte met een Beauty deed hij een voorspelling. Toentertijd begreep niemand zijn woorden, maar zodra de Beauties één voor één zes jaar werden, drong de betekenis van de woorden tot iedereem door. Elke Beauty ontwikkelde een gift, sommigen konden een element besturen en anderen konden wonden doen verdwijnen of mensen hun eigen wil opleggen. Men raakte in paniek door deze rare ontwikkeling en al gauw begonnen mensen de dood van de kinderen op te eisen, want het was duidelijk dat deze kinderen té sterk werden. Naast hun gift waren ze ook sterker en sneller dan normale mensen, maar dit alles had ook een keerzijde. De kinderen verloren hun reukvermogen en mogelijkheid tot het proeven van dingen, ook werden zij kleurenblind. Ze waren een deel van zich verloren, hun ziel en zij zouden deze terug moeten vinden zoals Zero hun had verteld. Dit zou enkel lukken als zij de juiste persoon zouden vinden en deze zouden kussen.
    Niet lang nadat de jongste Beauty zes jaar werd greep de overheid in. In de nacht van 3 mei werden overal ter wereld de Beauties bruut opgeschrikt en meegenomen naar een gevangenis in de Indische Oceaan, een gevangenis speciaal voor hen ontwikkelt. Er waren vier gevangenissen en ieder hield zes Beauties. De kinderen kregen handschoenen om van een speciaal materiaal die voorkwam dat de kinderen hun gift konden gebruiken.

    Het is nu 2167 en de meeste oudste Beauties bereiken binnenkort hun leeftijd van 20 jaar. Zij zijn dan bijna officieel volwassen volgens de wet, maar hun toekomst ziet er somber uit. In deze RPG volgen we de Beauties en hun problemen met o.a. hun gift, het vinden van de persoon die hun zou helpen bij het terugvinden van hun ziel en met hunzelf.


    Story: Seeking their Souls
    Rollen- aka kletstopics: 01 II 02 II 03 II 04 II 05
    Speeltopics: 01


    Lijst om mee te doen:
    De lijst die je moet invullen voor je rol vind je hier.
    Voel je vrij dingen toe te voegen als je dit wilt.

    Rollen:
    Voor meer informatie, zie de story.
    Beauties: Op volgorde van oud > jong
    02: Chronos Farrell Nolan Johnston - Lucht - Goldenwing II 2,8
    03: Borya Ivanov - Elektriciteit - Valyrian II 1,7
    05: Rourke Ryan Reid - Aarde - Gaikotsu II 2,3
    09: Daniella Jonathan - Aarde - Asami II 1,1
    11: Guinevere Kala Irving - Ijs - Hiraeth II 2,7
    13: Laron Caldre Barrineau - Ijs - Yoda II 2,2
    Vrij!
    Vrij!

    Bewakers:
    Eduard Novak - 37 - Cashby II 1,8
    Amora Delgado - 20 - Valyrian II 1,7
    Dylan Parker - 24 - Asami II 5,14
    Vrij!

    Wetenschappers:
    Het hoofd: Vrij!
    Vrij!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 14:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Genest schreef:
    (...)
    Lees de post van Goldenwing, laatste stukje.

    Ah oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genest schreef:
    (...)
    Ik heb al wel zo'n idee hoe ze het gaat handelen, maar ze zal nogal in dubio verkeren - heb ik zo het idee.


    Dat geeft niet, can't wait om het te lezen, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik ga dit weekend eens schrijven, maar ik wilde even dit rpg idee van nephele met jullie delen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ik ga dit weekend eens schrijven, maar ik wilde even dit rpg idee van nephele met jullie delen :Y)


    Haha super, dankuu ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik ga proberen vanavond nog een post te schrijven voor je Nephele, en anders krijg je 'm morgen binnen c:


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    Ik ga proberen vanavond nog een post te schrijven voor je Nephele, en anders krijg je 'm morgen binnen c:


    Okaay:Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Morgen zal ik met Kala terug schrijven, ik moest even bedenken hoe ze nu zou doen ..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Morgen zal ik met Kala terug schrijven, ik moest even bedenken hoe ze nu zou doen ..


    Ik ben benieuwd! ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Is er ergens misschien iets waar ik met Ed kan invallen? ^^

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 14:06 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Laron, Lenore, Nikola, Alicia, Sakura en Todrick doen atm nog niks volgens mij. Dus dan kan je misschieniemand even pb'en (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga hoogstwaarschijnlijk morgen een post schrijven voor Laron, als reactie op Dani. Maar Ed mag dan wel slachtoffer zijn van Laron bevrijden uit zijn cel :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cashby schreef:
    Is er ergens misschien iets waar ik met Ed kan invallen? ^^

    Mijn personage is net het gebouw binnen gegaan...Ze is alleen dus als je wilt, voel je vrij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh sorry, ik dacht dat jouw personage in gesprek was. Keuze zat iig voor Ed :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nephele schreef:
    (...)

    Okaay:Y)

    Eindelijk gepost C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BastiIIe schreef:
    Oh sorry, ik dacht dat jouw personage in gesprek was. Keuze zat iig voor Ed :'D


    Indeed x3
    Ik gooi hem er vanavond of anders morgen wel ergens tussen ^^


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher