• Ja. Bij mij op school zit er zo'n meisje, die eerst gewoon normaal was, weetjewel. En toen leerde ik haar een beetje kennen. En 'ineens had zij ook extensions, en 'ineens' droeg ze ook alleen maar skinneys met skate schoenen, en 'ineens was ze ook helemaal fan van between the trees, en 'ineens' droeg ze oook veel zwart met groen, of roze make up, en 'ineens' deed ze haar haar ook zo als dat van mij, en 'ineens' wilt ze ook alleenmaar lucky strike roken, en niets anders.
    En nog meer dingen doet ze facking erg na. En dan loopt ze de heletijd achter me aan, alsof ik honing aan me reed heb. En aangezien er zo'n soort 'clubje' is met mensen die er 'anders' uitzien, en ik daar ook altijd bij sta, en iedereen knuffels geef, komt zij er ook bij staan, gefet ze iedereen knuffels, terwijl ze ze fucking niet eens kent.

    En daar wor dik gek van. Hoi.

    Dude,,ik weet hoe je je voelt =.=
    SLa derop de bek of sgeld der eens een keer goed verrot ,, Heb ik toen ook gedaan ,, Toen d8 se wel 80 keer na voor se weer iets van me kopieërde XD


    Crack a bottle

    DAt ben ik natuurlijk^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    laat haar, uiteindelijk ontwikkelt ze haar eigen stijl.
    Maar dat is nu eenmaal facking moeilijk om zomaar te verzinnen. zie het als een compliment en laat het verder. Ze groeit vast wel op, net als jij.
    Vind dit een beetje lullig, laat het toch.

    Dude,,ik weet hoe je je voelt =.=
    SLa derop de bek of sgeld der eens een keer goed verrot ,, Heb ik toen ook gedaan ,, Toen d8 se wel 80 keer na voor se weer iets van me kopieërde XD
    Nou, dankzij mij heeft ze dus problemen met bijna alle 3e en 4e klassers. Niet omdat ik ze erbij hield ofzo, maar het is gewoon zo duidelijk tezien dat ze meeloopt. En ze had ruzie met een goede vriend van mij, dus ik zie haar maandag wel.

    @Ivy. Jij doet niets na, wij zijn nou eenmaal hetzelfde.

    laat haar, uiteindelijk ontwikkelt ze haar eigen stijl.
    Maar dat is nu eenmaal facking moeilijk om zomaar te verzinnen. zie het als een compliment en laat het verder. Ze groeit vast wel op, net als jij.
    Vind dit een beetje lullig, laat het toch.

    Het is niet lullig, het is gewoon facking irritant, als iemand je de heletijd achterna loopt. En ik heb sowieso een bloedhekel aan haar, aangezien ze 'denkt' dat ze emo is, omdat ze zich met haar nagels 'snijd' maarja. En dat na doen is het ergste nog niet, ze valt vrienden van me lastig, omdat ze er zonodig bij wilt horen. En dat mag ook wel, maar ineens 7 mensen knuffelen, die je niet kent, gaat wel erg ver.

    Dat kan ook nog natuurlijk.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat kan ook nog natuurlijk.^^
    Jaman, met onze leveloze humor. Sandaal.

    logisch dat je daar gek van wordt. like, ze kan haar eigen stijl niet ontwikkelijken, zit jij dermee. scheisse :]


    -

    zeg 'hoi, niet zo gemeen doen tegenover mij' en dan bedenkt ze zich wel (:

    maarnee, ik weet niet wat je kan doen ofso :Y)


    -

    mijn nichtje deed/doet dat ook. Maar ja, nou heeft ze de tick dat ze ouder wil lijken/zijn dan ik, zij is 14, ik 16^^...echt lastig dat kind...dus ik weet hoe je je voelt...alleen weet ik niet wat je ertegen doen kunt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    vat het op als een compliment! jouw stijl is het blijkbaar waard om na te doen!
    uiteindelijk draait ze wel bij, maar ik snap ook wel dat jij je eraan irriteert.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.