• Ik heb een beetje zitten zoeken, maar ik vind niet echt een topic. ^^ Hebben sommigen onder jullie misschien al ervaring met cups in plaats van tampons of maandverband? Ik ben al een tijdje aan het denken om eens over te stappen, omdat het ten eerste veel minder kost en ten tweede ook waarschijnlijk minder last gaat geven dat wat ik normaal gezien heb. Ik keek nu specifiek op de site van OrganiCup. Die geven ook een soort garantie als je niet tevreden bent (al moet ik toegeven dat ik een van die mensen ben die er nog nooit gebruik van gemaakt heeft, maar toch :'D).

    Ik ben eens benieuwd naar jullie ervaringen. Zijn jullie er tevreden van, overwegen jullie ook een aankoop, zijn jullie er juist tegen? Ik ben eens benieuwd!


    What would Emma do?

    Eventjes de titel aangepast, zodat mensen weten dat het over menstruatie gaat, in het geval dat er mensen moesten zijn die geen zin hebben om daar over te lezen. :'D


    What would Emma do?

    Wel eens gezien, maar geen ervaring mee. Denk niet dat ik t zou gebruiken want ik vind het altijd een beetje yakkie. Gebruik zelf ook tampons met inbrengers en zo :X


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik raad Youtuber Ingrid Nilsen eens aan om eens te kijken. Ze heeft weleens video's gemaakt waar cups in voor komen en ze ook echt uitleg geeft en zo. Ik zal de video's even voor je zoeken. Zelf zou ik het niet gebruiken omdat het ongemakkelijk lijkt en een beetje vies.

    Edit: Hier zijn de video's. Klik en klik. Ik hoop dat je hier iets aan zal hebben.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 0:29 ]


    16 - 09 - '17

    Ja ik! Ik gebruik de divacup en het is zo veel beter! Het voelt schoner, je hoeft minder vaak te verschonen, het is beter voor het milieu. Ik raad het zeker aan! Eerst is het nogal wat gepruts, maar als je het onder de knie hebt, wil je echt niet meer een tampon of maandverband. Ik gebruik het nu zo'n 4 of 5 maanden en zou voor geen goud terug willen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het echt een keer of drie geprobeerd, maar het is blijkbaar niets voor mij. Ik zag er werkelijk zo'n 3 keer per dag uit als een seriemoordenaar.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wist niet eens dat dit bestond :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    I might consider a cup ;D


    No growth of the heart is ever a waste

    Tyki schreef:
    Ik wist niet eens dat dit bestond :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er al over gelezen en gezien, maar ik ben er nog niet zeker over of ik dat ga doen. Ik ga dit topic eens volgen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wasikowska schreef:
    Ik heb het echt een keer of drie geprobeerd, maar het is blijkbaar niets voor mij. Ik zag er werkelijk zo'n 3 keer per dag uit als een seriemoordenaar.


    Haha, dat is dus waar ik ook een beetje schrik voor heb. :W


    What would Emma do?

    Dit is de eerste keer dat ik er van hoor, hmm het lijkt me wel interessant eigenlijk


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Dit is de eerste keer dat ik er van hoor, hmm het lijkt me wel interessant eigenlijk

    Dit haha.

    Maar komt het er dan vanzelf weer uit ofzo? Gezien er geen touwtje aan zit?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Dit haha.

    Maar komt het er dan vanzelf weer uit ofzo? Gezien er geen touwtje aan zit?


    Er zit een soort stokje aan en je moet er even in knijpen, zodat het vacuüm breekt en dan gaat hij er heel makkelijk uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Streetrat schreef:
    (...)

    Er zit een soort stokje aan en je moet er even in knijpen, zodat het vacuüm breekt en dan gaat hij er heel makkelijk uit.

    Oké! En je voelt het verder niet zitten?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Oké! En je voelt het verder niet zitten?


    Dit is dus mijn probleem. Hij ziet er namelijk vrij groot uit, dus ik vraag me af of ik die inderdaad niet ga voelen zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt