• Na ongeveer een maand en half hiermee bezig geweest te zijn, is er dan eindelijk de uitslag. Het was leuk om hieraan te kunnen werken, maar ik ben toch blij dat het gedaan is. Nu rest me nog enkel om de uitslagen bekend te maken en misschien is er volgend jaar weer een nieuwe verkiezing, als iemand zin heeft om het opnieuw te organiseren.

    Story van het jaar

    über-ich - Bad Styles
    van Taiteilijan

    Column van het jaar

    Fanfiction
    Van Gestalt

    Quiz van het jaar

    Op welk crewlid lijk jij?
    Van Zyra

    Gedicht van het jaar

    Gesmoord
    Van Yoda

    Profiel van het jaar

    Noctis

    Topic van het jaar
    Met een ex aequo van 20 stemmen zijn de volgende twee topics 'Topic van het jaar' geworden.

    Het Awesome Topic
    Het Geluid van Quizlet

    Reactie van het jaar

    "Ik snap niet dat de wereld zo weinig tolereert en zich constant bemoeit met het leven van anderen. Dat homo huwelijk zou toch allang legaal moeten zijn? Beter gezegd; het is toch werkelijk bespottelijk dat mensen niet met elkaar mogen trouwen omdat ze van hetzelfde geslacht zijn?
    Echt, als "God" zo veel liefde heeft voor al zijn "kinderen", why the fuck zou hij homo's niet accepteren?
    Seriously, ik word gek van die bekrompen mensen."

    - door Barnabas

    User van het jaar

    DarkSavior

    Moderator van het jaar

    Yoda

    Bèta van het jaar

    Square

    Bemiddelaar van het jaar

    Zyra

    Columnist van het jaar

    Yoda

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 23:06 ]


    Take me to wonderland

    Verkeerde knop. :')

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 23:05 ]


    Take me to wonderland

    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd iedereen! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yodaaaa. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serenitae schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd iedereen! Yay, Square!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Serenitae schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    Dit.

    Vooral DarkSavior en Yoda!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 23:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh no, ik heb nog helemaal geen bedankspeech voorbereid. (krul)

    Maar echt, ik vind dit heel erg leuk en ik voel me vereerd dat jullie me een goede bèta vinden. Bedankt allemaal. *O* En ook bedankt aan de mensen die op The Potters hadden gestemd, want dat waren er nog best wel veel en dat had ik echt nooit zien aankomen, maar het was een geweldige verrassing. :'D


    En gefeliciteerd aan alle anderen. ^^
    Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Emma niets heeft gewonnen, want zij had het ook zeker verdiend.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 23:39 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Serenitae schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    More is there not to say. Not today.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik wil de mensen die op Über-ich en óók Rated H for Horan hebben gestemd en die na al die maanden (voor RHFH zelfs jaar!) nog steeds geabonneerd zijn ontzettend bedanken. Dat is "kind of a cliché", maar het betekent veel voor me, en ik doe het heel graag. Als schrijver schijnt het onder sommigen een taboe te zijn als je blij wordt van lieve reacties en berichtjes, maar ik kan er niet onder uit dat ik ervan moet glimlachen. En nou ja, heel erg bedankt voor de nominaties en stemmen, en deze prijs natuurlijk. That's so sweet. Thank you. <3

    En uiteraard ook mijn felicitaties voor de andere winnaars, jullie hebben het verdiend! c:


    Searching heavens for another earth

    Serenitae schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Endorphin schreef:
    Na ongeveer een maand en half hiermee bezig geweest te zijn, is er dan eindelijk de uitslag. Het was leuk om hieraan te kunnen werken, maar ik ben toch blij dat het gedaan is. Nu rest me nog enkel om de uitslagen bekend te maken en misschien is er volgend jaar weer een nieuwe verkiezing, als iemand zin heeft om het opnieuw te organiseren.

    Gedicht van het jaar

    Gesmoord
    Van Yoda

    Moderator van het jaar

    Yoda

    Columnist van het jaar

    Yoda


    Wooo! Yoda best alles :Y)

    Endorphin schreef:
    Bemiddelaar van het jaar

    Zyra


    Hey, dat is niet hoe je Okammy spelt (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Serenitae schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gefeliciteerd allemaal!


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteerd! :]