• De stelling van deze week luidt:
    Iedereen heeft wel ergens een dubbelganger rondlopen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens en oneens, ik ben enkel mensen tegengekomen die dan toevallig dezelfde haarsoort en neus hebben en voor de rest niks dus ik heb geen bewijs. Maar ik geloof het wel


    Firm believer of all that is magic

    Geen idee eigenlijk. Ik ben de mijne nooit tegen gekomen. Maar ik denk dat de kans er is dat iemand erg op je lijkt maar de kans is klein...


    'Not all those who wander are lost' - J.R.R. Tolkien

    De kans is klein, maar gaat wel over 7 miljard mensen, dus ik denk ergens eens. Maar eerlijk gezegd vind ik dit niet echt een stelling, ik vind het meer een soort van "geloof jij dat"-kwestie, die nauwelijks bediscussiëerbaar is.

    Ik ben nogal bijgelovig en geloof dat er ook ergens een paralel universum is dus met dit soort vragen moet je niet bij mij komen xp.

    Dat kan ik niet weten. Zelf denk ik van niet, want er zijn echt wel met veel mensen op aarde, maar wie ben ik om dat te zeggen? Als er ooit een groot onderzoek over komt, wat volgens mij nooit zal gebeuren omdat het vrij nutteloos is en dat enorm veel geld en werk zal kosten, dan weten we het misschien wel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik geloof niet in een dubbel ganger die als een een eiige tweeling zeg maar op je zal lijken.
    Dat is voor mijn gevoel echt onmogelijk.

    Wel geloof ik best dat er iemand rondloopt die veel op je lijkt.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waar.
    Ik las laatst dat er 6 mensen zijn die precies op jou lijken. De kant dat je een van hen ontmoet is 9%

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 9:31 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Waar.
    Ik las laatst dat er 6 mensen zijn die precies op jou lijken. De kant dat je een van hen ontmoet is 9%

    Dan heb ik er toch al eentje van de 6 ontmoet...
    Het was zo vreemd, de gelijkenis was zodanig groot dat zelfs mijn zus twijfelde of ik het was of niet.
    Dat meisje zat op mijn school en de eerste keer dat we elkaar zagen, voelde erg vreemd aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou het echt niet weten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het een beetje een rare stelling, hoe kunnen we dat nou weer weten?

    Ik denk dat iedereen wel iemand heeft waar hij/zij erg op lijkt. Maar of het nou echt een dubbelganger is...


    just sm:)e en the world smiles with you

    Volgens heel veel mensen lijkt een vriendin van mij heel erg op mij. Heel veel mensen vragen ook aan ons of we zusjes zijn haha. Als sommige docenten mij tegenkomen zeggen ze "Hey, Rivka!" Ook mensen uit haar klas denken soms dat ik haar ben, en omgekeerd.

    Ook loopt er volgens TommoxLou op haar school iemand rond die op mij lijkt.
    Dat lijkt mij nogal... creepy.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zou kunnen, ik heb geen idee. Soms kom je welk mensen tegen die op iemand lijken die je kent, maar je ziet nog wel steeds de verschillen. Laat ik het er maar op houden dat ik het niet weet.


    Take me to wonderland

    Dit is toch geen stelling?:W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een stelling.


    i put the fun in funeral