• Ik weet namelijk van mezelf dat ik een enorme uitsteller ben en het liefst alles (letterlijk alles, toetsen leren, werkstukken maken, grote opdrachten) op het laatste moment doe, waardoor ik op het laatste moment in de stress raak.
    Nu moet ik in de week van negen juni een groot fictie opdracht inleveren, die tien deelopdrachten heeft en daarbij nog twee grote schrijfopdrachten. Ik heb daarbij ook gewoon school en toetsen en alles en kan dus niet de tijd vinden om het allemaal te maken. Afgelopen dagen had ik een lang hemelvaart weekend, zoals de meesten hier en had ik besloten om maar eens aan het fictieopdracht te gaan werken. Tot mijn grote verbazing lukte het. c:
    Ik ben nu net klaar met de laatste deelopdracht en moet nu alleen nog maar de schrijfopdrachten, die ik bewaar tot volgend weekend, zodat ik me nu kan focussen op schoolwerk.
    Ik voel me nu zoveel minder gestrest dan daarvoor. c:

    Om het topic nuttig te houden: hebben jullie ook wel is gehad dat je trots op jezelf was nadat je een deel van iets had afgekregen dat je heel erg liet stressen? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Goedzo! *O* Ik ken dat gevoel, ja, want ik schuif ook veel te vaak dingen voor me uit. Als ik dan een keer iets echt op tijd doe voelt dat toch een heel stuk prettiger. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben al een heel maand trots op mijzelf op schoolvlak. Het is me gelukt om me een hele maand op te sluiten en alleen voor school te werken waardoor ik hele goede punten heb gehaald. Daarnaast had ik mijn mondeling Frans vrijdag al af en dat te bedanken dat mijn spreekbeurten voor Frans normaal nog niet eens gemaakt zijn op de dag dat ik het naar voren moet brengen. :')
    Mijn stress is trouwens nog steeds niet weg, want ik moet zoveel doen dat ik niet eens kan beginnen aan een paar opdrachten en de tijd begint nu wel te dringen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 15:53 ]


    Take me to wonderland

    Daar mag je zeker trots op zijn! Helaas ben ik enorm goed in dingen uitstellen en zal dat me waarschijnlijk nooit lukken. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Goedzo! *O* Ik ken dat gevoel, ja, want ik schuif ook veel te vaak dingen voor me uit. Als ik dan een keer iets echt op tijd doe voelt dat toch een heel stuk prettiger. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lekker bezig, zo te horen!
    Alleen die opdracht klinkt echt vreselijk, 10 deelopdrachten is echt superveel ;o
    Zelf ben ik opzich ook wel trots op mijn schoolprestaties. Dit is zo'n beetje het eerste jaar waarvan ik kan zeggen dat het echt goed gaat (:


    I solemnly swear that I am up to no good.