• Fans krijgen schadevergoeding na overlijden Michael Jackson

    Vijf Europese fans van Michael Jackson hebben recht op een schadevergoeding. Een Franse rechter oordeelde dat de vijf emotionele schade overhielden aan de dood van de King of Pop.
    De fans hebben ieder recht op een symbolische vergoeding van één euro, schrijven diverse Franse media.
    De vijf fans die in aanmerking komen voor een schadevergoeding, maken deel uit van een groep van 34 leden van de Franse Jacksonfanclub die Conrad Murray aanklaagde.
    De lijfarts van de King of Pop diende de 50-jarige zanger in juni 2009 een fatale dosis propofol toe. Met behulp van getuigenverklaringen en medische rapporten toonden de vijf aan geschaad te zijn als gevolg van Murrays handelen.
    "Voor zover ik weet, is dit de eerste keer ooit dat er een connectie wordt gelegd tussen opgelopen emotionele schade en een popster", reageerde de advocaat van de fans tegenover het Franse persbureau AFP. "Deze mensen zijn uitgelachen en ik ben blij dat de rechter ze serieus heeft genomen."

    Symbolisch
    De fans zijn niet van plan bij Murray aan te kloppen om hun schadevergoeding te claimen. De advocaat benadrukt dat het om een symbolisch bedrag gaat. Wel hopen de fans dat ze met de uitspraak op zak toegang krijgen tot Jacksons graf. De King of Pop ligt in een mausoleum in Los Angeles, zijn laatste rustplek is niet toegankelijk voor publiek.

    Door: Novum
    Bron.

    Oke, ik snap dat je een weekje down kan zijn als je favoriete celeb doodgaat, maar we zijn ondertussen wel jaren verder en ik vind dit allemaal gewoonweg belachelijk. En dan die hele zaak voor maar 1 freaking eurp? Ja, het moet echt niet gekker worden.


    -

    .. I just.. I don't even.. What?
    Belachelijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat overdreven zeg. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yoda schreef:
    .. I just.. I don't even.. What?
    Belachelijk.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yoda schreef:
    .. I just.. I don't even.. What?
    Belachelijk.


    Do it now, remember it later.

    Oh my gooooood, ik mis [naam ster] zo ontzettend erg! Ik huil elke dag om hem/haar, ik heb gewoon geen normaal leven meer. Geef me 1 euro, dan gaat het vast en zeker stukken beter met me. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 16:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yoda schreef:
    .. I just.. I don't even.. What?
    Belachelijk.


    That is a perfect copy of reality.

    Maar hadden ze volgens dit soort logica dan niet Micheal Jackson zelf moeten aanklagen omdat hij degene is die sterfelijk was en doodging? Jezus, wat een onzin. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw ..
    Dit is wel heel bijzonder XD
    Straks gebeurd dit bij alle overleden sterren, en huisdieren, en politici XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Took schreef:
    Wat overdreven zeg. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yoda schreef:
    .. I just.. I don't even.. What?
    Belachelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Achja, als zij zich er beter door voelen.

    ...
    Ok, iets zinnigers heb ik echt niet te zeggen.
    Dafuck. Sommige mensen gaan echt te ver in 'fan' zijn. Maar ik vind het eigenlijk nog meer belachelijk dat er serieus op in wordt gegegaan. Alsof ze het geld niet aan iets beters kunnen besteden met alle problemen die de wereld kent.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    ...
    Ok, iets zinnigers heb ik echt niet te zeggen.
    Dafuck. Sommige mensen gaan echt te ver in 'fan' zijn. Maar ik vind het eigenlijk nog meer belachelijk dat er serieus op in wordt gegegaan. Alsof ze het geld niet aan iets beters kunnen besteden met alle problemen die de wereld kent.


    26 - 02 - '16

    Yoda schreef:
    .. I just.. I don't even.. What?
    Belachelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Whut dit is echt belachelijk.
    Dan mogen ze de hele wereld wel een symbolisch geldbedrag voor emotionele schade.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .