• Heeft iemand misschien een site waar ik Shingeki no Kyojin kan kijken? Op youtube kan ik de episodes niet vinden(tenminste niet de goede)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    http://aotwatch.blogspot.nl/

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:19 ]

    Het kostte me 2 seconden om dit te vinden. Dit topic aanmaken duurt langer dan eventjes Google gebruiken.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het kostte me 2 seconden om dit te vinden. Dit topic aanmaken duurt langer dan eventjes Google gebruiken.


    Ik weet toch niet welke sites er goed zijn? Misschien hadden jullie nog suggesties voor goede sites, maar bedankt.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Google het gewoon en klik op Play, kun je zien of het goed is.
    :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Zowat alle site's die op de 1e pagina van Google staan, zijn goed.
    Of je moet ze downloaden voor HQ.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Zowat alle site's die op de 1e pagina van Google staan, zijn goed.
    Of je moet ze downloaden voor HQ.


    Ik kan meestal namelijk geen goede vinden maar bedankt


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Jij gaat een paar hele mooie dagen tegemoet :)
    Het is echt een hele goede actie anime en die moet je idd op hoge kwaliteit zien.
    Veel kijk plezier.

    P.s. mocht je ooit nog meer anime's willen kijken, animehere vind ik persoonlijk een hele handige site daarvoor :)
    Staan ze bijna allemaal op volgens mij. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    Jij gaat een paar hele mooie dagen tegemoet :)
    Het is echt een hele goede actie anime en die moet je idd op hoge kwaliteit zien.
    Veel kijk plezier.

    P.s. mocht je ooit nog meer anime's willen kijken, animehere vind ik persoonlijk een hele handige site daarvoor :)
    Staan ze bijna allemaal op volgens mij. :)


    Haha dankje, die site zal zeker van pas komen aangezien ik nog maar één anime heb gezien en aangezien m'n vriend zegt dat ik meer moet gaan kijken, geef ik het een kans


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    (...)

    Haha dankje, die site zal zeker van pas komen aangezien ik nog maar één anime heb gezien en aangezien m'n vriend zegt dat ik meer moet gaan kijken, geef ik het een kans


    Goed plan :P Want als je goed oplet dan zal je merken dat veel anime's soms zelfs een beter verhaal en beter hun thema naar voren kunnen schuiven dan sommige goede films. :) Jij hebt een hele verstandige vriend. Trouwens Angel beats! (13 episodes) en Clannad (23 + 1 ova) + clannad afterstory (24 + 1 ova) zijn ook echt twee die je zeker een keer moet zien als je een goed beeld van anime wilt krijgen. Dat vind ik persoonlijk echt top anime's, maar Shingeki no Kyojin is ook echt een hele goede anime en een leuke om mee te beginnen. :)
    Veel succes en hopelijk zie ik je ooit terug in het otaku topic xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik download alles meestal gewoon omdat ik dan ook gewoon makkelijk overal kan kijken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    LeIouch schreef:
    (...)

    Goed plan :P Want als je goed oplet dan zal je merken dat veel anime's soms zelfs een beter verhaal en beter hun thema naar voren kunnen schuiven dan sommige goede films. :) Jij hebt een hele verstandige vriend. Trouwens Angel beats! (13 episodes) en Clannad (23 + 1 ova) + clannad afterstory (24 + 1 ova) zijn ook echt twee die je zeker een keer moet zien als je een goed beeld van anime wilt krijgen. Dat vind ik persoonlijk echt top anime's, maar Shingeki no Kyojin is ook echt een hele goede anime en een leuke om mee te beginnen. :)
    Veel succes en hopelijk zie ik je ooit terug in het otaku topic xd


    Haha ik zat ook al te kijken op dat forum, een vriend van ons heeft ook de bijnaam otaku-san.
    Maar Clannad +after story heb ik gezien en ik heb zitten huilen als een baby


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    (...)

    Haha ik zat ook al te kijken op dat forum, een vriend van ons heeft ook de bijnaam otaku-san.
    Maar Clannad +after story heb ik gezien en ik heb zitten huilen als een baby


    Haha, ik heb de bijnaam Kevin-Chama xd Chama is een combinatie van Chan (dat vaak bij meisjes wordt gebruikt en bij jongens om te pesten xd en Sama dat betekent iets als in hoogheid, als je iemand aanspreekt alsof het een god is zeg maar xd)

    Jaaa, die was echt zo goed, hè.
    Die opbouw achter Nagisa en dan ook nog hoe ze Tomoya daar op hebben laten inspelen, was echt zo mooi.
    Ook van die ova's kan ik nog zo genieten. :) Echt die anime heeft zo'n diepe betekenis dat er echt in slijt en je totaal anders naar dingen laat kijken.
    Ik ben echt een paar weken stil van geweest van die anime xd haha, vond hem zo goed en mooi.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    (...)

    Haha, ik heb de bijnaam Kevin-Chama xd Chama is een combinatie van Chan (dat vaak bij meisjes wordt gebruikt en bij jongens om te pesten xd en Sama dat betekent iets als in hoogheid, als je iemand aanspreekt alsof het een god is zeg maar xd)

    Jaaa, die was echt zo goed, hè.
    Die opbouw achter Nagisa en dan ook nog hoe ze Tomoya daar op hebben laten inspelen, was echt zo mooi.
    Ook van die ova's kan ik nog zo genieten. :) Echt die anime heeft zo'n diepe betekenis dat er echt in slijt en je totaal anders naar dingen laat kijken.
    Ik ben echt een paar weken stil van geweest van die anime xd haha, vond hem zo goed en mooi.


    En ik vind het zo'n schande dat m'n vriend en een vriendin clannad niet kennen. Ik was zondag naar Tsunacon en ik kon niks vinden van clannad...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    (...)

    En ik vind het zo'n schande dat m'n vriend en een vriendin clannad niet kennen. Ik was zondag naar Tsunacon en ik kon niks vinden van clannad...


    HAhaha, dat is het ook. Dan wordt het tijd voor een animefilmavond met hen xd Want Clannad moet je gewoon kennen, dat is echt een van de top van de top anime's :)

    Ik ben een tijdje terug al naar het Nishicon geweest en zag daar wel iets van clannad. Zo'n poppetje van Ryou, maar ik had alleen niet genoeg geld meer anders had ik hem gehaald xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kijk altijd op gogoanime anime. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)