• Ik ben opzoek naar een serie, maar ik weet niet me precies waar het over ging. Het enige dat ik weet is dat het met een meisje en haar paard was en dat het paard paars was. De naam weet ik alleen de laatste deel. Dus .......Fire dus voor de fire moet er nog iets staan. Het was een kinderserie zoals Horseland ongeveer. Het leek erg op de naam van het paard van Anky 'Bonfire'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:34 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    oh ik weet welke je bedoeld -denk ik. Horseland?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nee het is niet Horseland, lees goed. Het is ongeveer zoals Horseland, maar het is toch anders. Ik weet niet meer precies eigenlijk. Maar lijkt erg op de naam Bonfire een beetje.
    Het was zelf een lange tijd op tv geweest, nu niet meer.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:27 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik heb geen idee.


    16 - 09 - '17

    Ik weet is lastig. Wat ik nog kan herinneren het einde is dat het meisje en haar paarse paard op een heuvel staan en het paard gaat steigeren geloof ik en dan komt de naam van hoe de serie heet en dus ook hoe het paard heet.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Wildfire? - geen idee hoor.

    Nee wildfire is het niet. Het is een kinderserie.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.