• Voor de mensen die interesse hebben, ik ben net aan een nieuwe one direction story begonnen. Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven, maar omdat ik in het hoger zit, is dit niet altijd mogelijk. Mijn story gaat als volgt:

    Niall heeft het allemaal, een mooi uiterlijk, veel geld, veel vrienden en goede humor. Het enige dat hij niet heeft is een vriendin. Keer op keer wijzen meisjes hem opnieuw af. Hij wordt smoor verliefd op Britt, een 16 jarig meisje met Amerikaanse roods. Alles, maar dan echt alles heeft hij voor dit meisje over maar weer wordt hij afgewezen. Op een dag slaan zijn stoppen door en heeft hij zichzelf niet meer in de hand. Al snel valt zijn eerste slachtoffer. Als hij nog een keer toe slaat komen inspecteur Payne en Styles in actie. Als Britt een relatie begint met de onweerstaanbare Zayn Malik, plant Niall zijn zijn derde en ultieme slag samen met zijn partner in crime Louis. Het wordt een race tegen de klok, zullen ze Niall en Louis ooit te pakken krijgen? Of kunnen ze zorgeloos verder doen?

    Lijkt het jullie wat? Dan nodig ik jullie graag uit om mijn story te lezen.
    http://www.quizlet.nl/stories/133261/over-the-edge--one-direction/

    Lijkt het jullie niets? Dan dank ik jullie voor de tijd om dit door te lezen!

    x Charliie


    You may not be plastic but you are fan-tastic