• Ik heb echt een leuke leraar voor Geschiedenis. Dat vind ik toch. Gisteren kregen we een mailtje van hem waarmee hij begon "Hey lieverdjes" haha. En gisteren vroeg ik ook wat in de les, antwoorden hij met "Maar mijn hartje toch, ..." haha. En bij juiste antwoorden geeft hij soms snoepjes. En hij heeft een sexy bierbuik, jonge!

    (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Bahahaha, ik vind jou Geschiedenis leraar koel.
    Ik wou dat ik hem had inplaatst van meneer Schoute.
    Hij zegt echt 281 keer -ja ik heb het geteld- in een les uuhh.
    En mijn geschiedenis leraar van vorig jaar had 3 stemmetjes in zijn hoofd. ;s

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:12 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    ik vind hem een beetje eng:$


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Aw wat leeuwk (': Onze Geschiedenis lerares heeft een laaage stem, maar ze geeft wel goed les.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Chamassa schreef:
    ik vind hem een beetje eng:$

    Hahah, als je 't zo leest misschien wel. Maar geloof me, hij is niet eng hoor. x


    Some people make the world special just by being in it

    > Titel aangepast.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha,leuk.
    Mijn geschiedenis lerares is soms best droog en grappig. Ze heeft altijd wel een weerwoord.
    Laats moest iemand iets voor lezen en ze kwam niet uit het woord 'sire' en toen zei mijn lerares 'sire je weet wel van die reclame' we kwamen niet meer bij, en die meid had niks door.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jij vindt mijn geschiedenis/godsdienst leerkracht sexy, haha. Hij gebruikt echt heel veel verkleinwoordjes en hij is echt nog wel chill. (':

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 14:41 ]


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    Jij vindt mijn geschiedenis/godsdienst leerkracht sexy, haha. Hij gebruikt echt heel veel verkleinwoordjes en hij is echt nog wel chill. (':

    Meneer Cooman, was dat zijn naam? Damnid, ik mis hem. (huil)


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Meneer Cooman, was dat zijn naam? Damnid, ik mis hem. (huil)
    Meneer Dé Cooman was het, ja. (nerd)


    Only losers can act the way you do