• Een aantal beroemde sterren reserveren voor een anderhalve maand in de zomer een enorm huis om hun vakantie te vieren. De een is zanger in een wereldberoemde band, de ander speelt een belangrijke bijrol in een bekende serie. Trots krijgen ze allemaal hun eigen sleutel van hun gehuurde huis. Het uitzicht is prachtig, een wit strand met een helderblauwe zee. Maar wat blijkt als ze eenmaal uit het vliegtuig zijn gestapt, naar het huis zijn gereden en daar ook andere beroemdheden rondlopen? Ze hebben allemaal de sleutel van hetzelfde huis gekregen. Waarom weet niemand, misschien hebben de managers het zo geregeld, misschien ook niet. De mensen in het huis zijn enorm verschillend. De een is echt een bitch, de ander zou nog geen vlieg kwaad doen. Het kleine stadje naast het huis zit vol met clubs. Goed om uit te gaan, dus. Ze willen allemaal hun vakantie niet laten gaan dus accepteren ze de anderen ook maar. Maar of het nou zo'n goed idee was om ze bij elkaar te zetten?


    Rollen

    - Taylor Momsen | Volbeat
    - Chrissy Constanza | Pwettyness
    - Lulu Antariksa | Whisperings
    - Shailene Woodley | Confiance
    - Adam Lambert | Adamlicious
    -
    -
    -

    Regels

    • Van elke band/serie/etc maar één persoon
    • Niet elke celebritie hoeft zo heel beroemd te zijn
    • Wees creatief in je stukjes, minimaal 200 woorden
    • Ga geen ruzie lopen maken, lopen schelden buiten je posts of wat dan ook
    • Praat tussen haakjes { [ ( ) ] } als je OOC bent. Geen streepjes, sterretjes of wat anders
    • Ideeën van anderen laat je lekker aan hun over. Je hebt zelf genoeg fantasie om iets te bedenken
    • Zinnen overnemen die anderen zeiden mag natuurlijk, zolang je maar geen hele stukken gaat kopieëren
    • HEB PLEZIER! Daar draait het natuurlijk allemaal om. Geen zin meer om mee te doen omdat je het niet kan bijhouden of te druk hebt? Geen probleem! Meld je gewoon hier in het topic af of via een PB
    • Als ik er niet ben zou iemand anders het nieuwe topic mogen openen. Dit moeten jullie overleggen met elkaar wie het zal doen

    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Uiterlijk (foto's, beschrijving hoeft niet per se):
    Innerlijk:
    Andere informatie:

    Het lijstje mag je aanpassen, in ieder geval moeten deze gegevens er in vermeld worden.

    Waarom heb ik geen rol? Ik heb het te druk met school maar ik zal alle stukken lezen aangezien ik wel graag het verhaal wil lezen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 22:12 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Eh poeh, ik weet niet of ik zoveel tijd heb. Maar ik doe wel mee. Ik kan alleen niet kiezen tussen Patrick Stump en Taylor Momsen <_>.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Weet je, doe mij maar Patrick Stump.

    Taylor Momsen, als dit nog door gaat.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 21:21 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Even denken hoor.. doe mij maar.. chrissy costanza ^^

    Edit : Haha, Prettyness en Pwettyness xD

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 21:13 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik Lulu Antariksa reserveren?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jullie staan er op!


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Gaat dit nog door? Het lijkt me namelijk erg leuk.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het gaat nog door, als andere mensen ook willen.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Mag ik dan Barbara Palvin Leighton Meester Lucy Hale reserveren? Sorry dat ik zoveel wissel ;$
    Waah, ik weet niet wie ik wil! Ik denk nog even na.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:37 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    De verhaallijn klinkt interessant, ik doe mee :)
    (Ik reserveer niet, ik vul altijd het lijstje in)

    Naam: Adam Mitchel Lambert
    Leeftijd: 32
    Beroep: Zanger
    Uiterlijk:

    Adam is 1.85 meter, maar draagt schoenen met kleine hakjes om een beetje langer te lijken. Hij experimenteert veel met z'n uiterlijk, waardoor hij z'n haar sinds z'n 21ste zwart geverfd heeft. Hij verft z'n haar af en toe zilvergrijs, alleen voor speciale gelegenheden. Ook draagt Adam make-up, maar niet ontzettend veel. Adam draagt ook veel accessoires als kettingen en ringen. Adam staat ongeveer zo'n 5 minuten voor de spiegel, voor feestjes hooguit 10 minuten.
    Innerlijk: Adam hangt graag de diva uit, maar is wel in staat om anderen te helpen. Hij heeft nog altijd moeite met het verwerken van de scheiding van z'n ouders, dat heeft hij nooit een plekje kunnen geven. Daardoor trekt hij zich veel terug, en praat dan ook niet veel. Adam vindt het nog steeds moeilijk om een gesprek te starten, of om met iemand contact te maken. Hij is namelijk bang dat mensen hem negeren of afwijzen, en dat wil hij absoluut niet. Adam probeert zich bij de groep te voegen, want hij wil zich geen buitenstaander voelen.
    Andere informatie: Adam is homoseksueel, maar heeft net een relatie achter de rug. Z'n ouders waren gescheiden toen hij 18 was, dus hij heeft het daar nog steeds heel moeilijk mee.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 21:44 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Ik wil ook graag meedoen, mag ik Sasha Pieterse?

    Lulu komt vanavond!

    Edit: Morgen, ik heb nu helaas geen tijd.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 21:23 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik Barbara Palvin reserveren?


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]


    Naam: Lauren “Lulu” Elizabeth-Marie AntariksaLeeftijd: 18, verjaart op 22 augustus
    Beroep: Actrice & Zangeres. Ze is bekend geworden door haar rol in How To Rock, een serie van Nickelodeon.
    Innerlijk: Lulu is een vrolijk meisje dat nooit de hoop zal opgeven. Ze heeft altijd ambities die ze hoe dan ook moet en zal volbrengen. Je zal haar erg vaak horen, want qua geluid zal ze er altijd bovenuit springen, wat soms problemen kan opbrengen. Je wilt geen ruzie met haar, want ze is een kei in beledigen, ook al bedoelt ze het niet zo. Maar toch is Lulu ook wat onzeker, wanneer ze alleen is. Dan zit ze vaak in een hoekje weggekropen, zachtjes te huilen of te piekeren. Maar verder zal ze een meisje zijn dat iedereen wel kent.
    Uiterlijk:


    Lulu heeft bruine krullen, tot net over haar schouders, waar ze vaak een muts op zet. Ook heeft ze mooie, diepbruine ogen, waar ze zelf erg trots op is. Haar lippen zijn mooi vol en haar lach is stralend. Lulu’s wenkbrauwen zijn zeldzaam donker en staan op normale hoogte. Haar kledingstijl bestaat uit simpele dingen, zoals sweaters en spijkerbroeken. Rokken en jurken zal ze nooit aanhebben, want qua kledingstijl is Lulu niet zo meisjesachtig.
    Familie: Zoals al eerder beschreven staat heeft Lulu een Indonesische vader en een Germaanse moeder. Ook heeft ze drie oudere broers, wat er mede voor zorgt dat ze zo goed in beledigen is.
    Na een opname voor How To Rock werd er gevraagd of ze een handtekening wilde zetten. Lulu zei “oké” en de ontvoerder bracht een servetje met verdovend spul, wat hij tegen Lulu’s neus drukte.
    Extra informatie:Lulu kan ook piano, gitaar en ukelele spelen.


    Is her erg dat ik innerlijk en uiterlijk heb omgedraaid? Verder hoop ik dat ze goed is!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik Shailene Woodley reserveren?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Bijgewerkt!

    @sureido & xYoungLovex, het liefst een jongen als het kan aangezien het dan een even aantal is tussen de jongens en de meisjes.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.