• Ik zoek een trailer, dat leek me wel leuk, maar ik ben ontzettend lui. Ik heb dus helemaal geen zin om beelden, muziek of geluiden ervoor te zoeken, sorry. (cat) Als er iemand is die dit voor mij wilt doen krijg je 9 credits. (als je trailer tenminste goed genoeg is)

    Mijn verhaal heet The Mule en het gaat over twee personages, waarvan Agent Tobiah Hall de hoofdpersonage is. Hij is een agent van 25 jaar met bruin haar en bruine ogen. Hij zoekt naar degene die een nieuwe soort drugs verspreid en 'ontmoet' zo Rowan, een lang, mager meisje met lang blond haar die altijd een zwarte trui draagt (haar leeftijd is lastig in te schatten aan haar uiterlijk, maar ze is 21). Helaas komt zij uit een andere dimensie en komen ze vast te zitten omdat het apparaat waarmee ze poorten maakt kapot gaat. Hierdoor komen ze steeds in andere dimensies terecht dan die ze zoeken.

    Link naar het verhaal

    Jullie zijn geweldig als jullie het willen doen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 17:29 ]


    Your make-up is terrible

    Er staat Trainer in de titel :x

    Ik heb nog nooit een trailer gemaakt, maar toch MT.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik denk al, waar heb je in godsnaam een trainer voor nodig. :'D
    Misschien dat ik wel wat wil proberen... even kijken.

    Als ik een gaatje vind kan ik het doen al ben heel slecht in stockfootage vinden het editen moet lukken maar ik weet niet of ik tijd heb.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Hehe, soms ben ik niet de slimste/handigste, sorry.

    Bedankt voor degene die het willen proberen!


    Your make-up is terrible

    Het enige wat ik kan, is mislukte stop motion filmpjes maken.
    Dus sorry, ik kan je niet helpen :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Helaas pindakaas.


    Your make-up is terrible

    Nog meer gegadigden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nog meer gegadigden?


    Your make-up is terrible

    Ik gooi het aantal credits omhoog naar 9!


    Your make-up is terrible

    Mijn topics, ik zal eens kijken of ik tijd heb :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Whooh, dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Ben dit nog niet vergeten, zal deze week even wat proberen. ^^

    Yeah, geweldig. :3


    Your make-up is terrible

    Zijn er nog mensen met tijd over. 8D
    Ik ben stiekem helemaal niet ongeduldig hoor.


    Your make-up is terrible

    nvm

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 21:29 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh