• Jajajaja, ze staan ook op mijn profiel ^^

    Ouders irriteren =D



    -Volg ze overal door het hele huis.



    -Doe een koe na wanneer ze je naam zeggen.



    -Doe alsof je amnesia hebt. [= Geheugenverlies.]



    -Zeg alles achterwaars.



    -Loop tegen muren op.



    -Zeg dat kleren dragen tegen je geloof is [Kan nog van pas komen xD]



    -Ga om 4u 's morgens hun slaapkamer binnen en roep 'Good morning sunshine!'



    -Snurk luid als je lacht en lach dan nog luider.



    -Zeg al de woorden na tijdens de film.



    -Pluk iemand zijn haar en roep 'DNA!'



    -Praat tegen een pen.



    -Heb 20 denkbeeldige vrienden en praat de hele tijd met ze.



    -Wanneer ze gaan neerzitten, roep je 'OMG. Je hebt Fred vermÖord!'



    -Wanneer ze met je beginnen te praten zeg je 'Excuseer, maar Jan was aan het praten. Ga maar verder, Jan.'



    -Probeer de muur te beklimmen.



    -Roep in het openbaar 'Nee mam! Ik ga niet aan je ruiken!'



    -Schakel de lichtknop voor een tijdje aan en uit en zeg dan 'Oooh. Ik snap het'



    -Knabbel op je haar.



    -Houd hun hand vast en zeg met een trillende stem 'Ik zie dode mensen.'



    -Wanneer je in bad zit of doucht, roep 'HELP! Ik verdrink!'



    -Met alles dat ze zeggen, zeg 'Leugenaar!'



    -Doe alsof je een telefoon bent.



    -Probeer op de vloer te zwemmen.



    -Tik de hele nacht op hun deur.



    Hoe irriteer je lift-mensen?

    -Bij iedereen die binnenkomt begin je te gillen, en vraag je een handtekening.



    -Elke keer als er iemand op een knopje drukt maak je een dierengeluid.



    -Snuit je neus, en laat de inhoud aan de andere mensen zien XD



    -Ga vlak achter iemand staan en zeg: "Zo meteen gaan ze de onderbroeken controleren!"



    -Roep elke keer als de lift naar beneden gaat: "Klaar om te springen!"



    -Geef elke passagier een uittreksel van een bijbelverhaal.



    -Kijk alsof je hevige pijn hebt, sla met je hand op je voorhoofd en mompel: "Hou je kop, hou je kop!"



    -zeg 'Bah, het stinkt hier ö' haal deo/parfum uit je tas, en begin op iedereen te spuiten.



    -Blaas bellen in andere mensen hun gezicht.



    -Of krijs gewoon heel de tijd KONIJNTJE WIEBELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE





    Hoe irriteer je winkelmensen?



    -Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.



    -Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zo dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.



    -Creëer een spoor van appelsap naar de WC's



    -Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: " Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"



    -Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.



    -Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.



    -Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"



    -Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: " We hebben een code 3 op de zuivelafdeling " Kijk wat er gebeurt.



    -Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer !!"



    -Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is...

    Gaaf, ik kan me nie inhouden van lachen!!!


    Let me be me...

    Sommige zijn lollig bijv. die van de condooms x'D
    kzie het al voor me als ik in zo'n doos graai dat ze dan gaan vragen of ik niet te klein ben. Dan zeg ik gewoon: Ooh zijn dit niet de waterbalonnen.

    Whaha, die zijn goed ;)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hahahaha omg xD
    Ik heb wel vaker dit soort tips gelezen, maar deze kende ik nog niet!
    Hier zijn er nog een paar :P :
    - Als mensen je iets vragen om te doen, zeg dan altijd: 'Wil je daar mayonaise bij?'
    - Richt je föhn op voorbij rijdende auto's en zeg dat je ze daarmee afremt.
    - Stel de kleuren van je tv zo in dat iedereen groen is, en verzeker anderen dat je het op deze manier het mooist vind.
    Drum op elk beschikbaar oppervlak.
    Blijf het Batman-muziekje eindeloos lang neurien.
    Zet stempels in het midden van elk papier wat je ziet.
    Vraag de mensen van 06-8008 inlichtingendienst voor afspraakjes.
    Maak een video die bestaat uit alleen maar copyright- waarschuwingen.
    Naai metalen anti-diefstal-stripjes in iedereen z'n zakken.
    Verstop zuivelproducten op plaatsen waar niemand bij kan.
    Schrijf het verrassende einde van een verhaal op de eerste bladzijde van het boek.
    Zet alarms op willekeurige tijden.
    Leer Morse, en praat alleen met anderen in gesprekken die verlopen als "Bieep bieep bip bip bip bieep"
    Koop kauwgum alleen maar om het laagje er vanaf te zuigen.
    Bestel patat met kaviaar.
    Laat je Nine Inch Nails bandje achter in je vaders stereo, met het volume op maximaal.
    Onderzoek in het openbaar hoe langzaam je een kikker kan nadoen, en maak je vooral niet druk dat anderen je kunnen horen.
    Toeter en zwaai naar vreemdelingen.
    Kleed jezelf ALLEEN maar in oranje.
    enz. xD
    Deze heb ik van: http://www.lilith.demon.nl/irritant.html
    die zijn ook echt meesterlijk :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Hahahaha omg xD
    Ik heb wel vaker dit soort tips gelezen, maar deze kende ik nog niet!
    Hier zijn er nog een paar :P :
    - Als mensen je iets vragen om te doen, zeg dan altijd: 'Wil je daar mayonaise bij?'
    - Richt je föhn op voorbij rijdende auto's en zeg dat je ze daarmee afremt.
    - Stel de kleuren van je tv zo in dat iedereen groen is, en verzeker anderen dat je het op deze manier het mooist vind.
    Drum op elk beschikbaar oppervlak.
    Blijf het Batman-muziekje eindeloos lang neurien.
    Zet stempels in het midden van elk papier wat je ziet.
    Vraag de mensen van 06-8008 inlichtingendienst voor afspraakjes.
    Maak een video die bestaat uit alleen maar copyright- waarschuwingen.
    Naai metalen anti-diefstal-stripjes in iedereen z'n zakken.
    Verstop zuivelproducten op plaatsen waar niemand bij kan.
    Schrijf het verrassende einde van een verhaal op de eerste bladzijde van het boek.
    Zet alarms op willekeurige tijden.
    Leer Morse, en praat alleen met anderen in gesprekken die verlopen als "Bieep bieep bip bip bip bieep"
    Koop kauwgum alleen maar om het laagje er vanaf te zuigen.
    Bestel patat met kaviaar.
    Laat je Nine Inch Nails bandje achter in je vaders stereo, met het volume op maximaal.
    Onderzoek in het openbaar hoe langzaam je een kikker kan nadoen, en maak je vooral niet druk dat anderen je kunnen horen.
    Toeter en zwaai naar vreemdelingen.
    Kleed jezelf ALLEEN maar in oranje.
    enz. xD
    Deze heb ik van: http://www.lilith.demon.nl/irritant.html
    die zijn ook echt meesterlijk :P


    Neeh, ik verzin ze zelf met Tanaika. Maar die izjn ook goed enzeu ^^

    Neeh, ik verzin ze zelf met Tanaika. Maar die izjn ook goed enzeu ^^

    Nou moet je niet gaan jokken :P Deze onderstaanden kende ik al:
    -Creëer een spoor van appelsap naar de WC's
    -Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: " Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"
    -Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.
    -Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.
    -Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"
    -Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: " We hebben een code 3 op de zuivelafdeling " Kijk wat er gebeurt.
    -Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer !!"
    -Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is...


    I clicked my heels and wished for you.

    Neeh, ik verzin ze zelf met Tanaika. Maar die izjn ook goed enzeu ^^

    Nou moet je niet gaan jokken :P Deze onderstaanden kende ik al:
    -Creëer een spoor van appelsap naar de WC's
    -Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: " Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"
    -Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.
    -Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.
    -Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"
    -Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: " We hebben een code 3 op de zuivelafdeling " Kijk wat er gebeurt.
    -Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer !!"
    -Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is...

    Ik jok niet ¬¬
    Die komen van een site ja ¬¬ Dat betekent nog niet dat Tanaikie ze niet gemaakt heeft ^^
    En anders nog, die winkelmensen irriteren zijn al helemaal over alle forums heen gegaan, ze stonden ook op al mijn profiel op GSM, quizlet enzeu.

    Neeh, ik verzin ze zelf met Tanaika. Maar die izjn ook goed enzeu ^^

    Nou moet je niet gaan jokken :P Deze onderstaanden kende ik al:
    -Creëer een spoor van appelsap naar de WC's
    -Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: " Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"
    -Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.
    -Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.
    -Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"
    -Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: " We hebben een code 3 op de zuivelafdeling " Kijk wat er gebeurt.
    -Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer !!"
    -Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is...

    Ik jok niet ¬¬
    Die komen van een site ja ¬¬ Dat betekent nog niet dat Tanaikie ze niet gemaakt heeft ^^
    En anders nog, die winkelmensen irriteren zijn al helemaal over alle forums heen gegaan, ze stonden ook op al mijn profiel op GSM, quizlet enzeu.

    En die andere zijn trouwens ookal op GSM profiels gevonden.

    Heb 20 denkbeeldige vrienden en praat de hele tijd met ze.

    Waha!!!
    Ké Kvind ze allemaal wel goe zenne!!
    MA dEZE vInnek een bekke zieleg xDxD!!!


    A Shipwreck In The Sand

    -kuch-

    Mwuahahaha ik vindt ze grappig
    doe een koe na xD


    I'll take you to another world

    waah egt super!!xD


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Omg X'D


    -Wanneer ze gaan neerzitten, roep je 'OMG. Je hebt Fred vermÖord!'







    -Wanneer ze met je beginnen te praten zeg je 'Excuseer, maar Jan was aan het praten. Ga maar verder, Jan.'


    :P

    hehe
    er zitten een paar vet goeie tussen :P:P

    Whahaha! :)
    Geweldig serieus! (Y)


    Träume sind wirklich!!