• Ahhhhh!
    Ik kom er net pas achter dat een triologie die ik ontzettend goed vond blijkbaar een vierde deel bleek te hebben!
    Ransom Riggs, schrijver van "De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine (en sequels : Omhulde stad ( Hollow city ) en Bibliotheek der Zielen (Library of souls)) schrijft het vierde boek: A map of Days.
    Volgens de site begint een heel nieuwe triologie.
    Maar om het topic nuttig te houden haha,
    Om welke boeken zijn jullie hyped?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 21:19 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Haha super cool. Ik weet nog hoe blij ik was toen ik uitvond dat de Shadowhunters een serie had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is zo fijn! Veel leesplezier (:


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Haha, leuk. ^^ Veel leesplezier!


    Ik wil een tuin vol egels

    Momenteel lees ik eigenlijk niet echt een serie. En ik ben ook wat uit het YA genre gegroeid dus eigenlijk ben ik op zoek naar een goede serie dat ook een magisch aspect heeft. (:

    Al ben ik wel altijd blij als Dan Brown een nieuw boek uitbrengt, hoe teleurstellend het laatste ook was!


    The soul needs autumn.

    Dat is nou nog is leuk! Veel plezier!
    En ik ben momenteel best wel in de ban van The Giver serie van Lois Lowry (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    The Winds of Winter. Maar die telt niet want daar ben ik al vijf jaar gehyped voor. Gelukkig krijg ik Fire and Blood voor kerst als een soort troost.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    The Winds of Winter. Maar die telt niet want daar ben ik al vijf jaar gehyped voor. Gelukkig krijg ik Fire and Blood voor kerst als een soort troost.


    Ah omg ik wacht lol.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het is echt een beetje een guilty pleasure, maar ik kijk echt enorm hard uit naar het volgende boek in de Touching Juliette reeks :')
    Daarnaast zit ik ook nog te wachten op het vervolg van Carry On, want ik heb meer Baz nodig, lol.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eh, niet echt gehyped, maar op het moment wel een goede boekenserie aan het lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huh echt? Vet!! Ik heb alledrie de boeken van Miss Peregrine gelezen (geen idee hoe die serie nou precies heet). Is het vierde deel een vervolg of echt een aparte trilogie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hij pikt echt op waar je gebleven bent. Je begint dus ook bij Jake wanneer zij bij hem zijn gekomen op bezoek (en ik hoop dat dit niet te spoilerig is haha). Vanaf daar gaat het verder. Ze beginnen een nieuwe triologie, maar gewoon de oude karakters, geen tijdsprongen en dat soort dingen. Eigenlijk is dat "nieuwe triologie "een beetje overdreven haha, want hij gaat gewoon verder.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oke thanks, ik ben benieuwd!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...