• Ik doe dit niet vaak, gezien ik meestal wel een titel kan bedenken. Maar dit keer ben ik er al een week over na aan het denken, maar kom ik niet verder dan de titel "Morn" Vandaar dat ik voor de verandering eens jullie hulp nodig hebt!

    Story beschrijving

    yasmina, Kroonprinses van Lithil wordt op een dag voor dood achter gelaten in een donker onbekend bos. Waar vreemde wezens huishouden. Dit in opdracht van haar Stiefmoeder Lucinda, echter was het de bedoeling dat Hugo- de knecht, haar het hart van Yasmina zal brengen. Maar dit doet hij niet. Hij geeft Yasmina de kans om te vluchten en zo opzoek te gaan naar het boek van Morn. Alleen dit boek is instaat om Lucinda te vernietigen. Het bezit de duisterste krachten die er bestaan, en Lucinda is uit dit boek geboren. Twee lange jaren gaan voorbij. En Yasmina, heeft haar koninklijke gebruiken al ver achter zich gelaten. Nog altijd woont ze alleen in het donkere bos, afgezonderd van het volk. Het Volk die denkt dat ze dood is.
    Een aantal keer proberend het boek te vinden, helaas niet wetend waar te beginnen.
    Wanneer ze op een dag het leven red van een groep dwergen, begint ook haar reis.
    Zij helpt hen, en zij helpen haar.




    wat voor een titel zoek ik?

    In ieder geval een titel wat pakkend is.
    De taal liever niet Nederlands, maar Engels of Sindarijns.

    Edit: het kan zijn dat je de story 'Morn kent en een abo heb.' Maar ik heb hem tijdelijk geïnactiveerd, omdat ik er niet helemaal tevreden over was.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    i a'm not dead, don't forget that - the hobbit