• Waarschuwing: druk niet op de spoilers als je gevoelig bent
    Die heb ik! Mijn linkerhand is echt vreemd bezig. Ik bijt namelijk op mijn duim in mijn slaap, echt hard. Zo hard dat er een flinke snee in zit elke keer. Dat ziet er dus zo uit nu. Niet op zijn ergst. (er zitten ook al van die vreemde, bruine vlekjes)


    Maar dat is niet het enige. Ik kreeg ineens drie vreemde bultjes op de zijkant van mijn vinger. Mijn moeder dacht aan vochtbultjes, zo zagen ze er ook uit. Maar ze begonnen er vreemd uit te zien, rode striemen en al. Toen begon de huid los te laten en alles werd heel erg rood. Nu is het dus zo.


    En er beginnen vreemde bruine vlekken op de rest van mijn vingers te verschijnen. :'D Die zitten dus niet op mijn andere hand.



    Oh en mijn teennagel was er ook nog eens afgevallen, hahaha. Nu ga ik mijn hand in een bak warm water met soda stoppen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 15:00 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ga toch even zeggen wat iedereen hier op Quizlet zal zeggen:
    Ga naar de huisarts, wij kunnen je niet helpen, want we hebben geen medische kennis. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 15:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soda helpt vaak wel maar je kan voor de zekerheid misschien toch even naar de huisarts gaan.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 15:01 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dat is echt vreemd D:
    Ben je al naar de dokter geweest hiermee?


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    Ik ga toch even zeggen wat iedereen hier op Quizlet zal zeggen:
    Ga naar de huisarts, wij kunnen je niet helpen, want we hebben geen medische kennis. :Y)


    Ik vraag geen hulp, ik wilde het gewoon even delen met Q. (cat)


    Your make-up is terrible

    -dubbel

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 15:01 ]


    Your make-up is terrible

    En ik vind het er niet smerig/vies uitzien to be honest. Het ziet er een beetje vreemd uit, maar oké. ;3


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Dat is echt vreemd D:
    Ben je al naar de dokter geweest hiermee?


    En doe dikke handschoenen aan als je gaat slapen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet niet wat jij doet in je slaap, maar het is niet goed xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik weet niet wat jij doet in je slaap, maar het is niet goed xD


    Hahaha, ik weet het. 8D Soms bijt ik zo hard dat ik er wakker van wordt.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Hahaha, ik weet het. 8D Soms bijt ik zo hard dat ik er wakker van wordt.


    Ik word ook wel eens wakker van mezelf maar niet van het bijten haha xD Eerder van t kwijlen of praten echt heel erg haha!
    Laat maar ff weten of de soda helpt, anders moet je toch ff een bezoekje brengen aan de huisarts.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou hij heeft er een tijdje ingezeten, nu maar afwachten of het er beter uit gaat zien, denk ik. Morgen nog maar eens. 8D


    Your make-up is terrible

    Wauw, jij hebt echt lange nagels. :'D

    Die ene rode striem zit op je middelvinger dus bijt jij op je hele hand? Want anders is er misschien een andere oorzaak. :3

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 19:55 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    RachelGreen schreef:
    Soda helpt vaak wel maar je kan voor de zekerheid misschien toch even naar de huisarts gaan.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik beet vroeger altijd in mijn hand gedurende mijn slaap – toen heb ik een drietal weken met een handschoen aan geslapen (': Vreemd genoeg heeft het gewerkt.

    Misschien ontstaan die blaasjes door het bijten? Dat je huid harder wordt? Idk.


    Kit schreef:
    Wauw, jij hebt echt lange nagels. :'D

    Die ene rode striem zit op je middelvinger dus bijt jij op je hele hand? Want anders is er misschien een andere oorzaak. :3


    Ik hou van lange nagels. ;3

    Nee, alleen op mijn duim. Die van mijn middelvinger begonnen gewoon midden op de dag plotseling. Het werd eerst rood en toen kwamen er drie hele kleine, witte bultjes.


    Your make-up is terrible