• Ik bedoel, je kunt wel mapjes gaan maken voor je quizzen, maar waarom niet voor je story's? Je kunt het wel op volgende zetten, maar het blijft nog wel onoverzichtelijk. En helemlaal voor personen die heel veel story's schrijven en ze willen dan bijvoorbeeld een van hun story's herzien of bewerken, dan is het wel heel lastig te vinden, en niet als je daarvoor mapjes hebt, net als bij de quizzes. Natuurlijk is dat geen probleem als je maar twee of drie story's hebt, maar het word op een gegeven moment meer en meer.. wat denken jullie?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh lol, ik maak zelf helemaal nooit gebruik van die mappen voor quizzen, laat staan dat ik het dan zou gebruiken voor stories. Nou heb ik ook niet veel stories (geactiveerd staan), maar ik kan me wel voorstellen dat mensen ze willen onderverdelen in mapjes om zo meer overzicht te creëren.
    Mits dit niet teveel werk is ben ik wel voor.

    Dit is toch al eens voorgesteld?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Dit is toch al eens voorgesteld?


    Echt? Ik zou dat echt niet weten :$ ik hou deze forum niet echt in de gaten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    CrueIIa schreef:
    Dit is toch al eens voorgesteld?


    Heb ik idd al eens voorgesteld, en zou geprogrammeerd worden, maar is er tot op heden nog niet gekomen...
    (Topic)

    Maar ik ben nog steeds voor!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 14:24 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Witchking schreef:
    Oh lol, ik maak zelf helemaal nooit gebruik van die mappen voor quizzen, laat staan dat ik het dan zou gebruiken voor stories. Nou heb ik ook niet veel stories (geactiveerd staan), maar ik kan me wel voorstellen dat mensen ze willen onderverdelen in mapjes om zo meer overzicht te creëren.
    Mits dit niet teveel werk is ben ik wel voor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Whitelaw schreef:
    (...)
    Heb ik idd al eens voorgesteld, en zou geprogrammeerd worden, maar is er tot op heden nog niet gekomen...
    (Topic)

    Maar ik ben nog steeds voor!

    Er stond me al zoiets bij, maar ik ben alsnog voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Whitelaw schreef:
    (...)

    Heb ik idd al eens voorgesteld, en zou geprogrammeerd worden, maar is er tot op heden nog niet gekomen...
    (Topic)

    Maar ik ben nog steeds voor!


    dat was 4 jaar geleden :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    dat was 4 jaar geleden :o


    En de suggestie stond zelfs nog in het to-do lijstje in het officiele suggestietopic voor stories...

    tijd gaat trouwens wel erg snel O.o

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 15:14 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor


    Firm believer of all that is magic