• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het is stil hier....
    Zit iedereen nog op school ofzo?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben Hobbit verhalen aan het lezen :') Ik heb een ernstige achterstand...


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Ik ben Hobbit verhalen aan het lezen :') Ik heb een ernstige achterstand...

    Ik heb alle LotR en Hobbit story's al helemaal uitgelezen *zucht*
    Levenloos persoontje hier


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Het is stil hier....
    Zit iedereen nog op school ofzo?


    Nope, huishouden


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Nope, huishouden


    Leuk! Hevig sarcasme. Behalve eten maken, dat is wel lekker :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Leuk! Hevig sarcasme. Behalve eten maken, dat is wel lekker :P

    Uhu, ach als ik maar in beweging ben, te veel zitten is niet goed voor mn zwembadjes, en denk ik nie aan eten


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Mijn topics. (:


    Caution first, always.

    Feanor schreef:
    (...)
    Uhu, ach als ik maar in beweging ben, te veel zitten is niet goed voor mn zwembadjes, en denk ik nie aan eten


    :P
    Ik ga zometeen lekker veel schrijven en lezen! Het is niet voor niets vakantie


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    :P
    Ik ga zometeen lekker veel schrijven en lezen! Het is niet voor niets vakantie

    jup :D, aan de elfentaal?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)
    Ik heb alle LotR en Hobbit story's al helemaal uitgelezen *zucht*
    Levenloos persoontje hier


    Ik heb daar juist de tijd niet voor... Elvithien heeft even pech, heb mijn abo op haar verhaal maar verwijderd. Vond hem niet heel geweldig en ik ga gewoon geen tijd hebben om die nog bij te lezen.


    Stenenlikker

    Wow, ik heb net afscheid genomen van de site waar ik 4 jaar lang aan niets anders kon denken dan die site. Waar ik zoveel mensen van kende.... Best wel pijnlijk.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    Wow, ik heb net afscheid genomen van de site waar ik 4 jaar lang aan niets anders kon denken dan die site. Waar ik zoveel mensen van kende.... Best wel pijnlijk.

    das altijd vrezelijk, ik zuilen als Q weg zou gaan


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik ook, maar die site ging niet weg, ik ging weg. Het was altijd gezellig en alles, maar toen kwam er een nieuwe generatie en die was niet gezellig.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    Wow, ik heb net afscheid genomen van de site waar ik 4 jaar lang aan niets anders kon denken dan die site. Waar ik zoveel mensen van kende.... Best wel pijnlijk.


    Dat had ik ook. Maar door die site heb ik wel hele leuke meisjes leren kennen en natuurlijk Quizlet. Het was moeilijk, maar ik heb er wel Quizlet voor terug gekregen (:
    Verder ben ik als enige van ons vijven nog echt online op Quizlet. De andere zijn allemaal al gestopt of zijn bijna nooit online :S

    Nou ja, ik heb nu jullie (flower)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Jah het was een Avatar aang en Korra site, maar uiteindelijk vod ik Avatar niks meer.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."