• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 17:46 ]


    You can't touch music but music touch you

    Elvenking schreef:


    Deze blijft echt het beste ooit.

    Dat was vroeger altijd mijn favoriete foto. :'D


    Caution first, always.

    Myriophyllum schreef:
    (...)

    Thranduil! n_n

    ik zal proberen


    Alles heeft betekenis, ook niets


    Dat moment wanneer je je realiseert dat ze origineel Nicolas Cage wilden casten voor Aragorn. Ohgodwhy.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 11:37 ]

    Elvenking schreef:


    Dat moment wanneer je je realiseert dat ze origineel Nicolas Cage wilden casten voor Aragorn. Ohgodwhy.

    ben ik blij dat het vigo mortens is geworden


    Alles heeft betekenis, ook niets









    Sorry voor m'n gespam, maar ik vind zoveel mooie afbeeldingen. o.o

    Het is zo dat ze eerst ook Nico hadden, maar dat ging om een of andere reden niet goed. Peter raakte in paniek en iemand opperde Viggo, dus toen belde Peter Viggo persoonlijk. Na heel veel bellen en dingen heeft Viggo's zoon hem uiteindelijk overgehaald om het te doen. Long live Henry, son of Viggo :Y)

    Elvenking schreef:


    Sorry voor m'n gespam, maar ik vind zoveel mooie afbeeldingen. o.o

    dit is leuk gespam dus kan het geen kwaad


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Elvenking schreef:










    Als het hele topic volgespamt zou worden met deze plaatjes zou ik voor altijd achter mijn laptop blijven om te checken of er nieuwe zijn. I love them!

    Volgens mij valt het topic stil...

    Myriophyllum schreef:
    Het is zo dat ze eerst ook Nico hadden, maar dat ging om een of andere reden niet goed. Peter raakte in paniek en iemand opperde Viggo, dus toen belde Peter Viggo persoonlijk. Na heel veel bellen en dingen heeft Viggo's zoon hem uiteindelijk overgehaald om het te doen. Long live Henry, son of Viggo :Y)

    Nee, Cage heeft het nooit geaccepteerd. Ze hadden Stuart Townsend al gecast, en hij had ook al training en dergelijke genomen, maar toen realiseerde Jackson zich dat hij veel te jong was om Aragorn te zijn. Dus toen hebben ze Viggo gecontacteerd.
    Wat ik trouwens niet zo netjes vind, is dat ze Stuart niet zo netjes behandelt hebben toen ze hem van zijn rol ontnamen. Tenminste, ik heb daar wat dingen over gelezen en ik heb dan ook wel medelijden met hem.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Nee, Cage heeft het nooit geaccepteerd. Ze hadden Stuart Townsend al gecast, en hij had ook al training en dergelijke genomen, maar toen realiseerde Jackson zich dat hij veel te jong was om Aragorn te zijn. Dus toen hebben ze Viggo gecontacteerd.
    Wat ik trouwens niet zo netjes vind, is dat ze Stuart niet zo netjes behandelt hebben toen ze hem van zijn rol ontnamen. Tenminste, ik heb daar wat dingen over gelezen en ik heb dan ook wel medelijden met hem.

    Ik wil net zeggen, was die Stuart niet 3? :')
    Thank God dat ze Viggo hebben gekozen. :'l


    Caution first, always.

    Myriophyllum schreef:
    (...)

    Als het hele topic volgespamt zou worden met deze plaatjes zou ik voor altijd achter mijn laptop blijven om te checken of er nieuwe zijn. I love them!

    Volgens mij valt het topic stil...

    Dat lijkt maar zo, omdat de vorige 20 topics binnen tien minuten vol waren. :')


    Caution first, always.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Nee, Cage heeft het nooit geaccepteerd. Ze hadden Stuart Townsend al gecast, en hij had ook al training en dergelijke genomen, maar toen realiseerde Jackson zich dat hij veel te jong was om Aragorn te zijn. Dus toen hebben ze Viggo gecontacteerd.
    Wat ik trouwens niet zo netjes vind, is dat ze Stuart niet zo netjes behandelt hebben toen ze hem van zijn rol ontnamen. Tenminste, ik heb daar wat dingen over gelezen en ik heb dan ook wel medelijden met hem.


    Oh ja, zo was het ^^ Ja ik vind het inderdaad een beetje lullig. Er zijn altijd van die romantische verhalen over dingen op de set en dat Peter een geweldige man is, maar ik geloof dat hij erg bot kan zijn als je niet van waarde blijkt voor hem (op een manier zoals bij Stuart maar ook bijvoorbeeld zoals ze Luke Evans hebben laten wachten)...

    Oropher schreef:
    (...)
    Ik wil net zeggen, was die Stuart niet 3? :')
    Thank God dat ze Viggo hebben gekozen. :'l

    Jaa, ik ben wel blij dat Viggo uiteindelijk de rol had, maar in feite... als Stuart gewoon de rol had gespeeld dan wisten we niet beter.
    Vind het wel heel sneu voor hem though. Lijkt me echt rot om eerst een über stoere rol te hebben, en vervolgens eruit te worden gegooid.