• Hoi Q'ers,
    Ik heb deze vakantie een nieuw idee gekregen voor een story en ik ben helemaal excited (: wat me altijd nòg exciteder (dat is geen woord, ik weet het) maakt, is een mooie cover die erbij past.
    Nu heb ik al een idee van wat ik wil dat het wordt, dankzij deze post op instagram:


    Het verhaal gaat over een elf, die haar vleugels niet krijgt. Ik zou dus graag een magische natuursetting hebben, met daarvoor een meisje met een lege rug. Ook zou ik, zoals op de instagram foto, willen dat het meisje redelijk centraal staat.
    Om een paar voorbeelden te geven van de natuursetting:
    klik 1
    klik 2
    klik 3
    klik 4
    klik 5
    Natuurlijk mogen het ook andere foto's zijn dan deze, graag zelfs, maar dan heb je een idee van wat ik bedoel (concentrisch, magisch, een bos,..)
    Voor het meisje zelf, zou ik graag hebben dat ze dus een blote rug heeft en dat haar haren mooi zijn :'D dus met een vlechtje, opgestoken, lang, zolang het maar niet te modern oogt.
    Paar voorbeelden;
    klik (maar dan zonder de geweren haha)
    klik 2
    klik 3
    Weeral: het moeten niet deze foto's zijn, zelfs liever niet want ik vond de juiste foto niet, maar dus wel de achterkant van een meisje. Liefst met blote rug en liefst met blond haar (licht blond, dat meer naar wit neigt).

    Als je iets helemaal anders wil proberen, ga je gang! En als je meer info wil over het verhaal, om een beter beeld te krijgen, mag je me altijd een pb'tje sturen (:

    Omdat dit zo'n moeilijke opdracht is, geef ik 10 credits aan de cover die ik uiteindelijk kies.
    De titel is op dit moment 'Earthbound', maar hij ligt nog niet vast, dus ik zou ook graag een cover hebben zonder titel.
    Alvast heel erg bedankt aan alle creatievelingen hier!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2018 - 18:28 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh dit vind ik wel echt een mooi idee, ik ga proberen maar kan niks beloven hahah


    made a list of my regrets and you were the first, love

    tentacion schreef:
    Oeh dit vind ik wel echt een mooi idee, ik ga proberen maar kan niks beloven hahah


    Joepie, ik ben echt fan van jouw covers! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb er btw nog bij gezet dat mijn idee niet gevolgd moet worden (: een geheel eigen creatie is ook prima! + als iemand meer informatie over het verhaal wil om een cover te maken, is dat natuurlijk geen probleem.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil wel wat proberen, idk of het gemist heb maar heb je nog een deadline?


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb al wat geprobeerd, zeg maar wat er nog beter kan!



    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    @ Cro: nope, geen deadline! Fijn dat je wil proberen ^^
    @ Orville: die is al heel mooi! Ik mis alleen nog een beetje het magische aspect?
    + ik merk bij de cover dat naakt misschien wel heel naakt is, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is enorm moeilijk om een foto te vinden van een blote rug, maar dat het meisje wel nog bedekt is (zoals bijvoorbeeld bij een jurk met open rug), i know :c morgen ga ik op zoek naar foto's!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2018 - 20:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh! Een Fantasy en Magic cover? Dit is zeker een cover voor mij! (:


    Credendo Vides

    Frodo schreef:
    @ Cro: nope, geen deadline! Fijn dat je wil proberen ^^
    @ Orville: die is al heel mooi! Ik mis alleen nog een beetje het magische aspect?
    + ik merk bij de cover dat naakt misschien wel heel naakt is, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is enorm moeilijk om een foto te vinden van een blote rug, maar dat het meisje wel nog bedekt is (zoals bijvoorbeeld bij een jurk met open rug), i know :c morgen ga ik op zoek naar foto's!


    Ik begrijp het, en ik zal zelf ook al eens op zoek gaan naar een betere foto, en aan het magische aspect zal ik ook nog iets doen!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik heb het over een andere boeg gegooid, met alle prachtige effectjes die PicsArt rijk is :') zeg maar wat je ervan denkt...



    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik heb trouwens misschien nog een foto gevonden voor het meisje die misschien wel passend is. ik ben zelf nog een beetje aan het twijfelen over mijn cover dus ik ga er morgenavond waarschijnlijk helemaal opnieuw aan beginnen en hopelijk tegen zaterdag af want ik zit morgen de hele dag in de auto en boot onderweg naar Engeland whoops haha


    made a list of my regrets and you were the first, love

    @DreamerN: joepieeee!
    @ orville: oh ik vind deze stijl echt top en de rug is perfect! Het enige dat me stoort is de haarkleur van het meisje, kan je dat misschien nog aanpassen? Want daarnaast vind ik hem echt super
    @ tenacion: die was perfect geweest, als de haarkleur klopte :c ik weet het, ik doe moeilijk

    @ iedereen: ik vind het echt leuk dat jullie moeite willen doen 😊 als er iemand vragen heeft over het verhaal of de sfeer, just ask!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ^ Welke haarkleur heeft ze (in het verhaal)? Die kun je namelijk wel redelijk “makkelijk” veranderen (:


    I just caught the wave in your eyes

    This is what I have so far ^^ Ben nog wat met aan het spelen met verschillende achtergronden, mogelijke kleuren en details.
    In deze zitten 7 verschillende afbeeldingen. (;


    Credendo Vides

    @ Cro: blond, neigend naar wit, maar da's een redelijk belangrijk aspect van het verhaal
    @ DreamerN: keozjaguwbzkd i just can't, wat is 'ie mooooi! De sfeer is ook perfect wat ik bedoelde!
    Mag ik nog eentje zonder titel, voor als de titel verandert?
    + als je nog aan het denken bent aan een tweede, mag het meisje dan iets kleiner, zodat haar hoofd de boog nog minder raakt? Ik ben zo'n zaag haha

    Ik ben btw nog op zoek gegaan naar foto's voor het meisje en na heel pinterest afgestruind te hebben, vond ik een paar goeie! Als ik een laptop beschikbaar heb, zet ik ze hier.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DreamerN schreef:
    This is what I have so far ^^ Ben nog wat met aan het spelen met verschillende achtergronden, mogelijke kleuren en details.
    In deze zitten 7 verschillende afbeeldingen. (;


    Niet dat ik iets in dit topic te zoeken heb want ik kan geen covers maken maar damn deze is pretty zeg.


    Every villain is a hero in his own mind.