• Goodmeurning,

    Als er iemand onbekend belt, nemen jullie de telefoon dan wel of niet op? :'D En waarom wel of niet? Ik durf dat dus niet, eh. o_o Ik heb er zo'n hekel aan als mensen onbekend bellen. Nja, ik heb misschien paranoïde ideeën. Vraag 't mij gewoon af
    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik neem dan altijd op:Y) onze telefoon nummer van ons huis is beschermd en andere zien hem dan ook nietxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik neem wel op hoor, als het iemand is die ik niet mag of als het een enge gast is kan je altijd nog ophangen.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ik neem altijd automatisch mijn mobiel op, ik kijk eigelijk nooit wie belt. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Meestal niet. Ik vertrouw dat gewoon niet meer sinds een vriendin van mij altijd door een of andere onbekende werd lastiggevallen via de telefoon. En dat wil ik vermijden. :/
    Al heb ik zo ook al veel telefoontjes gemist van ouders van mijn leden bij de scouts. En dat is natuurlijk ook niet zo goed. (krul)

    Ik neem wel op, je weet maar nooit :'D


    -

    Nee, als ik niet kan zie wie het is, neem ik niet op. Daar ben ik te schijterig voor, haha. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik neem die dingen niet op. ben een tijd lang gestalkt door een onbekend nummer en sindsdien neem ik het niet meer op. Op huistelefoon liever ook niet, maar als ik alleen ben doe ik het dan wel.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik denk wel altijd 2x na voordat ik opneem.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik neem niet op :') Als het echt belangrijk is en ze moeten mij hebben, bellen ze maar naar de huistelefoon.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, want een vriendin van mij belt altijd met onbekend naar me.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik neem altijd op, het kan wel een vriendin/vriend zijn wiens nummer onbekend is. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kijk nooit wie er belt, dus ik neem wel op. Ik zou sowieso niet weten welk nummer bekend is en welke niet. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik neem dan niet op als hun niet willen laten weten wie ze zijn hoef ik het ok niet te weten;x


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    soms, als ik er zin in heb xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Soms neem ik op. :'D
    want sommige nummer heb'k gewoon niet in mijn telefoon en mijn huistelefoon is ook beveiligd.
    -maar meestal niet, stel dat het een pervert is?


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?