• Ik heb nu twee leuke titels voor story's bedacht, alleen heb ik nog geen verhaallijn. En ik heb echt geen ideeën die ik daarmee kan verzinnen.
    Dus, hierbij de twee titels:

    > Between Heaven and Hell
    > Bad Secrets

    En eigenlijk is mijn vraag, of jullie me willen helpen met bedenken van een verhaallijn. Dat zou echt te gek zijn als het zou lukken!
    Je mag me ook PB'en, of een berichtje in mijn gastenboek zetten (:


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Hoort het niet andersom? Eerst een idee bedenken voor een verhaal en dan pas de titel?


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    Hoort het niet andersom? Eerst een idee bedenken voor een verhaal en dan pas de titel?


    Dat bedacht ik mij dus ook al.
    Daarbij lijkt het me dat je toch enigszins een idee voor ene verhaal moet hebben wil je zulke titels bedenken. Een titel als ''Bad secrets'' leidt al snel door slechte gewoontes als neuspeuteren, SM, meerdere liefjes, etc.
    Niet dat SM slecht is, hoor, maar het is wel stout. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lissandra schreef:
    Hoort het niet andersom? Eerst een idee bedenken voor een verhaal en dan pas de titel?


    Dat heb ik ook wel eens, dan heb ik eerst een titel en dan komt later pas de verhaallijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het best grappig dat je de titels al hebt, maar de verhaallijn nog niet .:'D Dat heb ik nooit, haha. Ik ga eens nadenken voor je.

    Journals schreef:
    Ik vind het best grappig dat je de titels al hebt, maar de verhaallijn nog niet .:'D Dat heb ik nooit, haha. Ik ga eens nadenken voor je.


    Ja, ik wilde eens wat anders doen. Ik kwam daar opeens op, haha. Maar ik dacht dat ik een verhaallijn had voorbij allebei de titels, maar ik vind die niks.
    En het past er ook niet echt bij. Ik bedoel, bij Between Heaven and Hell is het wel iets heftigs, lijkt mij.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)

    Ja, ik wilde eens wat anders doen. Ik kwam daar opeens op, haha. Maar ik dacht dat ik een verhaallijn had voorbij allebei de titels, maar ik vind die niks.
    En het past er ook niet echt bij. Ik bedoel, bij Between Heaven and Hell is het wel iets heftigs, lijkt mij.


    Het ligt eraan of het een fanfiction of OP is. Bij fanfictions is dit een normale titel en bij OP komt dit niet vaak voor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    (...)

    Het ligt eraan of het een fanfiction of OP is. Bij fanfictions is dit een normale titel en bij OP komt dit niet vaak voor.


    Nou, ik denk een fanfictie inderdaad. Ja, sowieso een fanfictie, ook al vind ik OP's ook leuk om te schrijven.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    > Between Heaven and Hell
    Hier denk ik aan een fanfic waar de hoofdpersoon de andere persoon haat, maar ze toch van elkaar houden.

    > Bad Secrets
    heel logisch, maar hier denk ik aan dat de hoofdpersoon allemaal 'slechte' geheimen heeft voor de andere persoon.
    Dus dat diegene bijvoorbeeld in het drugswereldje zit etc. en dat geheim houdt.

    Oké, hier heb je niet veel aan, maar ik post het lekker toch :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!