• hey, ik heb een nieuwe serie, Dont make things Complicated.(de naam is nu verandert)
    hij gaat over avril lavigne.
    willen jullie hem maken en een reactie achterlaten?

    xx lianne


    You'll never know, friends like these...

    uh
    ik vind eigelijk dat je eigen geen idee kan verzinnen
    xpatrieszx
    heeft ook een titel keep holding on
    als serie
    van avril lavigne dus
    eigelijk steel je haar idee
    xD

    ik heb die serie van haar nog nooit gezien of ooit van gehoord, dus sorry als het zo overkomt, maar ik heb deze serie zelf gemaakt.


    You'll never know, friends like these...

    miss

    dat maakt toch niet zoveel uit? ik ga hem wel maken hoor! lijkt me leuk.


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    uh
    ik vind eigelijk dat je eigen geen idee kan verzinnen
    xpatrieszx
    heeft ook een titel keep holding on
    als serie
    van avril lavigne dus
    eigelijk steel je haar idee
    xD

    YOU´R RIGHT.


    don't Worry...Be gay.

    ik heb die serie van haar nog nooit gezien of ooit van gehoord, dus sorry als het zo overkomt, maar ik heb deze serie zelf gemaakt.

    MAAR je kan er tog ook van maken
    It's Verry Complicated
    ofso >< dan lijkt het er ook niet zo op dat je het hebt 'gestolen' om het maar eve nzo te zeggen.


    don't Worry...Be gay.

    oke oke, al goed, ik verander de naam wel, als het zó veel paniek veroorzaakt zal ik de naam wel even veranderen hoor.


    You'll never know, friends like these...

    oke oke, al goed, ik verander de naam wel, als het zó veel paniek veroorzaakt zal ik de naam wel even veranderen hoor.


    Doe toch gewoon wat je lekker zelf wil... En ookal lijkkt de titel erop of ik weet niet waar jullie over zeiken... Doe gewoon lekker je eigen ding en als je er nog nooit van die andere serie hebt gehoord is er toch geen probleem?

    XxX

    oke oke, al goed, ik verander de naam wel, als het zó veel paniek veroorzaakt zal ik de naam wel even veranderen hoor.


    Doe toch gewoon wat je lekker zelf wil... En ookal lijkkt de titel erop of ik weet niet waar jullie over zeiken... Doe gewoon lekker je eigen ding en als je er nog nooit van die andere serie hebt gehoord is er toch geen probleem?

    XxX