• Hallo mensen, ik zit al tijden met een RPG idee, alleen weet ik niet of mensen het wel leuk vinden.

    Het is het jaar 1880. In Engeland is er de stad, Shades. De stad is enorm berucht, aangezien er regelmatig mensen verdwijnen en er zich heel wat dingen afspelen. Mensen die er wonen zijn bang en achterdochtig, verlaten hun huis bijna niet en raden iedereen het af om er te gaan wonen. Er gebeuren immers echt vreemde dingen. Zo schijnen er honderden katten rond te lopen die allemaal geen baasje hebben. Het lijken onschuldige beestjes, ze doen niks lijkt het. De mensen weten echter niet dat de verdwijningen samenhangen met de belachelijk grote hoeveelheid katten die er rondloopt.
    Vele onderzoeken zijn er al geweest en steeds wordt het uitgesloten dat de katten de boosdoener zijn. Er worden 'heksen' opgepakt, mensen waarvan wordt gedacht dat ze aan hekserij doen en er wordt onschuldig bloed vergoten. Tot de burgemeester van de stad het niet meer aan kan zijn. Hij stapt op en laat de mensen verslagen achter. Zal het de nieuwe bewoners, die toch volharden er te willen wonen, het lukken om de oorzaak van deze verdwijningen op te sporen en te laten stoppen? Of zullen ze zelf verdwijnen of sterven?


    26 - 02 - '16

    Hebben jullie anders eventueel ook nog ideeën voor een titel?


    26 - 02 - '16

    Mij lijkt het wel leuk, maar is het dan echt werk van heksen, of niet, of zijn de katten misschien opgeroepen door heksen om de verdwijningen te voorkomen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nee, ik zat er aan te denken dat er een vloek over die stad heerst, waardoor die katten er dus komen.


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    Nee, ik zat er aan te denken dat er een vloek over die stad heerst, waardoor die katten er dus komen.


    Oke
    Ik zou dan wel een heks willen zijn, ik weet niet of ze dan echt magie kunnen uitoefenen, of met planten awesome dingen kunnen doen, of geheel onschuldig worden beoordeeld, dat mag jij beslissen lijkt me.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hm, ik twijfel of ik dan überhaupt mee zou doen. Het lijkt me wel een leuke verhaallijn, alleen de katten, tja. Lemme think about it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het kunnen ook andere dieren zijn, honden, vleermuizen idk.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een leuk idee. Niet iets waar ik zelf aan mee zou doen, maar ik vind het wel een originele verhaallijn. Misschien is "Curse of the Cats" een titel? (als het over die vloek gaat) Sorry, ik ben echt slecht in titels :W


    -

    Ehm, ik snap niet echt wat de katten als doel hebben... :x


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Het komt van een spel dat ik ooit heb gespeeld en daarin speelden de katten een hoofdrol.


    26 - 02 - '16

    Hmm, willen jullie dat ik er iets mee doe of moeten er nog dingen worden aangepast. Zo ja, zeg dan alsjeblieft wat er aangepast moet worden.


    26 - 02 - '16

    Ik zou wel mee willen doen, maar dan moet je het meer uitwerken en waarom die katten er zijn en wat ze echt ontvoerd enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik zou wel mee willen doen, maar dan moet je het meer uitwerken en waarom die katten er zijn en wat ze echt ontvoerd enzo.


    Hmm, oke, ik dacht er aan dat er vroeger een heks woonde die katten fokte en hun haren gebruikte om jonger te blijven. De heks stierf en de katten bleven. De katten werden echter niet gevoed en verzorgt, veranderden in agressieve wezens. Deze agressieve wezens gebruikten de overgebleven mensen om in leven te blijven. De katten komen bij een volle maan in actie en slaan dan hun slag. Dan komt ook de geest van de heks terug die dan met haar hekserij een mens laat verdwijnen en laat verschijnen in het kamp van de katten die het mens dan op gruwelijke wijze om het leven brengen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 15:29 ]


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    (...)

    Hmm, oke, ik dacht er aan dat er vroeger een heks woonde die katten fokte en hun haren gebruikte om jonger te blijven. De heks stierf en de katten bleven. De katten werden echter niet gevoed en verzorgt, veranderden in agressieve wezens. Deze agressieve wezens gebruikten de overgebleven mensen om in leven te blijven. De katten komen bij een volle maan in actie en slaan dan hun slag. Dan komt ook de geest van de heks terug die dan met haar hekserij een mens laat verdwijnen en laat verschijnen in het kamp van de katten die het mens dan op gruwelijke wijze om het leven brengen.


    Oke
    Zijn al die katten dan agressief, of sommige niet?
    Want ik zou dan een 'heks" willen spelen, die gewoon awesome dingen met kruiden kan enzo, en die ook een paar katten heeft, maar die hebben er niets mee te maken.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oke
    Zijn al die katten dan agressief, of sommige niet?
    Want ik zou dan een 'heks" willen spelen, die gewoon awesome dingen met kruiden kan enzo, en die ook een paar katten heeft, maar die hebben er niets mee te maken.


    Het zou best awesome zijn als er een paar zouden zijn die niks zouden doen, die wel lief zijn enzo, voor het dramatische effect. Maar dat het gros, het grootste deel van de katten, wel agressief is door een bezwering.


    26 - 02 - '16

    Uhu
    En dat een groepje mensen dan de bezwering probeerd te verbreken misschien?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.