• WE ZIJN ER EINDELIJK, WOEHOE!

    FEEEEEEEESTJE!















    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:42 ]


    Het Kletscafé, het beste café dat er bestaat!

    Zucht... :c


    26 - 02 - '16

    Wat is er, Erieka? :c


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ugh. Ik heb de hele nacht wakker gelegen door gepieker, mijn nek doet enorm zeer en ik moet vandaag nog 8 uur lang werken. )':
    Ik kan wel janken, serieus.


    26 - 02 - '16

    Nawh, aiaii, vroeg gaan slapen vanavond met muziek in je oren. Beterschap met je nek en succes met werken vandaag!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    Nawh, aiaii, vroeg gaan slapen vanavond met muziek in je oren. Beterschap met je nek en succes met werken vandaag!


    Vroeg gaan slapen gaat er niet echt in zitten. Ik moet werken tot tien uur s'avonds, vanaf twee uur s'middags zeg maar :c
    Bedankt voor het succes wensen (:


    26 - 02 - '16

    Ugh, mijn lachspieren zijn vrijwel kapot (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lissandra schreef:
    (...)

    Vroeg gaan slapen gaat er niet echt in zitten. Ik moet werken tot tien uur s'avonds, vanaf twee uur s'middags zeg maar :c
    Bedankt voor het succes wensen (:


    Awh.. D:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Grohl schreef:
    Ugh, mijn lachspieren zijn vrijwel kapot (no_chears)


    Waar komt het door? :]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 9:52 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Waar komt het door? :]


    Mijn stief-oma en stief-opa vieren dit jaar hun "we zijn beiden 70 jaar oud"-jubileum. Dus zat mijn stief-tante met het idee foto's van ons allemaal te maken voor hen.
    Maar wij mochten dus naar West-Vlaanderen rijden om dat te doen, en dat is van bij ons ongeveer net zo ver (als ik goed gemeten heb) als van Den Helder naar Amsterdam.
    Maar we hebben daar dus het-ik-weet-niet-hoeveel foto's mogen trekken, omdat mijn stief-neefjes (en mijn broer dus ook), continue "kaka", "pipi", "stront" en weet ik veel wat voor synoniemen allemaal. En wij moesten maar de hele tijd blijven lachen. Geloof me, een uur lang fake-lachen is niet leuk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Mijn stief-oma en stief-opa vieren dit jaar hun "we zijn beiden 70 jaar oud"-jubileum. Dus zat mijn stief-tante met het idee foto's van ons allemaal te maken voor hen.
    Maar wij mochten dus naar West-Vlaanderen rijden om dat te doen, en dat is van bij ons ongeveer net zo ver (als ik goed gemeten heb) als van Den Helder naar Amsterdam.
    Maar we hebben daar dus het-ik-weet-niet-hoeveel foto's mogen trekken, omdat mijn stief-neefjes (en mijn broer dus ook), continue "kaka", "pipi", "stront" en weet ik veel wat voor synoniemen allemaal. En wij moesten maar de hele tijd blijven lachen. Geloof me, een uur lang fake-lachen is niet leuk.


    Oei, dat lijkt me inderdaad niet echt leuk nee.
    Was het verder wel nog te doen? ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Oei, dat lijkt me inderdaad niet echt leuk nee.
    Was het verder wel nog te doen? ^^


    Buiten het feit dat m'n moeder mijn ogen helemaal geschminkt had en het er eigenlijk echt overdreven uitzag, ja (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Buiten het feit dat m'n moeder mijn ogen helemaal geschminkt had en het er eigenlijk echt overdreven uitzag, ja (':


    Haha, leuk om te horen. ^^ Jubileums zijn fantastisch. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Haha, leuk om te horen. ^^ Jubileums zijn fantastisch. (:


    Als er mensen zijn van je leeftijd en je mentale leeftijd wel, ja.
    OWOWOW, wacht, ik denk dat we elkaar verkeer begrijpen (': Het was gisteren niet dat jubileum, dat volgt nog. We hebben gisteren gewoon foto's laten maken om als cadeau te geven(:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Als er mensen zijn van je leeftijd en je mentale leeftijd wel, ja.
    OWOWOW, wacht, ik denk dat we elkaar verkeer begrijpen (': Het was gisteren niet dat jubileum, dat volgt nog. We hebben gisteren gewoon foto's laten maken om als cadeau te geven(:


    Ooh, hahaha. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik leef weer ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.